12-09-2013, 11:58 AM
کوشا نوشته: ادامه این بحث مجادله و کل کل است.
خلاصه جواب:
برهان شر باید بتواند خدایی که معبود خداباوران است را رد کند نه خدای مطلوب ناباوران را
و چنین کاری از این برهان بر نمی آید/تمام.
این که مغالطه تکرار و ادعای بدون استدلال بود برادر...
شما هنوز در تعریف شر موندی بعد میخوای برهان شر رو رد کنی ؟
من به استدلال خداباوران در زمینه آشنایی دارم. نهایت حرفشون این میشه که بگن اصلا "شر" وجود نداره... حالا شما یه درجه تخفیف دادی میگی "شر مطلق" نداریم اما همون "شر به قول خود نسبی" رو هم نمیتونی تعریف کنی !! همچنین نتونستی نشون بدی "عدم وجود شر مطلق" خدشه ای به برهان شر وارد میکنه...