دفترچه

نسخه‌ی کامل: روشنگری وضعیت ایران
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
[h=1]فیلیپ هموند: اسرائیل هیچ توافقی با ایران نمی‌خواهد[/h]


هموند در جلسه ‌با نمایندگان پارلمان گفت:«اسرائیل هیچ توافقی با ایران نمی‌خواهد. اسرائیل می‌خواهد وضعیت خصمانه با ایران برای همیشه ادامه پیدا کند و من معتقدم این به نفع منطقه نیست. این به نفع منافع خارجی بریتانیا هم نیست که وضعیت خصمانه با ایران دایمی باشد.»
Reactor نوشته: آقا مگه فیلم جنگیه؟E40dE412
دوست عزیز در همین سالهای اخیر بعضی پدیده های واقعا عجیب و غیرمنتظره در دنیا عملا اتفاق افتادن.
مثلا 11 سپتامبر و حوادث متعاقبش. یا همین داعش.
بنظر من امکان هرچیزی هست.
قدرتهای مخفی ممکنه یه نقشه ای طراحی کنن برای عوض کردن اوضاع به نفع خودشون. مثلا اوباما رو ترور کنن بندازن گردن تندروهای ایران یا اسلامیست های دیگه و غیره. نمیدونم بهرحال میدونم که سیاست کثیفه و قدرت این قابلیت رو داره و همه دنبال منافع خودشون هستن.
بقول یارو میگه به هیچکس بجز خدا نمیشه تکیه کرد، ولی ما که در باب وجود و کیفیت خدا هم شک داریم اصولا من به هیچ چیزی اعتماد و اتکا و تکیه مطلق نمیکنم تا میتونم!
شما میگی فیلمه، باید بگم من تاحالا بعضی چیزها که فکر میکردم فقط توی فیلم ها ممکنه متوجه شدم که واقعیش هم رخ داده. دقیقا الان حضور ذهن ندارم مثال مواردش رو مصداق هاش رو اما یادمه یه روزی به این هم رسیدم!
[h=1]معاون وزیر خارجه آمریکا: تحریم‌ها علیه قاسم سلیمانی ادامه می‌یابد[/h]
قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس (شاخه برون مرزی سپاه پاسداران) در "فاز اول" رفع تحریم‌ها از فهرست سیاه خارج نخواهد شد و این موضوع "چند سالی" طول خواهد کشید.

قاسم سلیمانی در سال ۲۰۱۱ در پی توطئه ترور نافرجام عادل جبیر، سفیر وقت عربستان سعودی در آمریکا (وزیر امور خارجه کنونی عربستان) به فهرست افراد تحریمی آمریکا افزوده شد.

فکر کنم آمریکا پشت پرده کم کم شروع کرده با سپاه قدس هم ببنده..
البته من امیدوارم که این حرکت مثبت و پایدار باشه و امیدوارم که خدایی باشه نمیدونم حداقل بشریت عاقل و خوب باشه در ذات خودش بالاخره زیاد بدبین هم نیستم، ولی در زندگی یاد گرفتم که تقریبا همه چیز ممکنه و تا مجبور نشدم روی چیزی حساب و تکیه نکنم بخصوص به حساب مطلق بودن.
بنظر من قابلیت رخداد هرچیزی در جهان هست، منتها ما مدتها که در یک شرایطی زندگی میکنیم بهش عادت میکنیم فکر میکنیم طبیعی و ممکن و محتمل فقط همونه!
در تاریخ بارها همه چیز بهم ریخته. بصورت غیرمنتظره و عجیب و بزرگ، حداقل برای مردم اون زمان در جو و زندگی خودشون. غیر از اینه؟ یک دیوانه ای مثل هیتلر سرکار میاد آیا کسی تونست جلوی این پدیده رو بگیره پیشبینیش کنه اون همه آدم هم مردن و خسارت و بدبختی هم سرش ببار اومد. بنظر من حتی ممکن بود سرنوشت جنگ جهانی دوم هم چیز متفاوتی بشه. شاید زیاد محتمل نبود اما بهرحال ممکن بود.
دنیا میتونه هر شکلی باشه.
و من فهمیدم که هرچیزی ممکنه از انسان هم هرچیزی برمیاد.
دیوانه هایی در تاریخ بودن که اینو ثابت کردن. رخدادهایی بوده که اینو ثابت کردن. چرا باید فکر کنیم چیزی غیرممکنه؟
آیا کندی رو ترور کردن آخرش معلوم شد چرا و چه کسانی؟ شما باور میکنید که یک فرد عادی تنهایی این کار رو کرده بخاطر افکار و اهداف شخصی؟
تازه لزوما تنها سناریو این نیست لزوما این نیست که ترور کنن. میشه هزارجور نقشه طراحی کرد که نهایتا به همون هدف برسن.
بله عجیبه، ولی در شرایط سخت و فشار هست که آدمها کارهای عجیب و پرهزینه و ریسک های بزرگ هم میکنن.
وب سایت رسمی کمپانی آمریکایی مک دونالد ، امروز بعد از توافقات هسته ای برای اولین بار فرم ثبت نام برای شرکت هایی ایرانی ایجاد کرد و از امروز ایرانیان می توانند برای گرفتن نمایندگی رسمی مک دونالد در ایران اقدام کنند.
اولین شعبه رسمی مک دونالد حدود 4 ماه دیگر در تهران افتتاح خواهد شد

Franchise Application :: AboutMcDonalds.com
البته بنظر من این پدیدهء تاریخی، خودش آزمونی هست برای سنجش واقعیت های جهان و سالها بعد باید دید بالاخره به کجا رسیده یا نرسیده چه حوادثی رخ دادن، و اینطور میشه حتی صحت این شایعات و تئوری های توطئه رو هم کم و بیش برآورد کرد که آیا واقعا این قدرتهای زیرزمینی این نیروهای پلید و شیطانی وجود دارن یا نه.
هرچند ما خودمون در ایران کم دیوانه و پلید نداریم که اگر بتونن میرین به کاسه کوزه و هرکاری ازشون برمیاد! تعجب میکنم شما چطور چیزی رو غیرممکن میدونید درحالیکه بنظر من در میان مردم خود ما همه جور جانور عجیب یا کثیفی وجود داره. من در زندگی خودم خیلی زود اینو فهمیدم!
[h=1]توافق هسته‌ای در شورای امنیت به رای گذاشته می‌شود[/h]
از آن جا که ۵ عضو دائم شورای امنیت (روسیه، آمریکا، بریتانیا، چین و فرانسه) طرف‌های مذاکره با ایران در توافق هسته‌ای بوده‌اند، تایید توافق‌نامه هسته‌ای با مانعی روبرو نخواهد شد و تنها تصویب آن در شورای امنیت بر اهمیت بین‌المللی این توافق‌نامه بیش از پیش خواهد افزود.
[h=1]کامرون: بریتانیا خواهان بازگشایی سفارت در تهران است[/h]
به گزارش رویترز٬ ایران با حدود ۸۰ میلیون نفر جمعیت و حجم ستانده سالانه حدودا ۴۰۰ میلیارد دلاری٬ بزرگ‌ترین اقتصاد منطقه پس از فروپاشی شوروی سابق است.
[h=1]پشتیبانی شماری از مراجع تقلید قم از توافق وین[/h]
مکارم شیرازی حمایت رهبر جمهوری اسلامی، علی خامنه‌ای از تیم مذاکره‌کننده را بسیار مهم خواند و گفت: «عده‌ای معدود خود را آماده مخالفت با این توافق کرده بودند که تدبیر هوشمندانه مقام معظم رهبری و حمایت سریع و بهنگام ایشان مسیر را برای سربلندی نظام و مردم هموار کرد.»

یکی از مخالفان سرسخت مذاکرات هسته‌ای، روحانی تندرو، محمد تقی مصباح‌یزدی است که در انتخابات سال ۹۲ از رقیب حسن روحانی و سرپرست پیشین مذاکره‌کنندگان هسته‌ای، سعید جلیلی حمایت کرد.

خامنه‌ای روز چهارشنبه در نامه‌ی کوتاهی در پاسخ به نامه اطلاع‌رسانی روحانی درباره توافق وین، از " تلاش پیگیر و پرطاقت" تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای تشکر و قدردانی کرد و نوشت: «به سرانجام رسیدن این مذاکرات، گام مهمی است.»
[h=1]نفتکش ایرانی 'با دو میلیون بشکه نفت راهی شرق آسیا شد'[/h]
رویترز گزارش داده است که برای اولین بار بعد از توافق هسته‌ای ایران و قدرت‌های جهانی، یک نفتکش غول‌پیکر ایرانی با دو میلیون بشکه نفت خام آب‌های ایران را به مقصد شرق آسیا ترک کرده است.

بنا بر تخمین مرکز تحقیقات و پیش‌بینی تامسون-رویترز، ایران بیش از ۴۰ میلیون بشکه نفت و میعانات گازی را به دلیل محدودیت‌های موجود، در نفتکش‌های شناور روی آب ذخیره کرده است.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22