11-04-2012, 10:13 AM
sonixax نوشته: نظر شما محترم ! ولی این متن نه وزن درست و حسابی داره نه قافیه بندی درست و حسابی و نه معنی و مفهوم . یک سری ک.ش پشت سر هم عوام پسند است .
نظر شما هم محترم
اما برای تاثیر گذاری و رسوندن حرف به مخاطبت نه وزن مهمه و نه قافیه بندی ( هر چند که بی وزن و بی قافیه هم نیست اونطور که شما میگید. شاید انچه ما از معنی وزن و قافیه تا الان میدونستیم اشتباه بوده و شما تعریف جدیدی از این موضوع دارید)
معنی و مفهوم هم که حسابی داره اگر متوجه نمیشید متنو که من دست به کار شم
عوام پسند بودن هم چیز بدی نیست
هر چیزی که باعث شه حرف مثبتی به عوام منتقل شه و عوام هم خط بگیرن چیز خیلی خوبی هست
و در نهایت
مدام نگید ک. ش ک.ش ک.ش
این کمکی نمیکنه به منطقی نشون دادن استدلال هاتون
نقل قول:بنده پیشتر هم گفتم سلیقه ی من و شما ملاک ارزشگذاری هنری نیست . ارزش هنری تمام آهنگهای معین و یاس و داریوش و ساسی مانکن و شجریان روی هم اندازه یک سمفونی بتهوون یا یک ترک از یک فصل از چهار فصل ویوالدی نیست .
اولا قیاستون قیاس درستی نیست
دوم دوس دارم
بدونم از نظر هنری چهار وصل ویوالدی چه فرق ها و چه ارجحیتی مثلا با silent city(شهر خاموش) یا i will not stand alone(تنها نخواهم ماند) از کیوان کلهر داره
نقل قول:در قیاس من و شما بله بحث سلیقه هست - ولی در قیاس یکی از آهنگهای معین با یکی از آهنگهای ریچارد کلایدرمن خیر
چرا معین خواننده با اهنگساز و پیانیست کلایدر من؟
حسین علیزاده تار نواز و اهنگساز . کیوان کلهر کمانچه نواز و اهنگساز و .... با کلایدر من پیانیست و اهنگساز
حد اقل این قیاس معقول تر هست