دفترچه

نسخه‌ی کامل: «ده» خودتان را پُست بکنید! +18
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
من به کسی میتونم ده بدم که باهاش ارتباط داشته باشم. برای من خیلی مهمه که کلیت دختره به چشمم بیاد نه فقط صورت و هیکل. مثلن من به بعضی اندام غیرجنسی خیلی اهمیت میدم و در نمره دهی من تاثیر داره. همینطور کون تخت و کوچک بسیار نمره کمی میگیره. بنابر این نمیتونم ده خودم رو پست کنم.E403
Dariush نوشته: پیش از هر چیز باید بگویم که واقعیتِ امر من حاضرم با هشتاد درصد تمامِ زنهای بالغ و جوان ِ جهان آمیزش جنسی داشته باشم و فرتوری اگر اینجا قرار می‌دهم به این معنا نیست که به زن‌های خیلی دستِ بالا دسترسی دارم و بع سادگی می‌توانم بین‌شان انتخاب داشته باشم، بلکه پیش‌فرض می‌گیرم که اگر بخواهم میانِ همه‌ی زنهایی که تاکنون دیده‌ام چندتا به عنوانِ موردِ پسندترین گزینش کنم، سلیقه‌ام به کدام رای می‌دهد.

من کلا از چهره‌های ساده و شسته‌رفته خوشم نمی‌آید و باید یک پیچیدگی منحصر به فردی در چهره‌ی زن باشد تا مجدوب‌اش شوم. فعلا برای شروع و دست‌گرمی این یکی را داشته باشید تا بعد :

[ATTACH=CONFIG]4159[/ATTACH]


آقا جان قرار شد اول به عکس قبلی نمره بدید ، بعد فرتور جدید بگذارید E409 !!
Theodor Herzl نوشته: ۸۰% زن‌ها که خپل و زشت هستند ، همه زن‌های جهان رو در نظر بگیری همه اینها ۱۰ میگیرند !!
E415
بله دیگر، باز هم باید در نظر بگیرید. «همه»ی زنهای عالم باید در همین ده پله جای بگیرند. با این وصف تمامی زنانی که پست شده‌اند ۷+ هستند.

Russell نوشته: گویا از دوستان هیچ کس دیگری علاقه به چهره‌های آسیای شرقی ندارد.
این یک آسیایی ۱۰ از ۱۰ برای رفیق گلمان راسل گرامی:

[ATTACH=CONFIG]4164[/ATTACH]

Crusader نوشته: من عموما معیارهای زیبایی‌شناسی دقیقی دارم، کمتر دختری از فیلتر زیبایی‌شناسی من به سلامت عبور می‌کند. اما با این اوصاف حاضرم به تحقرانه‌ترین وجه من الوجوه بتای رمانتیک درون را با عارفانه‌ترین و عاشقانه‌ترین عبارات ممکنه به این فرشته عرضه کنم و خشتک خویش را به معنای تحت‌الفظی کلمه، یا چه بسا فراتر از معنای آن جهت رسیدن به یک تار از پشم کُس او «جر» بدهم:
ما که چیزی نمی‌بینیم!
یا منظورتان به طور هوشمندانه‌ای اینست که اصلا چنان کُسی وجود ندارد، یا هیجان‌زده شده بودید و عکس را فراموش کردید آپلود بکنید.
:e528:

kourosh_bikhoda نوشته: من به کسی میتونم ده بدم که باهاش ارتباط داشته باشم. برای من خیلی مهمه که کلیت دختره به چشمم بیاد نه فقط صورت و هیکل. مثلن من به بعضی اندام غیرجنسی خیلی اهمیت میدم و در نمره دهی من تاثیر داره. همینطور کون تخت و کوچک بسیار نمره کمی میگیره. بنابر این نمیتونم ده خودم رو پست کنم.
E00e
خُب پس ۹ از ۱۰ خودتاان را پُست بکنید، دختری که «فقط» زیبایی او را نمره داده‌اید و چندان زیباست که اگر در آن موارد کم و کسر هم داشت فقط یک نمره از دست می‌دهد.
Anarchy نوشته: آقا جان قرار شد اول به عکس قبلی نمره بدید ، بعد فرتور جدید بگذارید !!
خب می‌ترسم دوستان مرا به یک چیزهایی متهم کنند! مثلا این فرتورِ آسیایی‌ای که امیر گذاشته، در نظر من 4 از ده است! زنِ آسیایی: پوستِ رنگ‌پریده، پاهای زشت، باسنِ بدترکیب، سیمای کودکانه‌‌‌ای که بیشتر به دردِ کارت‌پستال می‌خورد تا سوژه‌ی سکسی و اکثرا هم واژنِ وارفته‌ی شلِ پرمویی دارند که معمولا هم آنقدر گشاد است که می‌توان با تریلی درونِ واژن‌شان سروته کرد!
Dariush نوشته: خب می‌ترسم دوستان مرا به یک چیزهایی متهم کنند! مثلا این فرتورِ آسیایی‌ای که امیر گذاشته، در نظر من 4 از ده است! زنِ آسیایی: پوستِ رنگ‌پریده، پاهای زشت، باسنِ بدترکیب، سیمای کودکانه‌‌‌ای که بیشتر به دردِ کارت‌پستال می‌خورد تا سوژه‌ی سکسی و اکثرا هم واژنِ وارفته‌ی شلِ پرمویی دارند که معمولا هم آنقدر گشاد است که می‌توان با تریلی درونِ واژن‌شان سروته کرد!

والا ما که هرچه کرده‌ایم فوق‌العاده تنگ بوده‌اند(بدلیل سوزنی بودن قضیب ِ مردان زردپوست)، شما احتمالا جنس بنجل گیرتان آمده. :e108:
+ یک ۱۰ از ۱۰ دیگر:

[ATTACH=CONFIG]4166[/ATTACH]
۶.۲
خدایی نمی‌تواند ده از ده باشد.

[عکس: 70.jpg]
E00e 7.5/10

[ATTACH=CONFIG]4167[/ATTACH]
میشه یه سوال بپرسم؟
یعنی چی؟؟؟ که چی بشه؟
لذت داره؟ دقیقا زن چجوری باید باشه تا از فرتورش لذت ببرید؟!!!!
میشه یه کمی از حال و هوای لذتتون رو توصیف کنید؟ مثلا احساس شادی دارید؟ انفجار بمب جنسیتون میشه؟! چیطووو میشه؟! :-)
یه نفر نوشته: میشه یه سوال بپرسم؟
نه.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12