11-27-2013, 07:12 PM
agn0stic نوشته: با سلامنخست باید در باره ی نخستمر (عدد اول) اندکی اندیشید.
من در ابتدای ورود به این سایت سوالی را مطرح کردم و گفتم چگونه در 1400 سال پیش در حالی که روابط ریاضی تا نهایتا چند رقم مطرح بوده آیه بسم الله الرحمن الرحیم چندین رابطه تا 73 رقم داشته:
http://www.quran-farsi.net/miricals2.htm
کاری به باقی ادعاهای این سایت و صحیح و غلط بودنش ندارم اما کل روابط بسم الله الرحمن الرحیم را بررسی کردم و صحیح بود اما دوستان گفتند صحیح بودنش هم دلیل بر معجزه بودنش نیست. گفتم از شما که به نظر من فرهیخته ترین کاربر سایت هستید این سوال را بپرسم.
چرا این روابط پیچیده معجزه نیستند؟
با تشکر
همه شمارگان از چندبرابر های شمارگان نخست (اعداد اول) درست شده اند.
برای نمونه ۵۰% همه شماره ها، چندینه ای از ٢ هستند ( شمارگان جفت)
۳۳% همه شمارگان، چندینه ای از سه هستند
...
و بدینگونه، نزدیک ۵% همه شمارگان نیز, چندینه ای از ١۹ میباشند.
بر این پایه اگر بگردیم و از خودمان قانون در بیاوریم که چه میدانم،
رده ی بهمان شماره ها را با نخستین رقم آن بفزاییم یا بازی های دیگر،
سرانجام یکجا به یک چندبرابر ١۹ میرسیم. این یارو هم از این بازی
ها کرده و جاهایی هم تقلب نموده است، برای نمونه جمع ارزشهای
ابجدی بسم الله، ۷۸۶ است که چند برابری از ١۹ نیست! برای همین
آمده و بازی هایی درآورده که فرجامش همان باشد که ایشان میخواهد
وگرنه چرا خود جمع ازرش ابجدی بر ١۹ بخش پذیر نیست؟*
-----
فزون بر این، این داستان شماره ١۹ را نخستین بار کسی بنام رشاد خلیفه
درآورد و تقلب هایی کرد که مچش را گرفتند و دیرتر هم داو پیامبری کرد
که خود مسلمین گرامی، ترورش کردند !
رشاد خلیفه - WiKi
•
[TABLE="width: 599, align: right"]
[TR]
[TD]شماره كلمات
[/TD]
[TD]تعداد حروف
[/TD]
[TD]ارزشهای ابجدی
[/TD]
[TD]جمع ارزشها
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]1 ب س م
[/TD]
[TD]3
[/TD]
[TD]2/60/40
[/TD]
[TD]102
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]2 ا ل ل ه
[/TD]
[TD]4
[/TD]
[TD]1/30/30/5
[/TD]
[TD]66
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]3 ا ل رح م ن
[/TD]
[TD]6
[/TD]
[TD]1/30/200/8/40/50
[/TD]
[TD]329
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]4 ا ل ر ح ی م
[/TD]
[TD]6
[/TD]
[TD]1/30/200/8/10/40
[/TD]
[TD]289
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
[/TD]
[TD] جمع 19
[/TD]
[TD]
[/TD]
[TD]جمع ارزشها 786
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
پارسیگر
خرد، زنـده ی جــاودانی شنـــاس
خرد، مايــه ی زنــدگانی شنـــاس
چنان دان، هر آنكـس كه دارد خرد
بــه دانــش روان را هــمی پــرورد