نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 11 رای - 4.91 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پاتوق شب نشینی

Ouroboros نوشته: نه اتفاقا تفریح گناه‌آلود‌یست که بی‌خاموشی مغز نمی‌توان آن‌را دنبال کرد. فوتبال برای یک جامعه‌شناس شاید نمونه‌ی خوبی جهت مطالعه‌ی جنون دسته‌جمعی‌ باشد، من اما فقط برای سرگرمی آن‌را تماشا می‌کنم.. راستش علاقه‌ی آن چنانی هم ندارم، بجز بازی‌های (مقدماتی/نهایی)جام‌جهانی و لیگ انگلستان و جام ملت‌های اروپا علاقه‌ی چندانی به فوتبال ندارم ..
اتفاقا چیز بدی هم نیست چندان این خاموشی عمدی مغز به این شیوه هر از گاهی،اتفاقا امروز داشتم اتفاقی افتاد کشف کردم که اول چی شد که من فوتبال رو تو بچگیم دنبال میکردم.

"Democracy is now currently defined in Europe as a 'country run by Jews,'" Ezra Pound

پاسخ

Anarchy نوشته: تیم بی اصالت و ریشه یعنی چلسی که با پول های یه میلیاردر روسی تونست یه سری مقام بیاره و فصل قبل هم که واقعا با بازی بکش زیرش و دفاع، قهرمان چمپیونز لیگ شد!!

من از منچستر بیزارم، همینطور از بارسلونا.. هیچ تیمی نمی‌باید آن‌قدر قدرتمند باشد... تمام زیبایی فوتبال به آنست که تیم ضعیف‌تر هم شانسی برای برنده شدن دارد و پیشبینی نتیجه کاری‌ست دشوار.. این تیم‌ها باعث پدید آمدن انحصار می‌شوند و تمام روح بازی را ضایع می‌کنند..

زنده باد زندگی!
پاسخ

Ouroboros نوشته: من از منچستر بیزارم، همینطور از بارسلونا.. هیچ تیمی نمی‌باید آن‌قدر قدرتمند باشد... تمام زیبایی فوتبال به آنست که تیم ضعیف‌تر هم شانسی برای برنده شدن دارد و پیشبینی نتیجه کاری‌ست دشوار.. این تیم‌ها باعث پدید آمدن انحصار می‌شوند و تمام روح بازی را ضایع می‌کنند..

من تو فوتبال موافق زیبایی هستم فقط و تیم ها برام فرقی ندارن...به هر حال کلی پشت منچستر و بارسا سابقه هست!! چلسی هست که روح رقابت رو در واقع خراب کرد یا همین منچستر سیتی!! پولی رو تزریق کردن به تیم و به طور ناگهانی هر چی بازیکن سطح اول بود رو خریدن...درسته که منچستر و بارسا هم بدون پول کاری از پیش نمیبرن اما حداقل منصفانه تونستن با پرورش بازیکن های خوب از آکادمی های فوتبال پایه،بازیکن سازی کنن و بیارن به تیم اولشون...دیگه مدرسه فوتبال لاماسیا رو باید بشناسید...

حالا رقابتی هم بخواد باشه باید از راه فوتبالی باشه نه اینکه دوپینگی باشه...خود فرگوسن وقتی سال 1986 اومد تو منچستر تا چند فصل هیچ مقامی رو کسب نکرد...اما انقدر روی کار اصولی تاکید کرد تا به نتیجه رسید..واقعا این قدر ثبات تو کارش تحسین برانگیزه...بعضی فصل ها به زور میشد تو منچستر یه بازیکن تراز اول پیدا کرد اما بازم تو سطح اول بازی میکردن و حتی قهرمانی هم میاوردن:e405:
پاسخ

چه جالب من دقیقا از منچستر و بارسلونا متنفرم به همون دلایل شما. برام جالب بود یکی دیگه هم همین حسو داشته باشه. :D
پاسخ

Russell نوشته: داستان چیه امیر؟
برای من خیلی عجیبه علاقه به فوتبال داری،بگمونم اینجا هم گرایشات فکری و اندیشه و اینها باید در کار باشه E523
البته اینهم نعمت بزرگیست اگر آدم بتواند از هر چرندی لذت ببرد! نه؟
پاسخ

Unknown نوشته: البته اینهم نعمت بزرگیست اگر آدم بتواند از هر چرندی لذت ببرد! نه؟
آنچه لذتبردنیست و حتی نیست بجز موارد معدودی چرند است،مثلا چرندتر از خندیدن به جک یا فیلم کمدی نمیدانم داریم یا نه

"Democracy is now currently defined in Europe as a 'country run by Jews,'" Ezra Pound

پاسخ

Russell نوشته: آنچه لذتبردنیست و حتی نیست بجز موارد معدودی چرند است،مثلا چرندتر از خندیدن به جک یا فیلم کمدی نمیدانم داریم یا نه
چرا چرند است؟ همین که لذتبردنیست کافیست، اصلا لذت خودش هدف غاییست!
پاسخ

Unknown نوشته: چرا چرند است؟ همین که لذتبردنیست کافیست، اصلا لذت خودش هدف غاییست!
این چرند با آن چرند فرق میکند !!
البته در مقابل خرد و دانش بقیه چیزها واقعا چرند بنظر میرسند حتی اگر بقول خودت هدف غایی همان لذت باشد

"Democracy is now currently defined in Europe as a 'country run by Jews,'" Ezra Pound

پاسخ

کجایی ممد جان خبری ازت نیست؟

"Democracy is now currently defined in Europe as a 'country run by Jews,'" Ezra Pound

پاسخ

سلام و درود گرم من به همه شما دوستان عزیزم این همه لطف و محبتی که به من داشتید مایه دلگرمی بود و از همتون سپاسگذارم دلیل غیبت من یک مسافرت 6 روزه و فوری بود که البته به نت هم دسترسی نداشتم چند باری هم تلاش کردم از طریق وایمکس ایرانسل بیام ولی پاسخ وایمکس نه !! بود خیلی دلتنگتون بودم. جدی میگم. من قدر دوستای خوب رو میدونم از فیلوی عزیز ناراحتی به دل ندارم حتی 1 اپسیلیون اون لحظه اول فقط یه حس نا خوش ایندی بود که سریع از بین رفت نبود مهربد و الیس عزیز هم دلیل غیبت من نبود سنگر رو خالی نمیکنیم که و اخراز همه از بد شانسی من باز هم دچار سرماخورگی شدم و مدام دارم به خودم فحش میدم
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع / نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 6 مهمان