نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 11 رای - 4.91 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پاتوق شب نشینی

[عکس: 69.jpg]

پرفروش ترین انیمیشن جهان شد!

To ravage, to slaughter, to usurp under false titles, they call empire; and where they make a desert, they call it peace
Tacitus-
پاسخ

iranbanoo نوشته: من در مورد این دست فراخوان ها اطلاعات چندانی ندارم.ولی فکر م نمیکنم دعوت خالی کسی رو به رغبت بندازه.

منظورتون اینه که در مورد مطالبی خاصی که تو دفترچه بحث شده رفرنس بدیم؟
یک بار خاطرم هست مهربد در انجمن های دیگر مثل پرشن تولز اقدام به ارسال پیغام خصوصی برای کاربران کرده بود و در کنار آدرس سخنگاه مقداری دادینه هم در مورد جستارهای موجود داده بود. این روش اگر سودمند نباشد بی تردید دشواری هم ایجاد نمی کند

در واقع من و داریوش برآیند همین تبلیغات بودیم.

پارسیگر

یک روزی ملت ما آزاد می شود و این روز زیاد دور نیست. فرهنگ همیشه غالب می شود بر زور و ستم و قلدری!

"فریدون فرخزاد"
پاسخ

Bibak نوشته: من فکر میکنم باید قبول کنیم که رویه ای که برای برخورد با نظراتِ غلط، مسخره، باورنکردنی، عجیب و غریب، متناقض، غیراخلاقی و ... که همون برخورد با کاربر نویسنده اون نظر هست اینجا دنبال شده، شکست خورده. رفتار تحقیرآمیز توام با برافروخته شدن و برچسپ زدن نه اینکه در چارچوب آزادی بیان و حق نگنجه ولی به نظرم اگه ما میخوایم کاربر جذب کنیم مجبوریم اینها رو کمتر کنیم.

شاید من پوستم کلفت باشه، شاید عاشق اینجا باشم ولی همه اینطوری نیستند. برای جذب کردن کاربران باید با اونها با احترام برخورد کنیم.

پوست شما هم کلفته؟! [عکس: 1.gif]

Bibak نوشته: بهتره تیم مدیریت رفتار رسمی تری داشته باشند. با احترام باید عرض کنم تیم مدیریت باید کمی پخته تر و بزرگوارانه تر ظاهر بشه.

قابل توجه برخی از مدیران!!

Bibak نوشته: چون اسلامگرایان در بیرون چوب در آستین ما میکنند ما نیز هر کس اینجا حرفی از مذهب زد باید بهمانش کنیم.» تا نظر دوستان چه باشد.

عقده ای شده ایم ، حقیقتی ست تلخ![عکس: 74.jpg]

نظر من این است :" زنده باد مخالف من!" [عکس: 8.png]

یک روزی ملت ما آزاد می شود و این روز زیاد دور نیست. فرهنگ همیشه غالب می شود بر زور و ستم و قلدری!

"فریدون فرخزاد"
پاسخ

من هر گاه میخوام صفحه 815 پاتوق رو باز کنم صفحه 814 باز میشه!
پاسخ

کافر_مقدس نوشته: یک بار خاطرم هست مهربد در انجمن های دیگر مثل پرشن تولز اقدام به ارسال پیغام خصوصی برای کاربران کرده بود و در کنار آدرس سخنگاه مقداری دادینه هم در مورد جستارهای موجود داده بود. این روش اگر سودمند نباشد بی تردید دشواری هم ایجاد نمی کند
..

خب من نمیدانستم این روش هم کار کرده (بازخوردی نداشتیم). اگر این روش‌ها تا همین اندازه که
یکی دو کاربر هم بیاورند هم در آینده کار کنند, میتوان یک اندک امیدی هنوز داشت.



Nevermore نوشته: حرفم این بود که نباید توقع داشت مردم به مطالبی که در اینجا گفته می شود علاقه مند باشند

خب حرفت نادرسته!
١- در گذشته سخنگاه‌هایِ بهتر و شلوغتر از دفترچه بوده‌اند.
٢- شمار اندیشمندان ایرانی بیشتر از ٢٠ تاست (I know it's kind of hard to believe, but please take my word for it)

.Unexpected places give you unexpected returns
پاسخ

Mehrbod نوشته: نگر هموندان[١] چیست یک کمپین برای شناساندن دفترچه در اینترنت راه بیاندازیم؟

من آماده‌ام واپسین شانس را به اینجا بدهم, تا جاییکه بشود اینجا را در وبلاگها, سایتها, تاربرگها[٢] و ... معرفی کنیم و لینک بدهیم.
میاندیشم[٣] اگر ١٠ تنی که اینجا آنلاین هستند همگی دست به دست هم بدهیم بشود در یکی دو روز بیش از ١٠٠٠ فراخوانی[٤] فرستاد.
مهربد گرامی، من با شما همداستانم. از هر منظری بنگریم حرف شما درست است که اینجا از نبودِ کاربر رنج می‌برد. یک راهی که به نظر من می‌رسد این است که چند نفر از کاربرانِ فعالِ اینجا داوطلب شویم که هر ماه به هر طریقی حداقل یک عددی(هر عددِ قراردادی) از افراد را به اینجا دعوت کنیم، اگر ده نفر شویم و تعهد کنیم که هر کدامِ ما هر ماه حداقل به 30 نفر دعوت‌نامه بدهیم و تنها 10 درصدِ این افرادِ دعوت‌شده در اینجا عضو شوند، آنگاه در ماه حداقل 30 نفر عضو جدید خواهیم داشت. لانه‌ی کاربران هم کاملا مشخص است: فیسبوک . دیگر اینکه به نظرم مهمترین دلیل برای بی‌کاربر بودنِ اینجا این است که در اینترنت واقعا ناشناخته است. سایت‌های زیتون‌فروشی در منجیل هم از اینجا شناخته‌ شده‌تر هستند! به نظرم باید دروازه‌هایی به اینجا باز کنیم. مثلا می‌توانیم به ادمین سایت‌هایی که با ما هم‌مسلک هستند درخواست بدهیم که به ما لینک بدهند، ادمینِ دفترچه هم می‌تواند در جاهایی مثلِ بالاترین تبلیغ کند و ما هم می‌توانیم سایتی باز کنیم و آنجا مطالبی از اینجا و جاهای دیگر قرار دهیم به همراهِ پیوندی به اینجا. به نظرم از ابتدا اگر برنامه‌ای و انگیزه‌ای برای رونق بخشیدن به اینجا وجود داشت تا الان وضع بهتر می‌بود. ولی هنوز هم دیر نشده و می‌توانیم با این کارها به جاهایی برسیم. نگر خودتان در موردِ این راهکارها چیست؟

کسشر هم تعاونی؟!
پاسخ

مهربد گرامی‌ بخاطر ایران عزیز ما از شما تقاضا می‌کنم که اینجا باشید ، از تاریخ ۲۰ آوریل که من سرم از نظر شغلی‌ خلوت میشود ، تلاش می‌کنم در فیسبوک تا جایی که توان دارم برای انجمن تبلیغ کنم! اینجا تنها مکان ستیز با اسلام اهریمنی و ضدّ خلقی در اینترنت است ، امیدوارم شما در این سنگر باشید!

"A Land without a People for a People without a Land"


پاسخ

Mehrbod نوشته: خب حرفت نادرسته!
١- در گذشته سخنگاه‌هایِ بهتر و شلوغتر از دفترچه بوده‌اند.
٢- شمار اندیشمندان ایرانی بیشتر از ٢٠ تاست (I know it's kind of hard to believe, but please take my word for it)

مهربد جان،من تا جایی که یادم است گفتگو نه به شلوغی ِ اینجا بود و نه کاربرانی اینچنینی داشت.آنجا گاهی اوقات چند روز می گذشت و تنها میلاد پست می گذاشت جو فوق العاده خشکی هم داشت.

آن بر می گردد به اینکه چند درصد از این اندیشمندان حاضرند وقت خود را در بحث های فرسایشی و انرژی بر بگذراند و اکثرا زندگی پرکاری دارند که وقت به این کار ها نمی رسد.
پاسخ

من نیز بزودی به غیبت صغری خواهم رفت و دست کم دو ماهی اینجا نخواهم بود. دوست داشتم به تبلیغ دفترچه در فیسبوک کمک کنم ولی این روزها فرصتشو ندارم. امیدوارم اینجا هر چه زودتر رونق بگیره. به شخصه از بودن در انجمنی که شلوغ باشه ولی آزادی بیان هم داشته باشه بسیار بسیار لذت میبرم.
هر زمان خواستم بروم برگزاری ادامه مسابقه نمایار برتر ماه را به شخص دیگری واگذار می کنم.
پاسخ

Bibak نوشته: من نیز بزودی به غیبت صغری خواهم رفت و دست کم دو ماهی اینجا نخواهم بود. دوست داشتم به تبلیغ دفترچه در فیسبوک کمک کنم ولی این روزها فرصتشو ندارم. امیدوارم اینجا هر چه زودتر رونق بگیره. به شخصه از بودن در انجمنی که شلوغ باشه ولی آزادی بیان هم داشته باشه بسیار بسیار لذت میبرم.
هر زمان خواستم بروم برگزاری ادامه مسابقه نمایار برتر ماه را به شخص دیگری واگذار می کنم.

ای بابا کجا بی باک جان؟
آن دفعه که نبودی این دخترکان با توطئه و جِر زنی برنده شدند،این بار دل به حمایت شما بسته بودیم.امیدوارم اوضاع بر وفق مرادت باشد.:e303:
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع / نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 9 مهمان