دفترچه

نسخه‌ی کامل: «ده» خودتان را پُست بکنید! +18
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Ouroboros نوشته: یک سوال از شما: اگر شما و یک زن دیگر تنها بازماندگان بشریت باشید ترجیح می‌دهید او نره دیو سه سر کریه‌المنظری باشد که کسری پُست کرد یا دختر کوچولوی خوشگلی مثل این:
بدون کمترین درنگی گزینه‌ی اولی. با مشاهده‌ی چنین دختری باید روزی سه بار بعد از هر وعده‌ی غذایی به مستراح رفت و هرآنچه که هضم و بلع شده بود را با یادآوری چنین کُسی بالا آورد. E40c

نمره اولی ۵.۱ و دومی هم شایسته‌ی نمره دادن نیست.

[ATTACH=CONFIG]4245[/ATTACH]
Crusader نوشته: مطئنا من هم در یک نگاه او را ۱۰ از ۱۰ نمی‌دیدم.
او پلت گودر هنرپیشه‌ی آثار چاپلین است، دختری معصوم و کوچک. در عصر جدید چاپلین به طور مثال این دختر، یا به تعبیری این «کودک» نقطه‌ی مقابل زنان بورژوا و پیردختران هرزه است که با حالات معصومانه/کودکانه مخاطب را شیفته می‌کند. من با مشاهده‌ی آثار چاپلین و آنالیز کردن «حرکات و رفتار» این کودک چنین نگاهی به او پیدا کردم! و مطمئنا در اولین نگاه شاید به او ۶ هم نمی‌دادم!
پس اوضاع کمی پیچیده‌تر است و همه چیز معطوف به قیافه نیست، بارها برای من پیش آمده با دختر متوسطی که در اولین نگاه جالب به نظر نمی‌رسد چندین بار گپ بزنم و پس از مدتی با مشاهده‌ی صدای نازک و رفتار دخترانه‎‌ی او تغییر عقیده بدهم و او را تا سر حد پرنسس رویاها در ذهنم مسخ کنم.

یعنی انتظار دارید من فضای ذهنی شما را شبیه‌سازی بکنم و بعد نمره بدهم؟
Ouroboros نوشته: مردان با سطوح اندک تستسترون قادر به قدرشناسی از کون، این زیباترین عضو بدن زن پس از صورتش نیستند و به آن ۶ می‌دهند! من پیشنهاد می‌کنم این جستار را بخوانید و شروع به ورزش بکنید تا سطوح T شما به حداقل بسنده برای اصلاح زیبایی‌شناسی‌تان بشود!

میلاد عکس شما ۷ از ۱۰ است.

[ATTACH=CONFIG]4230[/ATTACH]
تو باز سلیقه ملت رو "نادرست" اعلام کردی؟!E415
Dariush نوشته: یعنی انتظار دارید من فضای ذهنی شما را شبیه‌سازی بکنم و بعد نمره بدهم؟
هه هه :e057:
نه، خواستم گوشزد کنم که همه چیز معطوف به قیافه نیست. رفتار و حالات دختر هم نقش بسیار مهمی دارد. به نظر شما دختری که با زیبایی ظاهری بالا رفتار درونی آندروژنی دارد شما را مجذوب می‌کند؟!!
من موندم دوستان از یک تکه استخوان که پوست روی آن کشیدند خوششان می‌‌آید! افرادی که انقدر لاغر هستند مریض هستند ، من هم چاق دوست ندارم ، ولی‌ curvy دوست دارم
Crusader نوشته: هه هه :e057: نه، خواستم گوشزد کنم که همه چیز معطوف به قیافه نیست. رفتار و حالات دختر هم نقش بسیار مهمی دارد. به نظر شما دختری که با زیبایی ظاهری بالا رفتار درونی آندروژنی دارد شما را مجذوب می‌کند؟!!
معلوم است که قیافه تنها فاکتور نیست! رفتار و حالات ِ دختر بسیار بسیار مهم هستند، در حدودِ 5 درصد اهمیت دارند! امید جان، عحب حوصله‌ای داری برادر، من سه هفته وقتم را روی یک دختر بگذارم و تورش بکنم بعد بخاطرِ یک رفتارِ نادرست از او صرف‌نظر بکنم؟! دخترِ زیبای بالای 7 مگر چقدر وجود دارند؟ چقدرشان را من می‌توانم تور بکنم؟ چقدر از همین‌ها مگر رفتارِ موردِ پسند دارند؟ دنبالِ همسر که نمی‌گردیم؟! بعد هم در این جستار ما چاره‌ای نداریم جز آنکه بر اساس قیافه و اندامِ دختران به آنها نمره بدهیم.
دوستان من این جستار را می‌گشایم و به جای دلبران دلربای دلپسند یک مشت مرد ریشو پشمو دارند در سر و کله‌ی هم می‌زنند! E413
لطفا رعایت بکنید قوانین را.

[ATTACH=CONFIG]4248[/ATTACH]
نفر بعدی آبجی کارمن الکترا :

[ATTACH=CONFIG]4250[/ATTACH]
Crusader نوشته: [ATTACH=CONFIG]4245[/ATTACH]
تو محشری... ۸ از ۱۰
اگر سینه های بزرگتری داشت من امشب دیگر خواب نداشتم
Ouroboros نوشته: [ATTACH=CONFIG]4248[/ATTACH]
۷ از ۱۰... چشم گاوی لب غنچه ای.. خوبه اوربورس عزیز داری پیشرفت می کنی.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12