نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پیک‌های کناری جستار "مهاجرت"
#1

Reactor نوشته: این کانادا مگه همون نیست که تورمش نیم درصد بود؟ چجوری شده که تورمش روی ج.ا رو داره روسفید میکنه؟ شاید هم لاشخور بازی رو از ج.ا یاد گرفته دیده ایرانی جماعت دست به جیبه گفته بزار حالا که اینجوریه ما هم اینا رو بدوشیـــم!
بازهم دم امریکا گرم که اقامت سرمایه گذاری یک ملیون دلاریش رو کرد 500هزار دلار تا مردم راحت تر از این خراب شده بکنن برن اونور آب!
لعنت به این کثافت های سوسیالیست نون به نرخ روز خور!

71

بدبخت سوسیالیست‌ها که مثل مرغ، در عروسی و عزا سرشان بریده می‌شود! دولت فعلی کانادا یک دولت هار ِ راست‌گراست(منبع، منبع)، که اصلا یکی از برنامه‌های انتخاباتی‌شان محدود کردن ِ مهاجران و وضع قوانین سخت‌تر برای ِ آنها بود. در آمریکای شمالی اصلا چیزی بنام سوسیالیست وجود خارجی ندارد، عده‌ای کنسرواتیست هستند، عده‌ای نئولیبرال، هر دو راست‌گرا، هر دو ضد مهاجر ..

[COLOR="red"]*/ این پیک های حاشیه ای از جستار مهاجرت جدا شدند.

کوروش بیخدا /*[/COLOR]

زنده باد زندگی!
پاسخ
#2

Reactor نوشته: این کانادا مگه همون نیست که تورمش نیم درصد بود؟ چجوری شده که تورمش روی ج.ا رو داره روسفید میکنه؟ شاید هم لاشخور بازی رو از ج.ا یاد گرفته دیده ایرانی جماعت دست به جیبه گفته بزار حالا که اینجوریه ما هم اینا رو بدوشیـــم!
بازهم دم امریکا گرم که اقامت سرمایه گذاری یک ملیون دلاریش رو کرد 500هزار دلار تا مردم راحت تر از این خراب شده بکنن برن اونور آب!
لعنت به این کثافت های سوسیالیست نون به نرخ روز خور!

این قضیه ربطی‌ به تورم نداره ، اینها دیدند هر کور کچلی گاو و گوسفندش رو میفروشه میتونه از این طریق مهاجرت بگیره ، شرایط رو سخت کردند که از این طریق سرمایه گذاری کار ایجاد بشه برای بقیه.[COLOR="Silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 03:26 PM ---------- ارسال قبلی در 03:21 PM ----------

[/COLOR]
Ouroboros نوشته: بدبخت سوسیالیست‌ها که مثل مرغ، در عروسی و عزا سرشان بریده می‌شود! دولت فعلی کانادا یک دولت هار ِ راست‌گراست(منبع، منبع)، که اصلا یکی از برنامه‌های انتخاباتی‌شان محدود کردن ِ مهاجران و وضع قوانین سخت‌تر برای ِ آنها بود. در آمریکای شمالی اصلا چیزی بنام سوسیالیست وجود خارجی ندارد، عده‌ای کنسرواتیست هستند، عده‌ای نئولیبرال، هر دو راست‌گرا، هر دو ضد مهاجر .

این سخنان شما کاملا دروغ است. انگاری شما در اروپا زیاد زندگی‌ کردید ، به قول معروف جوگیر محیط ضد خارجی‌ آنجا شدید. اصولاً نژاد پرستی‌ و ضد خارجی‌ بودن در کانادا معنی‌ نمیدهد ، سیاست رسمی‌ تمامی‌ دولت‌ها multiculturalism هست ، دولت‌های اینجا هم فقط اسمشان با هم فرق می‌کند ، ولی‌ در کل هیچ فرق ایدئولوژیک بین احزاب اینجا نیست ، من تقریبا ۱۲ سال هست در کانادا زندگی‌ می‌کنم ، هم در یک دولت لیبرال زندگی‌ کردم و هم در یک دولت محافظه کار ، هیچ تفاوتی‌ بین این ۲ تا نیست.

"A Land without a People for a People without a Land"


پاسخ
#3

shinbet نوشته: این سخنان شما کاملا دروغ است. انگاری شما در اروپا زیاد زندگی‌ کردید ، به قول معروف جوگیر محیط ضد خارجی‌ آنجا شدید. اصولاً نژاد پرستی‌ و ضد خارجی‌ بودن در کانادا معنی‌ نمیدهد ، سیاست رسمی‌ تمامی‌ دولت‌ها multiculturalism هست ، دولت‌های اینجا هم فقط اسمشان با هم فرق می‌کند ، ولی‌ در کل هیچ فرق ایدئولوژیک بین احزاب اینجا نیست ، من تقریبا ۱۲ سال هست در کانادا زندگی‌ می‌کنم ، هم در یک دولت لیبرال زندگی‌ کردم و هم در یک دولت محافظه کار ، هیچ تفاوتی‌ بین این ۲ تا نیست.

امیر2591 هرگز دروغ نمی‌گوید.

مالتی‌کالچریسم هم نوعی نژادپرستی‌ست، فقط دیدن ِ آن کمی بصیرت می‌خواهد. حالا که بحث را شخصی کردید ای کاش توضیح بدهید کسی مثل شما(یک ایرانی/یهودی ِ سراپا غربی شده که از محافظه‌کاران اسرائیلی حمایت می‌کند)کجای ِ فرهنگ حاکم بر کانادا/غرب را قبول ندارد که بخواهد از «تفاوت‌ها» و «دشواری‌ها» سردر بیاورد؟ مسلمانی با ریش ِ انبوه هستید که نگاه ِ از بالا به پائین ِ مالتی‌کالچریسم را به همه‌ی جوانب ِ زندگی و باورها و حتی موجودیت ِ خود حس می‌کند؟ یا چه؟

حرف ِ منهم همینست که میان ِ لیبرال و محافظه‌کار فقط نوع ِ ادبیات متفاوت است، اولی سیاست‌های فاشیستی(اینکه شما شعار «رهبری ِ قدرتمند، کانادی بهتر» را فاشیستی نمی‌دانید چیز دیگری‌ست)خود را با ریاکاری پیش می‌برد و دومی با صداقت. در آمریکای ِ شمالی آنقدر فضا راست و افراطی‌ست که به طرفدار «لیبرال دموکراسی» می‌گویند «چپ».

زنده باد زندگی!
پاسخ
#4

Ouroboros نوشته: مسلمانی با ریش ِ انبوه هستید که نگاه ِ از بالا به پائین ِ مالتی‌کالچریسم را به همه‌ی جوانب ِ زندگی و باورها و حتی موجودیت ِ خود حس می‌کند؟ یا چه؟

شما در کانادا پلیس می‌بینید با عمامه هندی با نیم متر ریش ، وارد بعضی‌ از محل‌ها بشوید فکر می‌کنید وارد کراچی‌ و یا لاهور شدید. در خیابان Yonge تورنتو راه بروید اکثریت تابلو‌ها به فارسی و یا کره‌ای هست.دولت برای مسائل فرهنگی‌ کامیونیتی‌ها پول خرج می‌کند. ولی‌ شما نمیتوانید به اسم چند فرهنگی‌ زن خود را کتک بزنید و بگویید این جزو فرهنگ من است ، نمیتوانید با دختر ۹ ساله ازدواج کنید و بگویید این جزو فرهنگ من است. خوشبختانه آنارشیسم در کانادا حاکم نیست که افراد هر کاری دلشان خواست بکنند.

[COPY]در ضمن این تاپیک بحث سیاسی نیست ، فقط مربوط به راه‌های مهاجرت برای کمک کردن است ، از مدیریت خواهش میشود یک تاپیک جدا گانه به عنوان بحث‌های حاشیه‌ای اینجا ایجاد کنند و این پست‌ها را منتقل کنند.[/COPY]

"A Land without a People for a People without a Land"


پاسخ
#5

Ouroboros نوشته: امیر2591 هرگز دروغ نمی‌گوید.

علامت حاکم بزرگ میتی کومون!
11

انسان پیشرو با جامعه همخوانی ندارد هم آهنگی دارد
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع / نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان