دفترچه

نسخه‌ی کامل: مزخرفات اسلامی !
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
هیچ مؤمنی داخل بهشت نمی شود مگر آنکه خداوند غنیّ ، پانصد حوری به او عطا می‌فرماید که با هر حوری هفتاد غلام وهفتاد کنیز نیز می‌باشد که هریک مانند لؤلؤ منثور و لؤلؤ مکنون می‌باشند.
هریک ازآن حوریان، هفتاد حلّه پوشیده اند و سفیدی ساق ایشان از زیر هفتاد حلّه معلوم است. از جماع با هر یک ازآن حوریان لذّت صد مرد را می یابد که هریک چهل سال خواهش مجامعت و آمیزش داشته باشند و برایشان میسّر نشده باشد. (بحارالانوار،ج 8، ح 205) 27
لب گرفتن پیامبر از نوه نوزادش

- امام صادق علیه السلام فرمود: جبرئیل علیه السلام بر محمد صلى للّه علیه و آله نازل شد و گفت : اى محمد! خدا ترا مژده مى دهد به مولودى كه از فاطمه متولد شود و امت تو او را بعد از تو مى كشند فرمود: اى جبرئیل ! سلام به پروردگارم برسان، مرا به مولودى كه از فاطمه متولد شود و امتم او را بكشند نیازى نیست ، جبرئیل به آسمان بالا رفت و سپس فرود آمد و همان سخن را گفت ، پیغمبر فرمود: اى جبرئیل ! سلام به پروردگارم برسان مرا به مولودى كه از فاطمه متولد شود و امتم او را بكشند نیازى نیست ، جبرئیل به آسمان بالا رفت و سپس فرود آمد و گفت : اى محمد! پروردگارت به تو سلام مى رساند و ترا مژده مى دهد كه امامت و ولایت و وصیت را در ذریه او قرار داده ، او هم پیغام داد كه من راضى گشتم .
((پس به ناخوشى او را آبستن شد و به ناخوشى زائید و از آبستن شدن تا از شیر گرفتنش سى ماه بود، و چون به قوت رسید و چهل ساله شد، گفت : پروردگارا! مرا وادار كن تا نعمت ترا كه به من و به پدر و مادرم انعام كرده ئى سپاس گزارم و عملى شایسته كنم كه پسند تو باشد و بعضى از فرزندانم را شایسته كن ) اگر او نمى فرمود: بعضى از فرزندانم را شایسته كن ، همه فرزندانآنحضرت امام مى شدند، ) و امام حسین از فاطمه علیهماالسلام و از هیچ زن دیگر شیر نخورد، بلكه او را خدمت پیغمبر صلى للّه علیه و آله مى آوردند و آن حضرت انگشتابهامش را در دهان او مى گذارد و او باندازه اى كه دو روز و سه روزش را كفایت كند، از آن مى مكید، پس گوشت حسین علیه السلام از گوشت و خون رسولخدا صلى للّه علیه و آله روئید. و فرزندى شش ماهه متولد نشد، جز عیسى بن مریم علیه السلام و حسین بن على علیهماالسلام .
و در روایت دیگر است كه امام رضا علیه السلام فرمود: حسین را نزدپیغمبر صلى للّه علیه و آله مى آوردند و آن حضرت زبانش را در دهان او مى گذاشت تامى مكید و به همان اكتفا مى كرد و از هیچ زنى شیرنخورد.
اصول كافى جلد 2 صفحه 365 روایت 4


------------------------------------------------------------

مکیدن انگشت ابهام حضرت محمد (ص)
ابن شهر آشوب روایت كرده كه هنگام ولادت امام حسین علیه السلام فاطمه علیها السلام مریضه شد و شیر در پستان مباركش خشك گردید رسول خدا صلی الله علیه و آله مرضعی طلب كرد یافت نشد پس خود آن حصرت تشریف آورد به حجره فاطمه علیهاالسلام و انگشت ابهام خویش را در دهان حسین می‌گذاشت و او مییمكید. بعضی گفته‌اند كه زبان مبارك را در دهان حسین علیه السلام می‌گذاشت و او را زقه می‌داد چنانكه مرغ جوجه خود را زقه می‌دهد تا چهل شبانه روز رزق حسین علیه السلام را حق تعالی از زبان پیغمبر صلی الله علیه و آله گردانیده بود، پس روئید گوشت حسین علیه السلام از گوشت پیغمبر صلی الله علیه و آله، و روایات به این مضمون بسیار است.
و در علل الشرایع روایت شده كه حال امام حسین علیه السلام در شیر خوردن بدین منوال بود تا آنكه روئید گوشت او از گوشت پیغمبر صلی الله علیه و آله و شیر نیاشامید از فاطمه علیهاالسلام و نه از غیر فاطمه.
و شیخ كلینی در كافی از حضرت صادق علیه السلام روایت كرده كه حسین علیه السلام از فاطمه علیهاالسلام و از زنی دیگر شیر نیاشامید او را به خدمت پیغمبر صلی الله علیه و آله می‌بردند حضرت ابهام مبارك را در دهان او می‌گذاشت و او می‌مكید و این مكیدن او را دو سه روز كافی بود. پس گوشت و خون حسین علیه السلام از گوشت و خون حضرت رسول صلی الله علیه و آله پیدا شد فرزندی جز عیسی بن مریم علیه السلام و حسین بن علی علیهاالسلام شش ماهه از مادر متولد نشد كه بماند، و در بعضی از روایات به جای عیسی یحیی نام برده شده. عَرَبیّه: (قاتل سیّد بحر العلوم است)
لِلّهِ مُرْتَضِعٌ لَمْ یَرْتَضِعْ اَبَداً مِنْ ثَدْی اُنْثی وَ مِنْ طه مَراضِعُهُ
برگرفته از کتاب منتهی الامال، تألیف حاج شیخ عباس قمی


امام صادق فرمود: عایشه [از روی حسادت] گفت: یا رسول الله میبینم دهان فاطمه را زیاد میبوسی و زبانت را در دهانش قرار میدهی. پیامبر اکرم فرمودند: بله، هرگاه مشتاق بهشت میشوم، فاطمه را میبوسم و زبان در دهانش میگذارم. من از فاطمه بوی بهشت را استشمام می کنم و بوی شجره طوبی را می یابم، زیرا او زنی آسمانیست.

برگرفته از کتاب احادیثی در مورد بوسه، نوشته داوود احمدی، انتشارات صلوات، ۱۳۸۸
خوبه یک عده این بابا رو پیامبر نکردند :))

[ATTACH=CONFIG]2140[/ATTACH]
Anarchy نوشته:
امام صادق فرمود: عایشه [از روی حسادت] گفت: یا رسول الله میبینم دهان فاطمه را زیاد میبوسی و زبانت را در دهانش قرار میدهی. پیامبر اکرم فرمودند: بله، هرگاه مشتاق بهشت میشوم، فاطمه را میبوسم و زبان در دهانش میگذارم. من از فاطمه بوی بهشت را استشمام می کنم و بوی شجره طوبی را می یابم، زیرا او زنی آسمانیست.

برگرفته از کتاب احادیثی در مورد بوسه، نوشته داوود احمدی، انتشارات صلوات، ۱۳۸۸
همانا پیامبر مبتکر فرنچ کیس بود و این فرانسوی های خائن ملحد بوسه های ناب ایشون رو به اسم خودشون ثبت کردند:))
با درود
مهمل بافی رسم شده گویا
اینها چه ربطی به اسلام دارد
شیعه یک مدهب ایرانی اسلامی است که از باورهای مذاهب بسیار(چندین مذهب و دین) چیزها دارد و یک اختلاط قوی است از تفکرات
این اخرین دین قوی ایرانی است که مبانی پیچیده دارد
سپاسگذارم
mmns2001 نوشته: با درود
مهمل بافی رسم شده گویا
اینها چه ربطی به اسلام دارد
شیعه یک مدهب ایرانی اسلامی است که از باورهای مذاهب بسیار(چندین مذهب و دین) چیزها دارد و یک اختلاط قوی است از تفکرات
این اخرین دین قوی ایرانی است که مبانی پیچیده دارد
سپاسگذارم
من تاکنون گمان میکردم در میان مذاهب یک چند صد میلیونی مسلمان هستند که شیعه نام دارند، ولی گویا اینها مسلمان نبوده و نیستند و باورهای مذهبیشان و مطالب کتب دینی شان و نظرات و سخنان مراجعشان ربطی به اسلام ندارد چرا که به صرفه نیست !!
Russell نوشته: من تاکنون گمان میکردم در میان مذاهب یک چند صد میلیونی مسلمان هستند که شیعه نام دارند، ولی گویا اینها مسلمان نبوده و نیستند و باورهای مذهبیشان و مطالب کتب دینی شان و نظرات و سخنان مراجعشان ربطی به اسلام ندارد چرا که به صرفه نیست !!
با درود
از اسلام هم چیزهای بسیاری دارد
قران مهمترین ان است
در حقیقت شیعه یک امیزش بسیار قوی از باورهای اریایی و ادیان سامی است
چنان که ما در ادیان سامی کهنترین چیزهایی که داریم کتاب تورات است و بعد از ان انجیل و قران
در ادیان اریایی ما کهنترین کتابها را می توانیم قسمتهایی از اوستا و البته ریگ ودا بنامیم که مربوط به بترتیب ایین زروانی و برهمنیزم(ایین برهمایی)
و بعدها نیز ما دیگر کتب و باورهای اریایی را نزد این مردم بودیسم و البته ایین مانی و مزدک و...
شیعه از همه اینها دارد مبانی
درست است که اقوام سامی در فلسفه دینداری0البته در بخش مناسک) بسیار قوی بودند و البته در عرفان بسیار ضعیف
در اینطرف یعنی ادیان اریایی هند که به چین و ژاپن و کره نیز ریشه گسترد عکس انرا داریم یعنی در مناسک ضعیفتر از ادیان سامی ولی در عرفان قویتر
اریایی های که به ایرن امدند به سبب شرایط جغرافیایی تغییراتی در باورها و ادیانشان به نوعی که در عرفان از برهمنیزم و بودیزم ضعیفتر و در مناسک مذهبی و تعالیم اسطوره ای از ادیان سامی ضعیفتر بودند و در کل یک چیزی بین اینها بودند
این تغییرات در زمان ورود اسلام به ایران باعث تعدیل شد یعنی ایرانیان هویت دیرین خود را فراموش نکردند و این اختلاط را انجام دادند
این شیعه حاصل این اختلاط است و دین و هویت رسمی ایران و ایرانی در این زمان محسوب میشود.
ایرانیان این مذهب را دوست میدارند
سپاسگذارم
mmns2001 نوشته: با درود
از اسلام هم چیزهای بسیاری دارد
قران مهمترین ان است
در حقیقت شیعه یک امیزش بسیار قوی از باورهای اریایی و ادیان سامی است
چنان که ما در ادیان سامی کهنترین چیزهایی که داریم کتاب تورات است و بعد از ان انجیل و قران
در ادیان اریایی ما کهنترین کتابها را می توانیم قسمتهایی از اوستا و البته ریگ ودا بنامیم که مربوط به بترتیب ایین زروانی و برهمنیزم(ایین برهمایی)
و بعدها نیز ما دیگر کتب و باورهای اریایی را نزد این مردم بودیسم و البته ایین مانی و مزدک و...
شیعه از همه اینها دارد مبانی
درست است که اقوام سامی در فلسفه دینداری0البته در بخش مناسک) بسیار قوی بودند و البته در عرفان بسیار ضعیف
در اینطرف یعنی ادیان اریایی هند که به چین و ژاپن و کره نیز ریشه گسترد عکس انرا داریم یعنی در مناسک ضعیفتر از ادیان سامی ولی در عرفان قویتر
اریایی های که به ایرن امدند به سبب شرایط جغرافیایی تغییراتی در باورها و ادیانشان به نوعی که در عرفان از برهمنیزم و بودیزم ضعیفتر و در مناسک مذهبی و تعالیم اسطوره ای از ادیان سامی ضعیفتر بودند و در کل یک چیزی بین اینها بودند
این تغییرات در زمان ورود اسلام به ایران باعث تعدیل شد یعنی ایرانیان هویت دیرین خود را فراموش نکردند و این اختلاط را انجام دادند
این شیعه حاصل این اختلاط است و دین و هویت رسمی ایران و ایرانی در این زمان محسوب میشود.
ایرانیان این مذهب را دوست میدارند
سپاسگذارم
مگر مردمانی پیدا میشوند که دیندار باشد و آن دین راهم دوست نداشته باشند؟
و اینکه آن مردم دین را دوست دارند دلیل میشود که باورهای آن دین مزخرف نباشد؟
باورهای یک دین با باورهای باورمندان به آن دین ،مراجع و کتب آن (که برای شیعیان شامل حدیث هم میشود) تعریف میشود و ربط چندانی به صحت تاریخی آنها ندارد.
وقتی ما میگوییم مسلمین باور مزخرفی دارند مبنی بر اینکه محمد ماه را با شمشیر دو تکه کرده نمیگوییم که چنین چیزی رخ داده بلکه ادعای ما درباره باورهای مسلمین است نه لزوما صحت تاریخی آن.

این مذهب شیعی را هم که میگویید اگر شاه اسماعیل صفوی نبود که آنرا از نو اختراع کند و این مذهب ایرانی را از جبل الآمل لبنان وارد کند و در بسیاری از مناطق ایران بمعنی واقعی کلمه بزور شمشیر مستقر کند الان با مذهب متفاوتی در ایران روبرو بودیم.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12