دفترچه

نسخه‌ی کامل: اتهام دروغین تجاوز
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
در اینجا کُلا به این موضوع خواهیم پرداخت و وقایع مشابه را نیز ذکر و برسی می‌کنیم.

در مورد معروف دیگری، زنی که به دروغ ادعای مورد تجاوز قرار گرفتن می‌کرد پس از یازده بار اتهام دروغ زدن بالاخره دستگیر شد.
الیزات جونز ِ ۲۲ ساله، از سال ۲۰۰۴ و زمانی که تنها ۱۳ ساله بود دروغهای خود را شروع کرد.

لینک
Angela نوشته: گفتند ممکنه باعث بشه افراد دیگه ای که اتهام دروغ زدند اعتراف نکنند یا اینکه قربانیان اصلی شکایت نکنند؟!

گفته اند ما قربانیان اتهام دروغ را زیر پا له میکنیم و از حق و حقوقشان میگذریم ! مبادا آنهایی که به راستی قربانی تجاوزند جلو نیایند ! گور پدر کس/کسانی که به خاطر یک دروغ 9 سال رفته اند زندان !!!!
Angela نوشته: گفتند ممکنه باعث بشه افراد دیگه ای که اتهام دروغ زدند اعتراف نکنند یا اینکه قربانیان اصلی شکایت نکنند؟!

However, Baur also confirms that Cassandra will not be charged for lying under oath, partly because prosecutors don’t want to discourage other people (in similar circumstances) from confessing

≈ «این دختر هیچ مجازاتی برای دروغگویی زیرِ سوگند خود نخواهد گرفت, بخشی از اینرو که دیگر قربانیان جنسی از اتهام زدن (به دادگاه کشانی متجاوز) نترسند»

که سخنی است از بیخ ناسزاآمیز و خنده‌دار, زیرا

اگر شما راست میگویید و به شما تجاوز شده چرا باید از اتهام زدن بترسید؟ اینکه یک دختری دروغ گفت و
٩ سال پدرش را زندان انداخت و سرانجام برای دروغگویی‌اش مجازات شد, شما را چگونه از اتهام زدن خواهد ترساند؟

و اگر راست نمیگویید چرا نباید بترسید؟
البته یکبار یکی‌ از همین ادعاهای دروغ پدر من را در آورد ، از یک کلاب ۲ تا دختر که اصلا مست نبودند به خونه من آمدند و ما threesome توافقی داشتیم کلی‌ هم xbox بازی کردیم ، فردا شبش پلیس Swat درب آپارتمان من را شکست و با دستبند جلوی همه همسایه‌ها برد ، یک criminal record توی سابقه شما برود تا آخر عمر دیگر شغل درست حسابی‌ پیدا نمی‌کنید ، آخر jury از روی inconsistency های حرف‌های اونها و اینکه وکیل من چند بار مچشان را گرفت بیگناه من رو اعلام کرد ، حالا من خارجی‌ توی ساختمون ۹۹% سفید پوست دیگه هیچکی از کنار من هم رد نمی‌شد در حالی‌ که بیگناه بودم . منظورم این هست که من میفهمم امیر و مهربد چه می‌گویند ، در غرب عین کشک به شما دختر‌ها میتوانند اتهام تجاوز بزنند ، ولی‌ این دلیل نمی‌شود بگوییم که اکثر ادعاهای تجاوز دروغ است ، نباید پلیس از همان ابتدا ادعای تجاوز را جدی نگیرد ، تحقیق کنند ، مشخص بشود که راست می‌گوید و که دروغ
Ouroboros نوشته: در مورد معروف دیگری، زنی که به دروغ ادعای مورد تجاوز قرار گرفتن می‌کرد پس از یازده بار اتهام دروغ زدن بالاخره دستگیر شد.

نتیجه => اگر شما زن باشید میتوانید زندگی ماکسیمم 10 نفر را نابود کنید بی آنکه کسی به شما چیزی بگوید ! ولی بار یازدهم یک تکانی به خودمان میدهیم !
آخر نفهمیدیم این جیغ و دادهایی که راه انداخته اید به خاطر وجود منحوس فمنیست هاست؟
زنها دروغ گو اند؟
تجاوز یک پدیده ی موهوم است؟
یا اینکه دستگاه های قضایی مشکل دارد؟!!
iranbanoo نوشته: خصوصا تجاوز
چرا که تجاوز است که با ریشخند و بی اعتنایی یک افسر پلیس یه لا قبا مواجه میشود و ممکن است هیچ گاه به مرحله قضا نرسد!!
بله ، چنانکه میبینیم وقتی دختر گفت پدرم به من تجاوز کرده، همینطور که داشتند از خنده ریسه میرفتند مرد را دستبند زدند و 9 سال به زندان انداختند و بعد دورِ هم نشستند به این کارِ خودشان قه قه خندیدند و بعد که دخترک بعد از 9 سال آمد گفت بابا این حرفها را زدم که فقط بخندیم، ایشان و تنی چند از یارانِ فمنیستِ شما گفتند نه ، دارد دروغ میگوید تا ما نتوانیم بخندیم، اما دیدند که نه قضیه جدی است و خنده‌هایشان از ابتدا الکی بوده، به مرد گفتند حالا تو هم پر رو نشو ما اینقدر میخندیم، حق نداری بگویی چرا 9 سال مرا در زندان محبوس کردید ، برو پی کارَت و یک درکونی به او زدند.و بعد باز نشستند خندیدند به این چیزها.
اما وقتی گفته میشود که معلمی در یک مدرسه در کانادا پسران را بسته و به آنها تجاوز کرده، در سراسرِ جهان سه روز عزای عمومی اعلام شد، همه‌ی مردان و زنان سیاه‌پوش شدند و هرکس را که چه در فضای واقعی و چه در فضای مجازی به این داستان میخندید میگرفتند پدرش را در‌می‌آورند.
Theodor Herzl نوشته: البته یکبار یکی‌ از همین ادعاهای دروغ پدر من را در آورد ، از یک کلاب ۲ تا دختر که اصلا مست نبودند به خونه من آمدند و ما threesome توافقی داشتیم کلی‌ هم xbox بازی کردیم ، فردا شبش پلیس Swat درب آپارتمان من را شکست و با دستبند جلوی همه همسایه‌ها برد ، یک criminal record توی سابقه شما برود تا آخر عمر دیگر شغل درست حسابی‌ پیدا نمی‌کنید ، آخر jury از روی inconsistency های حرف‌های اونها و اینکه وکیل من چند بار مچشان را گرفت بیگناه من رو اعلام کرد ، حالا من خارجی‌ توی ساختمون ۹۹% سفید پوست دیگه هیچکی از کنار من هم رد نمی‌شد در حالی‌ که بیگناه بودم . منظورم این هست که من میفهمم امیر و مهربد چه می‌گویند ، در غرب عین کشک به شما دختر‌ها میتوانند اتهام تجاوز بزنند ، ولی‌ این دلیل نمی‌شود بگوییم که اکثر ادعاهای تجاوز دروغ است ، نباید پلیس از همان ابتدا ادعای تجاوز را جدی نگیرد ، تحقیق کنند ، مشخص بشود که راست می‌گوید و که دروغ

زن پرستی یعنی همین که اتهام دروغ تجاوز به مردان «واقعا ناجور است، اما...»، ولی «شرم‌دادن لاشی‌ها»(Slut Shaming)یک تراژدی‌ست.

iranbanoo نوشته: آخر نفهمیدیم این جیغ و دادهایی که راه انداخته اید به خاطر وجود منحوس فمنیست هاست؟
زنها دروغ گو اند؟
تجاوز یک پدیده ی موهوم است؟
یا اینکه دستگاه های قضایی مشکل دارد؟!!

وجود منحوس فمینیستها در سیستم سیاسی و نفوذ از آن طریق به دستگاه قضایی باعث شده زنان دروغگو قادر باشند ادعاهای موهوم خود درباره‌ی تجاوز را هر زمان و به هر دلیلی که خواستند(جلب توجه، نگفتن حقیقت به دوست‌پسر بدبخت و ...)بار دیگران بکنند و از زیر مجازات بگریزند:

زنی برای گرفتن یک روز مرخصی ادعا کرد به او تجاوز جنسی شده
Mehrbod نوشته: However, Baur also confirms that Cassandra will not be charged for lying under oath, partly because prosecutors don’t want to discourage other people (in similar circumstances) from confessing

≈ «این دختر هیچ مجازاتی برای دروغگویی زیرِ سوگند خود نخواهد گرفت, بخشی از اینرو
که افراد دیگه در موقعیتهای مشابه از اعتراف کردن منصرف نشن!
منظورش افرادی هست که اتهام دروغ وارد کردند و حالا ترس از مجازات ممکنه جلوی اعترافشون رو بگیره, نه قربانیان اصلی تجاوز!
Angela نوشته: که افراد دیگه در موقعیتهای مشابه از اعتراف کردن منصرف نشن!
منظورش افرادی هست که اتهام دروغ وارد کردند و حالا ترس از مجازات ممکنه جلوی اعترافشون رو بگیره, نه قربانیان اصلی تجاوز!

بله مهربد اشتباه متوجه شده بود. کسانی که اتهام دروغ تجاوز می‌زنند را مجازات نمی‌کنند تا دیگرانی هم که دروغ گفته‌اند پا پیش بگذارند، یعنی مشکل را آفریده‌اند، اکنون آنرا حالت طبیعی و نظم عینی چیزها جا می‌زنند. مُشکل مشابهی برای مجرمانی که مرتکب دیگر انواع خباثت می‌شوند وجود ندارد.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10