(05-21-2026, 10:12 AM)Anarchy نوشته: [ -> ]جای کسشعر گفتن و رجز خونی مضحک مجازی ، به قول بهزاد فراهانی اگه بیضه اشو داری برای گارد جاویدان ثبت نام کن ، پاشو برو داخل ایران مبارزه واقعی ... بهنام زاپاتا و مستر هپی و امیرا جون رو هم ببر که احساس تنهایی نکنی یه وقت . بالاخره اعلی حسرت مشنگ السلطنه به شماها نیاز داره.
اگه هم بیضه اشو نداری و میخوای با آلت ارتش آمریکا و اسرائیل دوماد شی خب اونا شماها رو به پشم دور همون آلتشون هم حساب نمیکنن .
باز هر جور صلاح میدونی !!
این عقدهای رو نگاه هنوز تو بازی قدرت گیر کرده فکر کرده همه چی استقلال - پرسپولیس هست.
من اگر از شاهزاده رضا پهلوی نام بردم، به این دلیل است که ایشان همیشه دغدغه ایران را داشتهاند و مردم را به اتحاد دعوت کردهاند؛ اما سایر گروههای اپوزیسیون بارها نشان دادهاند که نمیتوان به آنها اعتماد کرد.
با این حال، معتقدم اگر چنین اتفاقی میافتاد، جنگ خیابانی با باقیماندههای نظام جمهوری اسلامی اجتنابناپذیر بود و شاهد درگیری گستردهای میان براندازان و طرفداران نظام و اقشار مذهبی میبودیم. این جنگ قدرت میتوانست پایانی نداشته باشد و حتی ممکن بود گروهها و لایههای دیگری نیز در تقابل با یکدیگر شکل بگیرند. بهنظر من، این وضعیت قطعا به صلاح کشور و مردم نبود و تلفات زیادی به همراه داشت.
به نظر من، سیاستی که آمریکا و اسرائیل در پیش گرفتهاند، یعنی توافق با بخش معتدلتر نظام و تعهداتی که در این چارچوب امضا شده است، حتی میتواند به نفع مردم و کشور تمام شود و زمینه را برای اصلاحات تدریجی فراهم کند.
من اصراری ندارم که حتما رضا پهلوی قدرت را در اختیار بگیرد. خود او نیز بارها گفته است که چنین خواستهای ندارد و تنها آماده است در دوران گذار و دولت انتقالی به مردم کمک کند.
بنابراین من مثل تو عقدهای نیستم و برای اینکه مردم کشورم واقعا بتواند بعد از ۴۷ سال رنگ آزادی را ببیند انقدر انعطاف دارم که هیچ منفعتی از خودم این وسط نمیبینم. بنابراین دیگر نیازی به گارد جاویدان و شورشهای خیابانی نیست. پیش به سوی اصلاحات تدریجی؛ اصلاحاتی که در نهایت، از دید من، میتواند بدون خونریزی و جنگ به عادیسازی روابط با اسرائیل و حتی بازگشایی سفارت اسرائیل در ایران منجر شود. چرا که نه!
مهربد و میلاد و بقیه شما موافق و خوشبین هستید به حرکت عمو ترامپ یا نه؟ من که خوشبین هستم به آینده ایران.
باقی مانده نظام جام زهر را نوشیدند.
(06-19-2026, 12:56 PM)Scary نوشته: [ -> ] (05-21-2026, 10:12 AM)Anarchy نوشته: [ -> ]جای کسشعر گفتن و رجز خونی مضحک مجازی ، به قول بهزاد فراهانی اگه بیضه اشو داری برای گارد جاویدان ثبت نام کن ، پاشو برو داخل ایران مبارزه واقعی ... بهنام زاپاتا و مستر هپی و امیرا جون رو هم ببر که احساس تنهایی نکنی یه وقت . بالاخره اعلی حسرت مشنگ السلطنه به شماها نیاز داره.
اگه هم بیضه اشو نداری و میخوای با آلت ارتش آمریکا و اسرائیل دوماد شی خب اونا شماها رو به پشم دور همون آلتشون هم حساب نمیکنن .
باز هر جور صلاح میدونی !!
این عقدهای رو نگاه هنوز تو بازی قدرت گیر کرده فکر کرده همه چی استقلال - پرسپولیس هست.
من اگر از شاهزاده رضا پهلوی نام بردم، به این دلیل است که ایشان همیشه دغدغه ایران را داشتهاند و مردم را به اتحاد دعوت کردهاند؛ اما سایر گروههای اپوزیسیون بارها نشان دادهاند که نمیتوان به آنها اعتماد کرد.
با این حال، معتقدم اگر چنین اتفاقی میافتاد، جنگ خیابانی با باقیماندههای نظام جمهوری اسلامی اجتنابناپذیر بود و شاهد درگیری گستردهای میان براندازان و طرفداران نظام و اقشار مذهبی میبودیم. این جنگ قدرت میتوانست پایانی نداشته باشد و حتی ممکن بود گروهها و لایههای دیگری نیز در تقابل با یکدیگر شکل بگیرند. بهنظر من، این وضعیت قطعا به صلاح کشور و مردم نبود و تلفات زیادی به همراه داشت.
به نظر من، سیاستی که آمریکا و اسرائیل در پیش گرفتهاند، یعنی توافق با بخش معتدلتر نظام و تعهداتی که در این چارچوب امضا شده است، حتی میتواند به نفع مردم و کشور تمام شود و زمینه را برای اصلاحات تدریجی فراهم کند.
من اصراری ندارم که حتما رضا پهلوی قدرت را در اختیار بگیرد. خود او نیز بارها گفته است که چنین خواستهای ندارد و تنها آماده است در دوران گذار و دولت انتقالی به مردم کمک کند.
بنابراین من مثل تو عقدهای نیستم و برای اینکه مردم کشورم واقعا بتواند بعد از ۴۷ سال رنگ آزادی را ببیند انقدر انعطاف دارم که هیچ منفعتی از خودم این وسط نمیبینم. بنابراین دیگر نیازی به گارد جاویدان و شورشهای خیابانی نیست. پیش به سوی اصلاحات تدریجی؛ اصلاحاتی که در نهایت، از دید من، میتواند بدون خونریزی و جنگ به عادیسازی روابط با اسرائیل و حتی بازگشایی سفارت اسرائیل در ایران منجر شود. چرا که نه!
مهربد و میلاد و بقیه شما موافق و خوشبین هستید به حرکت عمو ترامپ یا نه؟ من که خوشبین هستم به آینده ایران.
باقی مانده نظام جام زهر را نوشیدند.
همین که فهمیدی کسشعر گفتی کفایت میکنه ... همون طور که عرض کردم عمو ترامپ آلتش رو حواله شما مشنگ ها کرد و از "لحظه تسخیر خیابان نزدیک است" رسیدی به تعامل با بخش معتدل تر نظام !!
حالا قبل تر من میگفتم بخش معتدل تر نظام قدرت بگیره به نفع مردمه همین شما خردگرایان مشنگ به من انگ طرفداری از رژیم میزدید ...
بعد یه کم زیاد معطل نکردی برای جواب دادن ؟؟ صبر کردی ببینی چی میشه بعد طبق اون نظر خردمندانه بدی ...
(06-19-2026, 06:11 PM)Anarchy نوشته: [ -> ]همین که فهمیدی کسشعر گفتی کفایت میکنه ... همون طور که عرض کردم عمو ترامپ آلتش رو حواله شما مشنگ ها کرد و از "لحظه تسخیر خیابان نزدیک است" رسیدی به تعامل با بخش معتدل تر نظام !!
حالا قبل تر من میگفتم بخش معتدل تر نظام قدرت بگیره به نفع مردمه همین شما خردگرایان مشنگ به من انگ طرفداری از رژیم میزدید ...
بعد یه کم زیاد معطل نکردی برای جواب دادن ؟؟ صبر کردی ببینی چی میشه بعد طبق اون نظر خردمندانه بدی ...
کس و شعر نگفتم امثال تو درک و فهم سخن برایشان دشوار است.
آنقدر نادان هستی که نمیخواهی بفهمی هر شخصی میتواند اندیشه مستقل خودش را داشته باشد. اینکه نظر من نسبت به شاهزاده مثبت است، به این معنا نیست که دیدگاه من با سایر پادشاهیخواهان یا دیگر طرفداران ایشان یکسان باشد. هر کدام از آنها نیز تفکرات و دیدگاههای خودشان را دارند.
من کماکان حرفم این است که شاهزاده برای دولت گذار و پروسه رفراندوم بهترین و سالمترین شخص هستند.
اما وقتی امثال شما با این سطح از شعور کمر به تخریب و فحاشی بستید به هر حال چیزی که مهم است اینه که مملکت بتواند از این وضعیت نجات پیدا کند. گرچه تو و همفکرانت این را نمیخواهید قبلتر از جنگ ایران و اسرائیل هم بارها گفته بودید که هیچ امیدی نیست، سرنگونی جمهوری اسلامی محال است و بارها از شما سوال شد که راهکار شما چیست؟ پاسخی به غیر از یاس و ناامیدی ندادید.
الان من حرفم اینه که اگر قرار باشه با اومدن شاهزاده این همه جنگ و جدل پیش بیاد که هرگز به نفع کشور و مردم نخواهد بود و باعث تداوم وضعیت خواهد شد بنابرین اگر واقعا دغدغه مند هستید چه بسا میشود به گزینههای دیگر فکر کرد.
در آخر همینطور که بارها گفتم این مردم هستند که سرنوشت خود را انتخاب میکنند با اومدن شاهزاده و یا هر شخص دیگر چیزی که اهمیت دارد خواسته خود مردم است و این مطالبات و اعتراضات پیوسته و مداوم کیفیت زندگی آنها را تعیین میکند. اما تفاوتی که با گذشته وجود دارد این است که جمهوری اسلامی آن قدرت سرکوب و خفقان گذشته را ندارد.
اینکه من امروز به توافقات آمریکا و اسرائیل خوشبین هستم بیشتر رو سیاهی تو را ثابت میکند! که آنارشی.
یک زمانی از ناامیدی و محالات سخن میگفتی و حاضر نبودی تریاک و منقل را کنار بگذاری و ریشخند میکردی که ایران درست نمیشود.
میگفتی شما لیدر ندارید و مدام، به سبک جمهوری اسلامی، اپوزیسیون را تخریب میکردی.
این نشان میدهد که کسانی مثل من هیچوقت دنبال جناح، دسته یا منافع خودمان نیستیم؛ حالا چه شاهزاده باشد، چه هر شخص دیگر و چه هر نوع سیستم دیگری.
اما مشکل شما این است که نمیخواهید بساط منقل، بافور و تریاک را رها کنید و در آخر، تغییر وضعیت ایران با چک افسری رضاشاه انجام خواهد شد.
من دوای درد شما تریاکیهای ناامید را بهخوبی میدانم.

(06-21-2026, 04:11 AM)Scary نوشته: [ -> ] (06-19-2026, 06:11 PM)Anarchy نوشته: [ -> ]همین که فهمیدی کسشعر گفتی کفایت میکنه ... همون طور که عرض کردم عمو ترامپ آلتش رو حواله شما مشنگ ها کرد و از "لحظه تسخیر خیابان نزدیک است" رسیدی به تعامل با بخش معتدل تر نظام !!
حالا قبل تر من میگفتم بخش معتدل تر نظام قدرت بگیره به نفع مردمه همین شما خردگرایان مشنگ به من انگ طرفداری از رژیم میزدید ...
بعد یه کم زیاد معطل نکردی برای جواب دادن ؟؟ صبر کردی ببینی چی میشه بعد طبق اون نظر خردمندانه بدی ...
کس و شعر نگفتم امثال تو درک و فهم سخن برایشان دشوار است.
آنقدر نادان هستی که نمیخواهی بفهمی هر شخصی میتواند اندیشه مستقل خودش را داشته باشد. اینکه نظر من نسبت به شاهزاده مثبت است، به این معنا نیست که دیدگاه من با سایر پادشاهیخواهان یا دیگر طرفداران ایشان یکسان باشد. هر کدام از آنها نیز تفکرات و دیدگاههای خودشان را دارند.
من کماکان حرفم این است که شاهزاده برای دولت گذار و پروسه رفراندوم بهترین و سالمترین شخص هستند.
اما وقتی امثال شما با این سطح از شعور کمر به تخریب و فحاشی بستید به هر حال چیزی که مهم است اینه که مملکت بتواند از این وضعیت نجات پیدا کند. گرچه تو و همفکرانت این را نمیخواهید قبلتر از جنگ ایران و اسرائیل هم بارها گفته بودید که هیچ امیدی نیست، سرنگونی جمهوری اسلامی محال است و بارها از شما سوال شد که راهکار شما چیست؟ پاسخی به غیر از یاس و ناامیدی ندادید.
الان من حرفم اینه که اگر قرار باشه با اومدن شاهزاده این همه جنگ و جدل پیش بیاد که هرگز به نفع کشور و مردم نخواهد بود و باعث تداوم وضعیت خواهد شد بنابرین اگر واقعا دغدغه مند هستید چه بسا میشود به گزینههای دیگر فکر کرد.
در آخر همینطور که بارها گفتم این مردم هستند که سرنوشت خود را انتخاب میکنند با اومدن شاهزاده و یا هر شخص دیگر چیزی که اهمیت دارد خواسته خود مردم است و این مطالبات و اعتراضات پیوسته و مداوم کیفیت زندگی آنها را تعیین میکند. اما تفاوتی که با گذشته وجود دارد این است که جمهوری اسلامی آن قدرت سرکوب و خفقان گذشته را ندارد.
میزان کسشعر و تناقض در حرف هات با نظرات همین دو سه ماه اخیرت از حد استاندارد فراتر رفته ... اثرات همون منقل و وافوره که گفتی !!
(06-21-2026, 12:03 AM)Ouroboros نوشته: [ -> ]یک نکته بسیار بسیار بامزه و چه بسی قهقهبرانگیزی که رخ داده اینست که ایرانیان بالاخره آن تائید بیرونی و خارجی را که دو قرن است از بشر غربی طلب میکنند، سرانجام بهدست آوردند، اما نه ایرانیان سراپا غربی شده و لیبرال و سکولار و فمینیست، بلکه ایرانیان اسلامگرای غربستیز یهودستیز طرفدار ج.ا!
به راستی که این جهان شوخطبعی بسیار بیرحم و شگفتی دارد. ایرونی جماعت دویست سال است که برای یافتن جایگاهی در جهان بیرون که متناسب با تصویر ذهنی خودش-از-خودش باشد و برای برکشیدن خود در نظر ناظر غربی، تجویز مشروطه و پارلمان و سکولاریسم و چپگرایی و فمینیسم و مینیژوپ میکند. از «به خدا ما عرب نیستیم» تا گلوله خوردن کف خیابان برای اجرای آرمان لیبرالی و موج سوم فمینیسم(کاری که هیچ بشر غربی خودش حاضر به انجام آن نیست!)، آخر دست اما این ملای نعلین پوش و عمامه به سر و ریشوپشمو و چوپانزادگان سپاهی همراهشان بودند که دل جهانیان را با موشک و پهپاد و شهپاد و چه میدانم این قبیل چیزها دزدیدند.
بن لادن در نامه خود در توضیح حملات یازده سپتامبر گفته بود انسان ذاتا قدرت را دوست دارد و هنگامی که به میدان سوارکاری برای شرطبندی میرود ذاتا روی اسب تنومند و زورمند و قدرتمند شرط میبندد. یدخلون فی دینالله افواجا
چقدر دردناک باید باشد این برای ایرانیان سراپا غربیماب شده که اکنون خود بشر غربی حاجآقا و برادر و سردار را که نیم قرن است کف خیابان مرگ بر غرب فریاد میزنند به داکتر و مهندس که نیم قرن است در ایران دارند برای اعتلای «فرهنگ» غرب بها میپردازند و زندان میکشند و اعدام میشوند و گلوله میخورند و باتوم میخورند و... ترجیح میدهد 
من شخصا به باختن با عزتنفس و سریبالا اعتقاد و عادت دارم و اکنون نیز هیچ بابت قرار گرفتن در جمع بازندگان ناراحت نیستم، ولو آنکه هیچوقت از رضا یقلوی و جماعت ابلهان روان در پی او حمایت نکردم، امروز اما در عزای آنها شریک هستم، و باقی ملت را هم شریک میدانم. یا رب مباد که گدا معتبر شود! تا دیروز که اینها آب مبال، شربشان بود و بوی خلا عطرشان، ما را لحظهای آرام نمیگذاشتند، حالا دیگر خدا را هم بنده نخواهند بود. بیچاره ما.
چند نکته ایرانیان آموختند که برای همگان شگفتیآور بود:
۱. بیشتر باخترزمینیها, هام مردم, مغزشستهاند و گرایش چپ روانشان را پریشان کرده.
۲. بیشتر کشورها نشان دادند که ایران اسلامزدهی باجبدهی رشوهخوار را به ایران آزاد برمیگزنند.
۳. دریافتیم که دودستگی ژرفی میان فرهیختگان و فریبگران میباشد و دستکم, ۱۰ تا ۲۰ % ایران را این فریبگرانِ مردمنُما فراگرفتهاند که با نزدیک شدن ج.ا. به پایان خود, ناگاه نقاب از چهره برداشتند.
۴. سرانجام, دریافتیم که چشمداشت از غرب و رسیدن به آزادی شاید راه ما نباشد و خودمان باید در پایان روز, آستین بالا بزنیم که کس نخارد پشت ما, جز ناخن انگشت ما.
Ouroboros نوشته: وانگهی، ای یاران و دوستان گرامی! به گرد من جمع بشوید که برایتان خبر خوب آوردهام! دچار یاس و نومیدی نشوید! اصلاحطلب نشوید! من با وعده صادق برای شما آمدهام!
ج.ا استاد بیرون کشیدن شکست خفتبار از دهان پیروزی شکوهمند است، استاد فرصتسوزیست، استاد از دست دادن موقعیت برنده و تکرار مکررات تا جندگی استراتژی موفق و تبدیل شدنش به علت باخت است. چند سالی فرصت بدهید، صبور باشید، و همیشه روی گند زدن این جماعت حساب ویژه باز بکنید.
سراسر با شما همنگرم و بسیار هم فرنودین است که خودشان خودشان را به پرتگاه نابودی نزدیک کنند. بارها گفتهایم, اگر
سران ج.ا. خرد داشتند نخست کشور را آباد میکردند سپس به دزدی میپرداختند, چنانکه بیشر کشورهای غربی
امروزه با پاژ (tax) به این جایگاه رسیدهاند و کسی هم جلودارشان نبوده و با دزدیِ قانونی خودشان را ساختهاند.
راهی که ج.ا. در پیش گرفته و میرود از کوتهبینانهترین راهها بوده و میباشد.
به نظر من الان که سپاه پاسداران از بین رفته و حکومت قدرت سرکوب سابق را ندارد این تغییرات و رفرمیست به صلاح ملت خواهد بود. ملت جنبه آزادی فوری را ندارد امثال آنارشی چون عقدهای هستند و زیر دست حکومت ملایان پرورش یافتند جفتک خواهند انداخت.
تا الان این رفرمیست خوب پیش رفته امروز در خبرها اومده بود که سیاست حکومت کاملا برعکس شده به طور مثال از این به بعد توهین به آمریکا و پرچم آن مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.
یکسری متوحش مثل آنارشی که دموکراسی و حق انتخاب نمیدانند چیست و خودش را در این مدت جر داد که بگوید شاهزاده بد است و امثال این موجودات که احترام به عقاید را بلد نیستند، میشد از طریق رفراندوم و انتخابات خواسته مردم را دانست که متاسفانه نخواستند متمدنانه به پای صندوقهای رای بروند.
الان هم به نظر من بد نشده است. در ادامه، خواستههای همین ملت تعیینکننده خواهد بود. در واقع رفتار مردم است که مشخص میکند حکومت آینده چه نوع حکومتی باشد؛ اینکه از افراد دوباره دیکتاتور ساخته شود یا اینکه یاد بگیرند برای حقوق و خواستههای خود دائماً و بیوقفه در حال مطالبهگری باشند. اینکه از آدمها مجدد دیکتاتور بسازند یا اینکه یاد بگیرند برای خواستهها و حق و حقوق خود دائما بی وقفه در حال مطالبات باشند.
اینکه بعضیها دلخوشی از اصلاحات ندارند، به این دلیل است که خاطره بدی از اصلاحات دروغین جنبش سبز دارند و یکبار حکومت درشان مالیده؛ اما این دلیل نمیشود که نسبت به همهچیز بدبین باشیم، نه؟
(دیروز, 09:29 AM)Scary نوشته: [ -> ]به نظر من الان که سپاه پاسداران از بین رفته و حکومت قدرت سرکوب سابق را ندارد این تغییرات و رفرمیست به صلاح ملت خواهد بود. ملت جنبه آزادی فوری را ندارد امثال آنارشی چون عقدهای هستند و زیر دست حکومت ملایان پرورش یافتند جفتک خواهند انداخت.
تا الان این رفرمیست خوب پیش رفته امروز در خبرها اومده بود که سیاست حکومت کاملا برعکس شده به طور مثال از این به بعد توهین به آمریکا و پرچم آن مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.
یکسری متوحش مثل آنارشی که دموکراسی و حق انتخاب نمیدانند چیست و خودش را در این مدت جر داد که بگوید شاهزاده بد است و امثال این موجودات که احترام به عقاید را بلد نیستند، میشد از طریق رفراندوم و انتخابات خواسته مردم را دانست که متاسفانه نخواستند متمدنانه به پای صندوقهای رای بروند.
الان هم به نظر من بد نشده است. در ادامه، خواستههای همین ملت تعیینکننده خواهد بود. در واقع رفتار مردم است که مشخص میکند حکومت آینده چه نوع حکومتی باشد؛ اینکه از افراد دوباره دیکتاتور ساخته شود یا اینکه یاد بگیرند برای حقوق و خواستههای خود دائماً و بیوقفه در حال مطالبهگری باشند. اینکه از آدمها مجدد دیکتاتور بسازند یا اینکه یاد بگیرند برای خواستهها و حق و حقوق خود دائما بی وقفه در حال مطالبات باشند.
اینکه بعضیها دلخوشی از اصلاحات ندارند، به این دلیل است که خاطره بدی از اصلاحات دروغین جنبش سبز دارند و یکبار حکومت درشان مالیده؛ اما این دلیل نمیشود که نسبت به همهچیز بدبین باشیم، نه؟
سعی کن قبل از لاگین کردن قرصاتو سر ساعت بخوری ...