نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 5 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

جستار آزاد انجمن دفترچه دات کام
#1

از این راه درود و شادباش ویژه تارنمای دفترچه را به همه دوستان و کاربران گرامی آگهی میدهیم. امید است بودن شما گرامیان و برای تارنما، مایه بهبودی و پیشرفت و رونق باشد.

53
پاسخ
#2

من فقط اومدم بگم تورو اسپاگتی قسم اگر این یکی هم مثل اون گفتگو قراره مرخص بشه از همین الان بگید ما آماده باشیم قلبمون با باطری قلمی کار میکنه یه موقه شوکه نشیم سکته کنیم!
178

انسان پیشرو با جامعه همخوانی ندارد هم آهنگی دارد
پاسخ
#3

Reactor نوشته: من فقط اومدم بگم تورو اسپاگتی قسم اگر این یکی هم مثل اون گفتگو قراره مرخص بشه از همین الان بگید ما آماده باشیم قلبمون با باطری قلمی کار میکنه یه موقه شوکه نشیم سکته کنیم!
178

گفتگو که مرخص نشده ، بر میگرده .
اینجا هم میمونه و جایی نمیره ، حد اقل تا 4-5 سال آینده خیالتون تخت .

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ
#4

رئیس جان میگم از وقتی این پانتورک ها و مسلمون بی کله هارو بازداشت کردید دیگه سوژه پیدا نمیکنیم تو سایت بهش بخندیم و جوابش رو بدیم.. یک حرکتی بزنید شما عفو عمومی بدهید این زیرخاکی هارو از بازداشت دربیاریم سایت یک تکونی بخوره! حالی میداد با این ها سر و کله زدن! از وقتی این ها رفتند بساط سرگرمی ما هم در این سایت برچیده شده! باور کنید سوژه ی بحث های اسلام و تجزیه طلبی همین ها هستند! همین ادعاهای پنج زاری که اینها میکنند و جواب های محکمی که بچه ها بهشون میدادند رو پس فردا 4نفر میان میخونن پی به آی کیو ی پایین و مغز معیوب این جماعت میبرند! فکر میکنم هدف بچه های سایت هم در بحث با این بی کله ها در اصل مخاطب های خواننده سایت باشند نه این جلبک مغز ها! حالا این نظر من بود باز هم هر کار که شما صلاح میدونید

انسان پیشرو با جامعه همخوانی ندارد هم آهنگی دارد
پاسخ
#5

خوب من هم فعلاً با دست تعمیر بودن گفتگو اومدم اینجا،از اینکه جمع دوستان جمع هست بسی خوشحالیم 1

امروز دیدم آرش تو وبلاگش نوشته بود قراره گفتگو بخشی از زندیق بشه.بی صبرانه منتظرم ببینم چی میشه
پاسخ
#6

Russell نوشته: امروز دیدم آرش تو وبلاگش نوشته بود قراره گفتگو بخشی از زندیق بشه.بی صبرانه منتظرم ببینم چی میشه

دقیقن کجای وبلاگش نوشته ؟

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ
#7

اینجا در پاسخهای پست جناب مزدک[URL="http://arashbikhoda.wordpress.com/2010/10/26/%D9%85%D8%B1%D8%AD%D9%88%D9%85-%D9%BE%D9%84-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7-%D8%A8%D9%88%D8%AF/#comment-2090"]
[/URL]
پاسخ
#8

Reactor نوشته: رئیس جان میگم از وقتی این پانتورک ها و مسلمون بی کله هارو بازداشت کردید دیگه سوژه پیدا نمیکنیم تو سایت بهش بخندیم و جوابش رو بدیم.. یک حرکتی بزنید شما عفو عمومی بدهید این زیرخاکی هارو از بازداشت دربیاریم سایت یک تکونی بخوره!

فقط یک نفر از اون همسایگان تورک ما بازداشت همیشگی هستند. بقیه خودجوش آکسیون کردند. رعایت قوانین هم استثناء نداره من به شدت مخالف عفو عمومی هستم. این مدل افراد بهتره نظراتشون رو در جمع دوستان و هم پیاله های خودشون لب جوب ابراز کنند.

[COLOR="royalblue"]
چو بخت عرب بر عجم چیره گشت --- هـمـه روز ایـرانیـان تـیـره گـشـت
جهـان را دگـرگونه شـد رسم و راه --- تـو گـویـی نتـابـد دگـر مـهر و مـاه
ز مـی نشئه و نغمه از چـنگ رفـت --- ز گل عطر و معنی ز فرهنگ رفت
ادب خــوار شــد، هـنـر شـد وبــال --- بـه بستـنـد انـدیشـه را پـر و بــال
«توصیف فردوسی بزرگ از تازش اسلام به ایران»
[/COLOR]
خردگرایی و ایمان ستیزی
پاسخ
#9

Reactor نوشته: رئیس جان میگم از وقتی این پانتورک ها و مسلمون بی کله هارو بازداشت کردید دیگه سوژه پیدا نمیکنیم تو سایت بهش بخندیم و جوابش رو بدیم.. یک حرکتی بزنید شما عفو عمومی بدهید این زیرخاکی هارو از بازداشت دربیاریم سایت یک تکونی بخوره! حالی میداد با این ها سر و کله زدن! از وقتی این ها رفتند بساط سرگرمی ما هم در این سایت برچیده شده! باور کنید سوژه ی بحث های اسلام و تجزیه طلبی همین ها هستند! همین ادعاهای پنج زاری که اینها میکنند و جواب های محکمی که بچه ها بهشون میدادند رو پس فردا 4نفر میان میخونن پی به آی کیو ی پایین و مغز معیوب این جماعت میبرند! فکر میکنم هدف بچه های سایت هم در بحث با این بی کله ها در اصل مخاطب های خواننده سایت باشند نه این جلبک مغز ها! حالا این نظر من بود باز هم هر کار که شما صلاح میدونید

خود من که با اخراج آتیلا موافقم ، به جز فحاشی و بد دهانی و نژاد پرستی و بچه مسلمون بازی کار دیگه ای بلد نبودند .
قوانین رو هم که به بیضه مبارکشون هم حساب نمیکردند و فکر میکردند اینجا هم مثل همون باغ وحشی هست که ازش فرار کردند .
باقی دوستان ترک و پین و پان هم که خودشون ول کردند رفتند ! به قول کورش خودجوش اکسیون کردند Various_094

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ
#10

آزادی بیان در دین مبین اسلام: http://balatarin.com/permlink/2010/11/18/2261153 71

زکریای رازی:
ادیان و مذاهب علت اساسی جنگ‌ها و مخالفت با اندیشه‌های فلسفی و تحقیقات علمی هستند. کتاب‌هایی که به نام مقدس آسمانی معروف‌اند، کتب خالی از ارزش و اعتباراند و آثار کسانی از قدما مانند افلاطون و ارسطو و سقراط خدمت مهم‌تر و مفید‌تری به بشر کرده ‌است. (تاریخ اجتماعی ایران، تالیف مرتضی راوندی، جلد دهم، ص ۱۳۶)

پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع / نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان