نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 11 رای - 4.91 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پاتوق شب نشینی

Theodor Herzl نوشته: یک مشت در گلو ، یک لگد به تخم دیگری می‌زنید ، نفر سوم خودش میگرخد فرار می‌کند

Shlomo Shumbulowitz نوشته: پس بفرمایید سه تا بیمار ALS بودن!

کلا نئونازی‌ها کتک‌خور بسیار خوبی دارند، بیشترشان نوجوانان طبقه‌ی متوسط به بالا هستند که می‌خواهند کمی Edgy باشند. تظاهراتی نیست که مثل سگ از رفقا کتک نخورند و آش و لاش به سوراخهایی که از آنها بیرون خزیده‌ بودند باز نگردند، جرئت رفتن به محله‌های سیاه‌پوست نشین و مهاجرنشین را هم که ندارند و همینطور یک پیرزن تنهایی را اگر پیدا بکنند هار می‌شوند.

زنده باد زندگی!
پاسخ

این هم میهن با برنامه ی دوست یابی اش پدر مارا در آورده.هرچه جوجه بسیجی است به ما پیشنهاد دوستی میدهد!!
E421

شراب اولی تر ...
پاسخ

حضورِ نئونازی‌ها، لاجرم انسان را به اندیشه و هراسی وامیدارد که تنها برآمده از حضورِ آنها نیست، بلکه از شگفتی و دهشتناکی تبدیلِ گشتنِ تردیدی آمیخته با سرگیجه در نخستین برخورد با آنهاست که به چه طریق یا روشی باید به خود باوراند که نه تنها کسانی هستند که به عمیق‌ترین زخمِ برآمده از شرارتِ انسانی، نوستالوژی دارند، بلکه گویا هر روز بر تعدادشان افزوده میشود. شرارتی که در عریان‌ترین شکل‌اش نمود یافته و در وسعتِ جهان گسترش یافت چنانکه ما همچنان در سایه تاثیراتِ شومِ آن میزییم. آدم با خود تنها می‌اندیشد من و اینان چگونه میتوانیم در دسته‌ای واحد به نام انسان جای گیریم!

کسشر هم تعاونی؟!
پاسخ

دوستانِ گرامی، با اعلامِ این خبر که برای اولین در همه‌ی دورانِ فعالیت‌های من در فروم‌ها، تعدادِ پیک‌هایم به عددِ هزار رسیده است، شما را به درود میگویم و آرزوی شب خوشی را برای شما دارم.

کسشر هم تعاونی؟!
پاسخ

Ouroboros نوشته: کلا نئونازی‌ها کتک‌خور بسیار خوبی دارند، بیشترشان نوجوانان طبقه‌ی متوسط به بالا هستند که می‌خواهند کمی Edgy باشند. تظاهراتی نیست که مثل سگ از رفقا کتک نخورند و آش و لاش به سوراخهایی که از آنها بیرون خزیده‌ بودند باز نگردند، جرئت رفتن به محله‌های سیاه‌پوست نشین و مهاجرنشین را هم که ندارند و همینطور یک پیرزن تنهایی را اگر پیدا بکنند هار می‌شوند.

نه مثل اینکه نگرفتین چی گفتم. اینکه یکی یه زنو از دست سه نفر نجات بده، بعدش زنه با فهمیدن هویت واقعیش پا به فرار بزاره، بیشتر به یک فانتزی Altruistic متاثر از کتاب های کمیک شبیه است تا اتفاقی از دنیای واقعی.E105 میدونی که چی میگم؟ دنیای واقعی. یکم سرتو از مانیتور کج کنی میبینیش. یادش بخیر... اون زمونا که دختر بچه ها بلوجاب رو در قالب یه بازی بچه گانه تجربه میکردن.

Shaking[SIZE=6]!DIG HERE[/SIZE]
پاسخ

Shlomo Shumbulowitz نوشته: نه مثل اینکه نگرفتین چی گفتم. اینکه یکی یه زنو از دست سه نفر نجات بده، بعدش زنه با فهمیدن هویت واقعیش پا به فرار بزاره، بیشتر به یک فانتزی Altruistic متاثر از کتاب های کمیک شبیه است تا اتفاقی از دنیای واقعی. میدونی که چی میگم؟ دنیای واقعی. یکم سرتو از مانیتور کج کنی میبینیش. یادش بخیر... اون زمونا که دختر بچه ها بلوجاب رو در قالب یه بازی بچه گانه تجربه میکردن.
میلاد عکس من را دیده است ، مطمئن باشید زورمون به ۳-۴ نفر میرسه فردای ایران آزاد که دیگه وزارت اطلاعات نداشتید ما رو دستگیر کنند ، بچه محل‌هاتون رو بیارید همگی‌ رو قیچی کنیم :e405: در ضمن ما آدمیزاد هستیم کسی‌ کمک احتیاج داشته باشد کمکش می‌کنیم مثل شما جانور‌ها نیستیم.

Megusta

"A Land without a People for a People without a Land"


پاسخ

Shlomo Shumbulowitz نوشته: نه مثل اینکه نگرفتین چی گفتم. اینکه یکی یه زنو از دست سه نفر نجات بده، بعدش زنه با فهمیدن هویت واقعیش پا به فرار بزاره، بیشتر به یک فانتزی Altruistic متاثر از کتاب های کمیک شبیه است تا اتفاقی از دنیای واقعی. میدونی که چی میگم؟ دنیای واقعی. یکم سرتو از مانیتور کج کنی میبینیش. یادش بخیر... اون زمونا که دختر بچه ها بلوجاب رو در قالب یه بازی بچه گانه تجربه میکردن.
دنیای واقعی آدمها با هم متفاوت است، منهم وقتی شانزده سالم بود گمان می‌کردم کسی در این جهان نیست که بخاطر چیزی انتزاعی مثل نژاد کل موجودیت انسانی شما را داوری بکند. بلوغ باعث می‌شود حلقه‌ی آدمهایی که در جامعه با آنها برخورد می‌کنید کمی تغییر بکند.

زنده باد زندگی!
پاسخ

Theodor Herzl نوشته: میلاد عکس من را دیده است ، مطمئن باشید زورمون به ۳-۴ نفر میرسه فردای ایران آزاد که دیگه وزارت اطلاعات نداشتید ما رو دستگیر کنند ، بچه محل‌هاتون رو بیارید همگی‌ رو قیچی کنیم در ضمن ما آدمیزاد هستیم کسی‌ کمک احتیاج داشته باشد کمکش می‌کنیم مثل شما جانور‌ها نیستیم.

بعید میدونم کسی که این همه فعالیت مجازی مثل دو هزار و چهارصد تو دفترچه داشته باشه بتونه هیکل بدنسازی نگه داره.E14c راستش منم اگه تو اون شرایط باشم همون کارو میکنم حتی اگه به جای زن لبنانی!!!! یه هاسبارا ترول باشه اما بعدش چنان وانمود نخواهم کرد که همراهش کتک نخوردم و با اعتماد به نفس آهنین شعور بقیه رو زیر سوال ببرم.E412

Shaking[SIZE=6]!DIG HERE[/SIZE]
پاسخ

مرده‌شور این حجاب را ببرند که در گرمای تابستان آدم را عاصی می‌کند.

Catwoman: from here, Bane's men patrol the tunnels. And they're not your average brawlers
Batman: Neither am I
پاسخ

Shlomo Shumbulowitz نوشته: بعید میدونم کسی که این همه فعالیت مجازی مثل دو هزار و چهارصد تو دفترچه داشته باشه بتونه هیکل بدنسازی نگه داره. راستش منم اگه تو اون شرایط باشم همون کارو میکنم حتی اگه به جای زن لبنانی!!!! یه هاسبارا ترول باشه اما بعدش چنان وانمود نخواهم کرد که همراهش کتک نخوردم و با اعتماد به نفس آهنین شعور بقیه رو زیر سوال ببرم.

بله برای شما بعید است! چون خیر سر جمهوری اسلامی برای ارسال هر پست دست کم نیم ساعت زمان لازم دارید .
ولی عزیزم ماها ایران نیستیم و برای ارسال هر پست هم بیش از چند دقیقه نیاز نداریم .
پس اگر به سنی رسیده اید که دوران راهنمایی را سپری کرده اید یا در حال سپری کردنش هستید باید به قدری ریاضی بدانید که میانگین 2436 پست در قبال 1095 روز میشود روزی 2.5 پست! یعنی ماکسیمم روزی 20 دقیقه .
اگر هنوز در دوران دبستان سیر میکنید و تا به این حد از سواد و ریاضیات نرسیده اید میتوانید بروید به صفحه شخصی هر فردی و ببینید آمار و میانگین ارسالهایش را .

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع / نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 11 مهمان