به نقل از
سن زن های پیامبر گرانوم(نقد اسلام):
آخوندها ادعا میکنند ازدواج های حضرت محمد تنها برای کمک مالی و سرپرستی بیوه زنان بوده است. این درحالی است که تقریبا هیچ یک از زنان حضرت محمد قبل از ازدواج با وی در فقر نبوده لند، بلکه اتفاقاً اکثراً زنانی متشخص و غنی بوده اند. ادعای آخوندها مبنی بر اینکه حضرت محمد تنها برای پشتیبانی مالی با زنانی ازدواج میکرده است با قرآن، این مجموعه بیانات نامقدس در تضاد جدی است، در قرآن میخوانیم که سازنده کائنات و همه دنیا اینگونه در زندگی شخصی پیامبر دخالت میکند و مشکلات خانوادگی اش را با زورگویی و تهدید حل میکند.
سوره احزاب آیه 28 :
[TABLE="width: 100%"]
[TR]
[TD="class: QuranArabic"]یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ قُل لِّأَزْوَاجِكَ إِن كُنتُنَّ تُرِدْنَ الْحَیَاةَ الدُّنْیَا وَزِینَتَهَا فَتَعَالَیْنَ أُمَتِّعْكُنَّ وَأُسَرِّحْكُنَّ سَرَاحًا جَمِیلًا
﴿۲۸﴾ [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: QuranFarsi"]
فولادوند: اى پیامبر به همسرانت بگو اگر خواهان زندگى دنیا و زینت آنید بیایید تا مهرتان را بدهم و [خوش و] خرم شما را رها كنم[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: QuranFarsi"]
مکارم: ای پیامبر! به همسرانت بگو: اگر شما زندگی دنیا و زرق و برق آن را میخواهید بیائید هدیهای به شما دهم و شما را به طرز نیكوئی رها سازم![/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: QuranFarsi"]
خرمشاهی: اى پیامبر به همسرانت بگو اگر زندگانى دنیا و تجمل آن را مىخواهید پس بیایید تا بهرهمندتان سازم و به رهایشى نیكو رهایتان كنم[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
ادعای دیگری از همین جنس مطرح میکنند و آن این است که حضرت محمد برای ارضای جنسی خود ازدواج نمیکرده است بلکه برای ارضای جنسی بیوه زنان بیچاره بوده است که با آنان ازدواج میکرده است، البته این ادعای مضحک نیز دوباره با قرآن در تضاد است.
آخوندها میگویند حضرت محمد اصلا نیاز جنسی نداشته است و از سر خیر خواهی بوده است که با این زنان ازدواج میکرده است(!). آنچنان پیامبرشان را نجیب جلوه میدهند که گویا وی ابداً تحت تاثیر زیبایی زنان قرار نمیگرفته است. این نیز خود با قرآن در تضاد است. براستی سوره مبارکه احزاب خوب مشت آخوندها را باز میکند.
سوره احزاب آیه 51 و 52 :
[TABLE="width: 100%"]
[TR]
[TD="class: QuranArabic"]تُرْجِی مَن تَشَاء مِنْهُنَّ وَتُؤْوِی إِلَیْكَ مَن تَشَاء وَمَنِ ابْتَغَیْتَ مِمَّنْ عَزَلْتَ فَلَا جُنَاحَ عَلَیْكَ ذَلِكَ أَدْنَى أَن تَقَرَّ أَعْیُنُهُنَّ وَلَا یَحْزَنَّ وَیَرْضَیْنَ بِمَا آتَیْتَهُنَّ كُلُّهُنَّ وَاللَّهُ یَعْلَمُ مَا فِی قُلُوبِكُمْ وَكَانَ اللَّهُ عَلِیمًا حَلِیمًا
﴿۵۱﴾ [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: QuranFarsi"]
فولادوند: نوبت هر كدام از آن زنها را كه مىخواهى به تاخیر انداز و هر كدام را كه مىخواهى پیش خود جاى ده و بر تو باكى نیست كه هر كدام را كه ترك كردهاى [دوباره] طلب كنى این نزدیكتر است براى اینكه چشمانشان روشن گردد و دلتنگ نشوند و همگىشان به آنچه به آنان دادهاى خشنود گردند و آنچه در دلهاى شماستخدا مىداند و خدا همواره داناى بردبار است[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: QuranFarsi"]
مکارم: (موعد) هر یك از همسرانت را بخواهی میتوانی بتاخیر اندازی و هر كدام را بخواهی نزد خود جای دهی، و هر گاه بعضی از آنها را كه بر كنار ساختهای بخواهی نزد خود جای دهی گناهی بر تو نیست این حكم الهی برای روشنی چشم آنها و اینكه غمگین نباشند و به آنچه در اختیار همه آنان میگذاری راضی شوند نزدیكتر است و خدا آنچه را در قلوب شما است میداند و خداوند از همه اعمال و مصالح بندگان با خبر است و در عین حال حلیم است و در كیفر آنها عجله نمیكند.[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: QuranFarsi"]
خرمشاهی: هر كدام از آنان [همسرانت] را كه مىخواهى از خود دور بدار و هر كدام را كه مىخواهى نزدیك بدار، و نیز اگر هر یك از آنانى كه از ایشان كناره گرفتهاى جویا شوى، در همه حال، هیچ گناهى بر تو نیست، این نزدیكتر است به آنكه دل و دیدگانشان روشن شود، و اندوهگین نشوند و همگیشان به آنچه به آنان بخشیدهاى خشنود شوند، و خداوند مىداند كه در دلهاى شما چیست، و خداوند داناى بردبار است[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[TABLE="width: 100%"]
[TR]
[TD="class: QuranArabic"]لَا یَحِلُّ لَكَ النِّسَاء مِن بَعْدُ وَلَا أَن تَبَدَّلَ بِهِنَّ مِنْ أَزْوَاجٍ وَلَوْ أَعْجَبَكَ حُسْنُهُنَّ إِلَّا مَا مَلَكَتْ یَمِینُكَ وَكَانَ اللَّهُ عَلَى كُلِّ شَیْءٍ رَّقِیبًا
﴿۵۲﴾
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: QuranFarsi"]
فولادوند: از این پس دیگر [گرفتن] زنان و نیز اینكه به جاى آنان زنان دیگرى بر تو حلال نیست
هر چند زیبایى آنها براى تو مورد پسند افتد به استثناى كنیزان و خدا همواره بر هر چیزى مراقب است
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: QuranFarsi"]
مکارم: بعد از این دیگر زنی بر تو حلال نیست و نمیتوانی همسرانت را به همسران دیگری تبدیل كنی (بعضی را طلاق دهی و همسر دیگری بجای او برگزینی)
هر چند جمال آنها مورد توجه تو واقع شود، مگر آنچه كه به صورت كنیز در ملك تو در آید و خداوند ناظر و مراقب هر چیز است (و به این ترتیب فشار قبائل را در اختیار همسر از آنها، از تو برداشتیم).
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: QuranFarsi"]
خرمشاهی: پس از آن دیگر هیچ زنى بر تو حلال نیست، و نشاید كه همسرانى را جانشین آنان سازى،
و گرچه زیبایى آنان تو را خوش آید، مگر آنچه ملك یمینت باشد، و خداوند نگاهبان و ناظر همه چیز است
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]