نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 11 رای - 4.91 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پاتوق شب نشینی

میگم دوستان قضیه ی این اچیومنت:دی چیه اون بالا زده؟E403
پاسخ

Anarchy نوشته: کسری جان از طرف ما نائب الزیاره باش...الان تو با داشتن 3 تا پاسپورت رکورد دار پاسپورت هستی تو دفترچه...کسری من شنیدم با پاسپورت ایرانی هم میشه راحت رفت اسرائیل و حتی اونها چون میدونن به ایرانی ها ممکنه تو ایران گیر بدن، مهر ورود خروج رو تو پاسپورت نمیزنن و رو یه برگه میزنن و منگنه میکنن به پاسپورت که بعدا میشه جداش کرد...
البته من الان پاسپورت valid ایرانی‌ ندارم ، ولی‌ شناسنامه دارم از ایران همراهم بوده ، اما کارت ملی‌ که جدید اومده رو ندارم ، پاسپورت ایرانی‌ هم به درد نمیخوره برم بگیرم . با پاسپورت ایرانی‌ هم امکان ورود به اسرائیل نیست ، چون ایران کشور متخاصم هست ، ولی‌ یهودی‌ها که مشکلی‌ ندارند و بهائی‌ها هم من شنیدم با پاسپورت ایرانی‌ فقط میتوانند به مکان‌های مقدس بهائی بروند. بله ، اسرائیل این option هم دارد که اگر بخواهید با پاسپورت هر کشوری که هستید در درون پاسپورت شما مهر نمی‌زند و یک کاغذ جدا میدهند.

"A Land without a People for a People without a Land"


پاسخ

آدم بعضی وقتا یه چیزایی میشنوه كه بیشتر از همیشه حالش به هم میخوره از زندگی تو این مملكت!
پاسخ

David Hume نوشته: البته من الان پاسپورت valid ایرانی‌ ندارم ، ولی‌ شناسنامه دارم از ایران همراهم بوده ، اما کارت ملی‌ که جدید اومده رو ندارم ، پاسپورت ایرانی‌ هم به درد نمیخوره برم بگیرم . با پاسپورت ایرانی‌ هم امکان ورود به اسرائیل نیست ، چون ایران کشور متخاصم هست ، ولی‌ یهودی‌ها که مشکلی‌ ندارند و بهائی‌ها هم من شنیدم با پاسپورت ایرانی‌ فقط میتوانند به مکان‌های مقدس بهائی بروند. بله ، اسرائیل این option هم دارد که اگر بخواهید با پاسپورت هر کشوری که هستید در درون پاسپورت شما مهر نمی‌زند و یک کاغذ جدا میدهند.

کسری خب کسی که بهایی هست که تو پاسپورتش چیزی در این مورد ننوشته...تو مطمئنی غیر یهودی و بهایی نمیتونن برن؟ یعنی قانون مکتوبی هست در این مورد؟
پاسخ

Anarchy نوشته: کسری خب کسی که بهایی هست که تو پاسپورتش چیزی در این مورد ننوشته...تو مطمئنی غیر یهودی و بهایی نمیتونن برن؟ یعنی قانون مکتوبی هست در این مورد؟
همه بهائی‌ها کارت شناسایی بهائی دارند یا نامشون در بیت العدل اعظم ثبت هست من شنیدم ، یعنی‌ مشخصه که کی‌ بهائی هست. بله قانون هم هست که کشور‌هایی‌ که در لیست کشور‌های متخاصم هستند ، شهروندان آنها حق سفر به اسرائیل رو ندارند و شهروندان اسرائیل در صورت سفر به آنجا مورد مجازات قرار خواهند گرفت.

"A Land without a People for a People without a Land"


پاسخ

David Hume نوشته: دوستان من عازم سرزمین مقدس هستم هفته آینده ، ایندفعه می‌خواهم به رام الله ، نابلس و شهرهای فلسطینی در کرانه غربی هم بروم ، البته ورود اسرائیلی‌ها به آنجا ممنوع هست ، پس مجبورم با گذرنامه کانادایی وارد آن مناطق بشوم ، در ضمن دعا چیزی دارید بگوییم بنویسم لای کاغذ , بچپونم دردیوار مقدسE11b

سری که درد نمیاد رو دستمال نبند

نشستی داری حالتو میکنی دیگه


میری اونجا یه فلسطینی چیزی پیدا میشه خودشون میترکونه

ترکشی چیزی بهت میخوره

ناکام میشی :e057:
پاسخ

مناطق فلسطینی کرانه غربی امن هست ، رام الله کلی‌ بار و نایت کلاب اینها هم داره


"A Land without a People for a People without a Land"


پاسخ

درود دوستان.شبتان خوش...

کسشر هم تعاونی؟!
پاسخ

درود داریوش گرامی E306

میبینیم که ایران‌بانو یک بانو Nirvanaی دیگر را هم به هموندان سایت افزودند ... E402

.Unexpected places give you unexpected returns
پاسخ

Mehrbod نوشته: درود داریوش گرامی E306

میبینیم که ایران‌بانو یک بانو Nirvanaی دیگر را هم به هموندان سایت افزودند ... E402
درود.
مهربد جان، من برای این فروم نگرانم!جمعیت بانوان فروم با شتاب بالا در حال افزایش است.باید فکری کرد!

کسشر هم تعاونی؟!
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع / نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 19 مهمان