نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ماجرای هالو مزدور جمهوری اسلامی
#1

درود بنده خیلی وقت بود اخبار سیاسی دنبال نمی‌کردم اما خیلی اتفاقی در یوتیوب یک کلیپی دیدم که به ماجرای تعرض به شاعری به نام «هالو» پرداخته بود و کنجکاو شدم در مورد این موضوع کمی در اینترنت سرچ کنم.

خب همه ما شخص هالو را میشناسیم شاعر سیاسی طنز پرداز که به گفته خود وی جزو عوامل سپاه پاسداران بوده و در جنگ شرکت کرده و بعد راه خودش رو از سیستم جدا کرده و در این سالها اشعار انتقادی علیه اسلام و نظام گفته و توی انجمن شعر هم در جلسات شرکت می‌کرده و هر از چندگاهی هم توسط جمهوری اسلامی دستگیر میشد و بعد یک مدت آزاد.

همیشه برای من جای سوال بود که اولا این شخص چطور آزادانه شعرهای گاها تند میگه و کسی کاریش نداره؟! هر از چند گاهی زندان میشه و ۶۰ کیلیو میره و ۸۰ کیلو برمیگرده.
بعد چرا حضاری که در جلسات هستند به واقعیت و تباهی که دچارش هستیم پوزخند می‌زنند؟!
چرا با امثال هالو کاری نداره هر از چند گاهی دستگیرشون میکنه و سر و مر و گنده برمیگردن؟!
حتی یک ویدئو روی یوتیوب هالو چند سال پیش دیدم که به صراحت میگفت ما برانداز نیستیم و هر کی بخواد جلوی نظام بایسته من اولین نفری هستم که فلان می‌کنم و بهمان!
بعد هم که این اواخر علنی فاز براندازی و مخالفت با جمهوری اسلامی برداشته بود با پرچم شیر و خورشید اما کسی کاری بهش نداشت!
تا اینکه ماجرای اخیر که به گفته خودش ۷ بار بهش تعرض شده!
اولا اینکه این توی این سالها شهروندی بریتانیا داشته و به ریش بقیه میخندیده! دوما اینکه میگه بهش تعرض شده مگر همچین چیزی توی اروپا ممکنه؟! اون هم توی روز روشن و یک مکان عمومی که جمعی از اعتراض کنندگان پادشاهی خواه آنجا هستند.
سوما اینکه چرا فیلمی از این تعرض وجود نداره؟!

بعدش هم خیلی تابلو و ناشیانه برای اینکه پادشاهی‌خواهان رو تخریب کنند این نمایش مسخره رو اجرا کردن، جمهوری اسلامی هم آگاهانه هیچ واکنشی به این موضوع نشون نداد در عوض مزدوران خودش امید دانا و هالو و سگ‌های وابسته به خودش رو برای فحاشی و تخریب پادشاهی خواهان جلو فرستاد.
پاسخ
#2

جمهوری اسلامی سالها برای استفاده از مهره‌هاش صبر و هزینه میکنه.

دلیل اینکه من هیچوقت خوشبین نبودم و نیستم که کشور ما یکروزی آباد بشه و ترقی کنه و ثبات و صلح و آرامش درش برقرار بشه اینه که ایرانی رو راحت میشه خرید و برده خود کرد.
تا وقتیکه ما فروشی باشیم مملکت هیچوقت درست نخواهد شد.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان