نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 11 رای - 4.91 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پاتوق شب نشینی

shirin نوشته: ابله جان کسی که عقده جنسی داره خاطرات ناراحت کننده از خودش نمیسازه. بعدم من دوست خودمو بهتر از شما میشناسم.از این داستانا زیاد هست چون زیاد اتفاق میفته.

واقعاً براتون متاسفم كه اینقدر راحت به طرف مقابلتون می گید «ابله» و چند ابله -به جر میلاد- مثل خودتون بهتون سپاس می دن ، فقط می تونم بگم متاسفم، سطح درك و شعورتون در حد همین یك جمله ای بود كه گفتید بیان شیوای امیر رو بخونید و لذت ببرید و با پست خودتون مقایسه كنید و شرمگین بشید امیدوارم دیگه اصلاً با شما هم كلام نشم چون اگه بشم معلومه به مرتبه ابله هان تنزّل كرده ام بدرود.

پاسخ

از نظر من کسی که راحت دیگران رو بدون اینکه بشناسه دروغگو و دچار عقده جنسی خطاب میکنه و در مورد شخصیتشون قضاوت ناصحیح میکنه لقب ابله حتی براش زیاد هست.
پاسخ

البته تو اون جامعه فلک رده ای که من بودم کلا قربانیان تجاوز گناهکار بودن. چه پسر چه دختر. . یادمه یه دختر بدبخت از یه خانواده بدبخت توسط پسر همسایشون که اتفاقا نامزد هم داشت مورد تجاوز قرار گرفته بود و حامله هم شده بود. وقتی شکمش بالا اومد خانوادش و مردم فهمیدن. به جای اینکه پسره گناهکار شناخته بشه دختره رو سرزنش و طرد کردن. اون دختر فوق العاده ساده و ترسو و بدبخت بود و از پسر همسایشون هم که بهش تجاوز میکرد وحشت داشت. پسره بعد از چند وقت با نامزدش ازدواج کرد. دختره هم بچه ش که به دنیا اومد گذاشتنش سر راه. خودش هم که تا جایی که یادم میاد تو خونه حبس شده بود تا سالها. دیگه بعدش نمیدونم چه اتفاقی براش افتاد.
پاسخ

shirin نوشته: از نظر من کسی که راحت دیگران رو بدون اینکه بشناسه دروغگو و دچار عقده جنسی خطاب میکنه و در مورد شخصیتشون قضاوت ناصحیح میکنه لقب ابله حتی براش زیاد هست.
شما «خانم» نیستید یك «دختر» احمقید كه حتی حاضر به معذرت خواهی نیستید.
ــــــــــــــــــــــــــــ
فاصله خانم تا دختر زیاد است خانم ها سنجیده حرف می زنند اما دخترها هیچ ابایی از هر نوع حرف زدن ندارند.

پاسخ

ویرایش شد

پاسخ

shirin نوشته: البته تو اون جامعه فلک رده ای که من بودم کلا قربانیان تجاوز گناهکار بودن. چه پسر چه دختر. . یادمه یه دختر بدبخت از یه خانواده بدبخت توسط پسر همسایشون که اتفاقا نامزد هم داشت مورد تجاوز قرار گرفته بود و حامله هم شده بود. وقتی شکمش بالا اومد خانوادش و مردم فهمیدن. به جای اینکه پسره گناهکار شناخته بشه دختره رو سرزنش و طرد کردن. اون دختر فوق العاده ساده و ترسو و بدبخت بود و از پسر همسایشون هم که بهش تجاوز میکرد وحشت داشت. پسره بعد از چند وقت با نامزدش ازدواج کرد. دختره هم بچه ش که به دنیا اومد گذاشتنش سر راه. خودش هم که تا جایی که یادم میاد تو خونه حبس شده بود تا سالها. دیگه بعدش نمیدونم چه اتفاقی براش افتاد.
تاسف باره...............
خوب مشخصه که این مسائل برای سالها پیشه.فکر نمیکنم توی این دوره دیگه چنین فجایعی بتونن به این راحتی رخ بدن.دختران هم مستقل تر شدن و همینطور باهوش تر....
این آگاهی دادن زنها خیلی خوبه که حد و حدود مردان را براشون مشخص کرده ......

شراب اولی تر ...
پاسخ

دوستان احترام همدیگه رو لطفا حفظ کنید...سر همچین موضوعی درست نیست به هم دیگه بی احترامی کنیم !! هر چند برای من هم تا حدی داستانی که شیرین تعریف کرد غیر قابل باور بود چون اون دختر لااقل میتونست زیر چشمی نگاه کنه ببینه اون پسر داره چیکار میکنه !! یعنی ممکنه اصل داستان واقعی باشه، اما جزییات با احتمال بالایی تحریف شده هست...
پاسخ

Anarchy نوشته: دوستان احترام همدیگه رو لطفا حفظ کنید...سر همچین موضوعی درست نیست به هم دیگه بی احترامی کنیم !! هر چند برای من هم تا حدی داستانی که شیرین تعریف کرد غیر قابل باور بود چون اون دختر لااقل میتونست زیر چشمی نگاه کنه ببینه اون پسر داره چیکار میکنه !! یعنی ممکنه اصل داستان واقعی باشه، اما جزییات با احتمال بالایی تحریف شده هست...

درود آنارشی جان، خوبی شما دوست قدیمی؟ E414

این داستان که شیرین بازگفت به هرحال برای یک نفر حقیقت دارد(حتی اگر برای دوست او هم رخ نداده باشد)و صحبت کردن درباره‌ی صحت آن از همین نظر چندان موضوعیتی ندارد، بالاخره کسی، جایی مورد سوء استفاده‌ی مشابهی قرار گرفته و دارد با آسیبهای ناشی از آن زندگی می‌کند. حرف دوست دیگرمان هم که می‌گوید در «ایران تا قبل از سال فلان از این خبرها نبود» به طرز اعصاب‌خُردکنی اشتباه است و چیزی بجز نوستالژی روزگار باصفای قدیمی که هرگز به راستی وجود خارجی نداشته نیست. بچه‌بازی و اذیت و آزار جنسی کودکان(بطور خاص پسران)در ایران سابقه‌ای بسیار قدیم دارد و تا حدی در این کشور گسترده و وسیع بوده که علی‌اکبر دهخدا آنرا دلیل اصلی عقب‌ماندگی ایران می‌دانست!

در نظام سنتی هر دو جنس به یک اندازه برای انکار جایگاه جنسی خود تحت فشار قرار می‌گیرند و «مرد واقعی» و «زن نجیب» به یک اندازه با واقعیت آنچه مرد و زن هستند یا دستکم آنچه می‌خواهند که باشند در تضاد است، بخشی از این قاعده که برای نجات جوامع بشری پیش از پیشرفتهای کنونی تکنولوژی ضروری بوده، آنست که مرد باید در همه حال قادر به دفاع کردن از خود، و از آن بسیار مهمتر دیگرانی که مسئول امنیت آنهاست بوده باشد، و پیرو این اصل مردی(هر مردی، حتی یک پسربچه)که فاقد این توانایی بوده و خود مورد تجاوز قرار گرفته، دو چندان بی‌ارزش خواهد بود زیرا هرگز قادر به برآوردن نقشی که جامعه برای او در نظر گرفته نیست.

چیزی که بسیار بیش از داستان مطروحه برای من باورکردنی نیست لحن مردستیز این پست است:
iranbanoo نوشته: این آگاهی دادن زنها خیلی خوبه که حد و حدود مردان را براشون مشخص کرده ......
E410E414E412
پاسخ

آنارشی جان داستان تحریف شده نیست. یه دختر پنج ساله به فکر کلک زدن نیست. از کسی که برام تعریف کرده مطمینم. در هر صورت دوست من براش موضوع بی اهمیتی شده بود. چون تا سالها بعدش نمیدونسته چیه و زمانی بزرگسالیش متوجه موضوع شده بوده. و اتفاقا وقتی تعریف میکرد میگفت اون پسره از روی شیطنت همچین کاری کرد که من بهش گفتم عجب حرفی میزنه. اینکه بیاد با گول زدن یه خردسال خودشو ارضا کنه شیطنت بچگی هست؟
پاسخ

Ouroboros نوشته: حرف دوست دیگرمان هم که می‌گوید در «ایران تا قبل از سال فلان از این خبرها نبود» به طرز اعصاب‌خُردکنی اشتباه است و چیزی بجز نوستالژی روزگار باصفای قدیمی که هرگز به راستی وجود خارجی نداشته نیست. بچه‌بازی و اذیت و آزار جنسی کودکان(بطور خاص پسران)در ایران سابقه‌ای بسیار قدیم دارد و تا حدی در این کشور گسترده و وسیع بوده که علی‌اکبر دهخدا آنرا دلیل اصلی عقب‌ماندگی ایران می‌دانست!
دوست گرامی چرا اعصاب خورد؟؟ الان كه شما گفتید باعث شد من بعد از این بیشتر توی خواندن تاریخ مراقب باشم؛ممنون.:e303:

پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع / نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 14 مهمان