دفترچه

نسخه‌ی کامل: چرایی آغاز تالار داستان‌های ِ اروتیک
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
shirin نوشته: منم باید برای شما شکلک تاسف بذارم که بدون اینکه بدونید دلیل واقعی من چی هست کلی برای خودتون تجزیه تحلیل میکنید.
دلیل واقعی چیست؟
Ouroboros نوشته: روشهایی هم که برای انکار وجود آن مورد استفاده قرار می‌گیرند جز در صورت خود یکی هستند

من آیا گفتم با پورن مشکلی دارم؟!
بنده گفتم از این نوشته‌ها احساس ناخوشایندی دریافت می‌کنم (مثل شیرین، ممد، داریوش و ...) که راسل
پیشنهاد داد اگر اعضا ناراضی‌اند تالار را بزداییم؛ اینک هم که گویا هوادار دارد، خب پابرجا می‌ماند!
دیگر اینکه هذیان‌هایی که از اذهان آشفته‌حال ایرانیان برمی‌خیزد «هنر» نیست، چه رسد به اینکه نه یک
جُستار، بلکه یک تالار جداگانه‌ برای این هذیان‌ها کنار بگذارید!
اگرنه من هرگز حتی به زننده‌ترین و قبیح‌ترین (برآمده از حس شخصی) جُستارهایی که از جانب شما تاکنون
اینجا ساخته شده (فرتورهایی از مهبل زنان برای گزینش و ...) اعتراضی نداشته‌ام، و ندارم...
Alice نوشته: من آیا گفتم با پورن مشکلی دارم؟!
بنده گفتم از این نوشته‌ها احساس ناخوشایندی دریافت می‌کنم (مثل شیرین، ممد، داریوش و ...) که راسل
پیشنهاد داد اگر اعضا ناراضی‌اند تالار را بزداییم؛ اینک هم که گویا هوادار دارد، خب پابرجا می‌ماند!
دیگر اینکه هذیان‌هایی که از اذهان آشفته‌حال ایرانیان برمی‌خیزد «هنر» نیست، چه رسد به اینکه نه یک
جُستار، بلکه یک تالار جداگانه‌ برای این هذیان‌ها کنار بگذارید!

یعنی چون دعوت به رای‌گیری کرده‌اید این باید چیزی از فاشیستی بودن درخواست حذف آنچه شما نمی‌پسندید بکاهد؟! حماقت، چه دموکراتیک، چه غیر از آن.
اینها هم استفاده‌ی خودشان را دارند، هنر بودن یا نبودن هم اینجا قبلا درباره‌اش بحث شده و معیار عینی خارجی برای تفکیک هنر از ناهنر وجود ندارد، اثری اگر در شما حسی برمی‌انگیزد می‌تواند هنر تلقی بشود. مارکسیستها از همین استفاده کردند تا آشغال مثل اینرا هنر جا بزنند:

[ATTACH=CONFIG]2032[/ATTACH]

ابتذال و سخیف‌بودگی و سطحی بودن و اشتباه بودن و ... در اینجا مطرح نیست، من خودم حتی یکی از این «داستانها» را نخوانده‌ام، اما به هرحال تلاش برای محدود کردن آنها به هر دلیلی درست نیست.
داره اون گوشه ماستشو میخوره دیگه چی کارش دارید ؟ (تالار رو میگم :دی)
Ouroboros نوشته: یعنی چون دعوت به رای‌گیری کرده‌اید این باید چیزی از فاشیستی بودن درخواست حذف آنچه شما نمی‌پسندید بکاهد؟! حماقت، چه دموکراتیک، چه غیر از آن.

من دعوت به رای‌گیری کردم یا راسل؟ E107
من گفتم این هذیان‌ها درخور سایت و کسانی که اینجا می‌نویسند نیست؛ وجهه‌ی سایت را
پایین می‌کشاند... اینک شما هی نشان ِ حماقت به من (=زنان) بزنید و بی‌هیچ دلیلی، و فقط
به واسطه‌ی "زن" بودنم مرا به عدم صداقت فکری متهم بکنید. بهرسان هدف غایی شما بر ما
پوشیده نیست و شوربختانه اندیشه شما محدود به پیشینه‌ی کاربری و شناسه من است...
من هیچ جا نگفتم "محدود کنیم چون اینگونه است" ؛ ایراد من به درونمایه نبود؛ به ساختار و
داستان‌پردازی‌های بیجا و تو خالی بود که نه طرح و چارچوب روشنی دارد و نه وحدت هنری،
اما تا خرخره تالار را پر کرده‌اند...
دلیل واقعی من کمی زیادی خصوصی هست و شاید شایسته نباشه اینجا گفته بشه ولی چون ممکنه فکر کنی دارم فرافکنی میکنم میگم. من همینجوریش هم دوست پسرم به اندازه کافی که میام اینجا گیر میده بهم. میگه همش داری اونجا فقط در مورد کس و کون حرف میزنی. همیشه. منم همش میگم بحثمون دانشنامه ای هست نه سکسی. بعدم تالارمون بار دانشیک داره این وصله ها نمیچسبه بهش. حالا اگه یه انجمن پورن هم باشه تو تالار دیگه من رسما دهنم بسته میشه. دلیل واقعی من این بود..
Ouroboros نوشته: به نظر من در حال حاضر یکی از برجسته‌ترین و چه بسی مهمترین آزمایشها برای سنجش اعتقاد و پایبندی دستگاه‌ها/کسان به آازادی بیان، نوع برخورد آنها با پورن است. روشهایی هم که برای انکار وجود آن مورد استفاده قرار می‌گیرند جز در صورت خود یکی هستند: تضاد با حکم الهی، سست کردن بنیان خانواده، شی‌انگاری زنان، سخیف بودن محتوی و ...
امیر گرامی، اکنون که حکمِ خود را صادر کردید، شاید بد نباشد بدانید که دلیلِ مخالفتِ حداقل من، وجودِ پورن به ذات نیست، بلکه آنچه که شما و دوستان به عنوانِ علت برای جذبِ بازدیدِ بیشتر برای این سایت مطرح میکنید، از نظرِ من میتواند به کلی معکوس عمل کرده و همان کسانیکه مسیرشان گاها به اینجا میخورد را نیز بپراند. چرا که سروکارِ ما با جامعه ایرانی است که وجودِ این بحث‌ها را در هر فضایی معادلِ جلف بودنِ فضای آنجا میداند؛ و بودنِ این تالار در این انجمن هم کمکی به تغییرِ این نگرش عمیقا نافذ در ذهنِ جامعه ایرانی نمیکند، چراکه ما آنقدر پرکاربر نیستیم که بتوانیم خود را به آنها تحمیل کنیم، بلکه ناچاریم فعلا به سایتی آنها اولویت‌هایی بدهیم. اینجا هم بنا به تعریفِ خودش، کلاس‌اش در نظرِ ایرانی جماعت، به طور پیش فرض بیش از آنی‌ست که چنین تالاری در آن وجود داشته باشد. وگرنه ما کم موردِ آزمایشِ اعتقاد به آزادی بیان قرار نگرفته‌ایم!
Alice نوشته: دیگر اینکه هذیان‌هایی که از اذهان آشفته‌حال ایرانیان برمی‌خیزد «هنر» نیست، چه رسد به اینکه نه یک جُستار، بلکه یک تالار جداگانه‌ برای این هذیان‌ها کنار بگذارید!
یکی‌ از محبوب‌ترین رمان‌های ۲۰ سال گذشته ، همین سبک اروتیکا هست به نام 50 shades of gray ، حالا شما چون حالی‌ تان نمی‌شود دیگر تقصیر ما نیست
shirin نوشته: دلیل واقعی من کمی زیادی خصوصی هست و شاید شایسته نباشه اینجا گفته بشه ولی چون ممکنه فکر کنی دارم فرافکنی میکنم میگم. من همینجوریش هم دوست پسرم به اندازه کافی که میام اینجا گیر میده بهم. میگه همش داری اونجا فقط در مورد کس و کون حرف میزنی. همیشه. منم همش میگم بحثمون دانشنامه ای هست نه سکسی. بعدم تالارمون بار دانشیک داره این وصله ها نمیچسبه بهش. حالا اگه یه انجمن پورن هم باشه تو تالار دیگه من رسما دهنم بسته میشه. دلیل واقعی من این بود..
خوب دوست پسر شما insecure است به این انجمن چه ربطی‌ دارد ، چون دوست پسر شما خوشش نمی‌‌آید باید انجمن راه خود را تغییر بدهد؟
Theodor Herzl نوشته: یکی‌ از محبوب‌ترین رمان‌های ۲۰ سال گذشته ، همین سبک اروتیکا هست به نام 50 shades of gray ، حالا شما چون حالی‌ تان نمی‌شود دیگر تقصیر ما نیست

آن بخش کوت شده چه پیوندی با پاسخ شما داشت بماند؛
ولی خب باشه، آسوده باشید!
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13