نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 11 رای - 4.91 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پاتوق شب نشینی

Alice نوشته: چه‌قدر بانمکند این دختر پسرهایی که در فیس‌بوک تیریپ خسته و روشنفکرنما برمی‌دارند! :)
https://www.facebook.com/BIG.janr?fref=ts
و اسپاگتی ژانر را آفرید تا ما به ایشان بخندیم:))

To ravage, to slaughter, to usurp under false titles, they call empire; and where they make a desert, they call it peace
Tacitus-
پاسخ

دوستان راهی برای گرخیدن از ایران ِ عزیز پیشنهاد دهید ؛ ترجیحاً سوئد باشد .

پاسخ

Aquarius نوشته: دوستان راهی برای گرخیدن از ایران ِ عزیز پیشنهاد دهید ؛ ترجیحاً سوئد باشد .

[h=3]مهاجرت[/h]
پاسخ

Aquarius نوشته: دوستان راهی برای گرخیدن از ایران ِ عزیز پیشنهاد دهید ؛ ترجیحاً سوئد باشد .

حالا چرا سوئد ؟

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ

با این لینکی که آنارشی عزیز گذاشت کلاً ناامید از رفتن برای ادامه تحصیل شدم ، چرا که برای من که حتی یک شاهی ته جیبم ندارم از آن طرف زیر فشار های اجتماعی و دیکتاتوری سه قلو زاییده ام بهترین را یا پناهندگی است که شما گفتید یا همان چیزی که قبلاً در فکرش بودم و امیرخان هم فرمودند به استخدام درآمدن در ارتش فرانسه البته گزینه ی دومی 10 سال عمر صرف کاری غیر از برای خود می شود ، به هر حال گرخیدن در هر دو صورت چه پناهندگی چه به استخدام درآمدن ارتش اگر امکان تحصیل در دانشگاه های آنجا نداشته باشم سودی ندارد و فقط عمر تلف کردن است ؛ سوئد هم چون یکی از کشورهای اروپایی است و برای کار بیشتر مناسب شاید باشد دو تا از دوستان که رفته بودند رضایت داشته اند هم از لحاظ دید بومی های آنجا که که به خارجی ها دارند و هم پایین بودن مشکلات معیشتی + کشور خلوتی هست و آرام و بیشتر با روحیات من سازگار است .


+برای استخدام در شرکت های کامپیوتری -سخت افزار ، نرم افزار - چه مدرکی لازم است لیسانس؟ ارشد ؟ منظور از تخصص که در آن جستار گفتید چیست ؟؟


پ.ن : من که در دوره کارشناسی به سر می برم بر فرض که بخواهم برای ادامه تحصیل برم؛ باید از صفر شروع کنم آنجا(یعنی با دیپلم) یا همین جا لیسانس را تمام کنم بعد بروم ؟؟

پاسخ

Aquarius نوشته: قسم می خورم اگر قدرتی دستم بیافتد همه بسیجی ها و پاسدارها و مسلمان و مذهبیونی که روزه گرفته اند و باوری به اسلام داشته اند را به شدید ترین وضع ممکن قتل عام می کنم ... برایم مهم نیست بعد ها درباره اخلاق بی خدایی من چه قضاوتی می کنند ... حتی به زن و بچه هایشان رحم نمی کنم ... عذابی بچشنانمشان که محمد در قرآن لعینش برای کفار هم تصور نکرده است .E00e

حالا چرا این همه خشونتE40d ؟ چی شده ؟
پاسخ

Aquarius نوشته: قسم می خورم اگر قدرتی دستم بیافتد همه بسیجی ها و پاسدارها و مسلمان و مذهبیونی که روزه گرفته اند و باوری به اسلام داشته اند را به شدید ترین وضع ممکن قتل عام می کنم ... برایم مهم نیست بعد ها درباره اخلاق بی خدایی من چه قضاوتی می کنند ... حتی به زن و بچه هایشان رحم نمی کنم ... عذابی بچشنانمشان که محمد در قرآن لعینش برای کفار هم تصور نکرده است .


Aquarius نوشته: کره خرّه جنده پیام اخطار می دهد بالای متن هم می نویسد " هو المعبود " دیوث ... اعصاب برای آدم نمی ذارند این اسلامیست های کثیف .


جناب Aquarius رعایت کنید.فحش جنسی (حتی اگر طرف کاربر اینجا نباشد) و سخن از گرایش به نسل کشی نداریم اینجا.
اینجا همه متوجه عصبانیت و ناراحتی شما میشوند چرا که از این تجربیات داشته‌اند .من پیشنهاد میکنم خودتان آن دو پست را ویرایش کنید.

"Democracy is now currently defined in Europe as a 'country run by Jews,'" Ezra Pound

پاسخ

Aquarius نوشته: می خواستید چه شود ؟؟ از وقتی که آمده ام این خائن(خانم) whashning و آن یا محسن احمق مدام پیام اخطار می دهند چیزی که بیش تر از همه مرا جر می دهد پیام خصوصی کردن پیکی هست که حذف می کنند ... خوب الاغ وقتی حذف می کنی دیگر چرا پیام خصوصی می کنی ؟؟؟ خبر مرگت بن کن ولی پیام خصوصی نفرست که تو آخوندکی را ذر فلان پست طعنه زده ای یا تمسخر کرده ای .

من بنا به تجربه به شما میگویم پیش فرضتان را بگذارید که چنین سخنانی قرار است از مسلمین بشنوید.
اینجا را ببینید که کلکسیونی از تجارب دوستان است که همگی تقریبا در هم میهن بوده.برای من یکبار طوری شده بود هر بار در تالار هم اندیشی پست میدادم درجا یکی از مدیران آنرا پاک میکرد.این نوع سانسور ناعادلانه نشان از ضعف دارد، شما هم در موضع قویتری هستی اگر خونسردانه عمل کنی، پست پاک کردن در مقابل کاری که با آن‌ها میکنی چیزی نیست.

"Democracy is now currently defined in Europe as a 'country run by Jews,'" Ezra Pound

پاسخ

پوزش مرا بپذیرید جناب راسل:e058: باور کنید به قول یاس "عصبی ام ی ِ زلزله ده ریشتر ای ِ توم // چرا اون با یقه بسته و ته ریش باید بره تو " قبول دارم کنترل خودم را از دست دادم گاهی وقتا واقعاً خسته می شوم نمی دانم چه جوری خودم را خالی کنم این از وضع ِ زندگی ام که همه اش زیر سایه شوم نظام ننگین اسلامی سوخت وقتی هم که می خواهی در محیط مجازی نفس راحتی بکشی به شلاق می بندند آدم را ... قبول دارم در احساسات چه محبت و چه عصبانیت خیلی زیاده روی می کنم چه کنم این هم یکی از خصلت های بد و یا شایدم خوب ِ من هست .:e058:

پاسخ

میلاد گرامی‌ چقدر هتل در شهر مونیخ ارزان است یک هتل ۴ ستاره گرفتم برای مسافرتم شبی ۶۰ دلار ، تازه اینترنت مجانی‌ ، صبحانه مجانی‌ ، روزی ۲ تا آبجو و ۲ بطری آب مجانی‌ ، ۵ دقیقه تا اتوبوس فاصله دارد ، تازه ماساژ درون اتاق هم با قیمت پایین. همچین هتلی مثلا در لس‌آنجلس شبی‌ ۴۰۰$ پولش است تازه برای همچی‌ مثل اینترنت و آبجو نیز اضافه پول میگیرند!

"A Land without a People for a People without a Land"


پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع / نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 9 مهمان