دفترچه

نسخه‌ی کامل: فرتور‌های گیرا و بامزه
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
خب اینها رو گفتید یکی دستاوردهای سایر نیروهای اپوزیسیون رو هم برای ما شرح بده:))
قرار نیست که احیانا با لشکر اجبه ج.ا سرنگون بشه،آره؟!:))
undead_knight نوشته: خب اینها رو گفتید یکی دستاوردهای سایر نیروهای اپوزیسیون رو هم برای ما شرح بده:))
قرار نیست که احیانا با لشکر اجنبه ج.ا سرنگون بشه،آره؟!:))

کدوم اوپوزوسیون آرش جان ؟
کمونیستهایی که همشون با هم دعوا دارند و ساعتی یک بار انشعاب میکنند ؟
یا سلطنت طلبهایی که همش پای بساط منقل هستند ؟
یا مجاهدین خلق که دست آخوندها رو از پشت بستند ؟
یا این سبزی فروش هایی که عملن پوزیسیون هستند تا اوپوزوسیون ؟

تنها راه سرنگونی جمهوری اسلامی ایران اینه که مردم به حدی از آگاهی برسند که فریب بازیهای سیاسیش رو نخورند! طرف نگه من بیدین و بیخدام بعد بیوفته دنبال رو کسی که اعتقاد داره باید سر چنین آدمی رو برید! (درست حکایت توده ای ها که راه افتاده بودند در کون خمینی آخرش هم همون خمینی همشون رو پخ پخ کرد)

در صورتی که جامعه به اون حد از آگاهی نرسه و خودش برای نجات خودش اقدامی نکنه در آینده بلایی به سر ایران و ایرانی خواهد آمد که جبران ناپذیره و این بلا هم با وجود جمهوری اسلامی اجتناب ناپذیره! طیف این بلا از تبدیل شدن به کره شمالی هست تا حمله نظامی غرب و تجزیه کشور و سرنوشت عراق و افغانستان امروز.
undead_knight نوشته: همه چیز سر جای اولشه؟! مگه قرار بود چطور باشه؟

ببخشید دوران پیشا دست آورد با پسا دست آورد باید یه تفاوتی داشته باشه فکر کنم ... وقتی دست آخر تغییری حتی خیلی کوچک به وجود نیومده و امت همیشه در صحنه برگشتن سر خونه اول شاید ما قبل اول ، یعنی دست آوردی در کار نبوده !!
undead_knight نوشته: خب اینها رو گفتید یکی دستاوردهای سایر نیروهای اپوزیسیون رو هم برای ما شرح بده:))
قرار نیست که احیانا با لشکر اجنبه ج.ا سرنگون بشه،آره؟!:))

مغلطه "خودت هم همین طور" ؟! اصلا بحث ما مگه مقایسه بود با اپوزیسیون خارج از کشور ؟ بحث ما موندن مردم در خماری یا حسین میر حسین و جنبش سبز بود ...

البته اینو بگم که من تقریبا از مردم قطع امید کردم و فکر میکنم به شرایط راضی هستن ...
مشکل این فتنه سبز این بود که رهبرانش دشمن نظام نبودند ، دیگه هادی غفاری که هویدا رو از پشت با تیر زده بود کشته بود هم شده بود منتقد خامنه‌ای و عضو این فتنه سبز! موسوی تبریزی که خونخار‌ترین آخوند دهه ۶۰ بود هم سبزی شده بود! یا شما دشمن نظام هستی‌ یا نیستی‌ ، یک جا که مجلاب گه است به قول صادق هدایت رو نمی‌شه اصلاحش کرد! در ایران به نظرم یا باید یک قیام مسلحانه بشه یا حمله خارجی‌ ، چون با حرف ما یک کلام نخست وزیر امام گفتن هیچی‌ نمی‌شه!
[ATTACH=CONFIG]3777[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]3781[/ATTACH]
این چیه؟ می‌خواد مثلا سینه‌هاشو به رخ بکشه؟! :)
Theodor Herzl نوشته: مشکل این فتنه سبز این بود که رهبرانش دشمن نظام نبودند ، دیگه هادی غفاری که هویدا رو از پشت با تیر زده بود کشته بود هم شده بود منتقد خامنه‌ای و عضو این فتنه سبز! موسوی تبریزی که خونخار‌ترین آخوند دهه ۶۰ بود هم سبزی شده بود! یا شما دشمن نظام هستی‌ یا نیستی‌ ، یک جا که مجلاب گه است به قول صادق هدایت رو نمی‌شه اصلاحش کرد! در ایران به نظرم یا باید یک قیام مسلحانه بشه یا حمله خارجی‌ ، چون با حرف ما یک کلام نخست وزیر امام گفتن هیچی‌ نمی‌شه!

این همه مقدمه چینی کردید که همین را بگویید؟!! بهتر بود حرف آخر را همان اول می زدید و خلاص! این همه صغرا و کبرا چیدن نداشت که!
حمام کردن در بلاد کفر! [عکس: 4.gif]

[عکس: 29.jpg]

[عکس: 30.jpg]