نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

راه‌های سریع کم کردن وزن و عضله آوردن

sonixax نوشته: راستش آنارشی جان بین مکملها و داروهای بدن سازی با سکته قلبی، سکته مغزی، مشکلات جنسی، سرطان و ... هم ارتباط خاصی کشف نشده ولی اغلب کسانی که ازشون استفاده میکنند بهش گرفتار میشند.
شما خودت بهتر از من میدونی به شکل اصولی و سالم زندگی کردن و ... هیچ بنی بشری اون قدری و اون شکلی نمیشه! پس قطعن پای کلی هورمون و داروهای مختلف و ... در کار بوده و نتیجه کار شده این.
یکی از دوستان من در یک تیم بسکتبال ملی (ایران) بازی میکرده و الان هم در یک تیم باشگاهی به عنوان مربی مشغوله، یادمه یک بار یک بسته خیلی کوچیک شاید اندازه 1 گرم کراتین دستش بود گفت پزشک تیم این رو برای مصرف یک ماهمون داده!!!! در صورتی که یک بدنساز (اون یکی دوستم) روزی نیم کیلو میخورد!!!! خوب اون یکی سالم و تندرست داده ادامه میده و این یکی الان زیر یک من خاک خوابیده!!!

بله اون هایی که هیکل های غول آسا دارن واضحا از آنابولیک استروئید استفاده کردن ... یه سری عوارض مشخص داره این دارو ها !! ولی بیماری بیت الله عباس پور حداقل نادر بود و من تو هیچ بدنساز حرفه ای دیگه ای ندیده بودم و تا الان ارتباطی بین داروهای بدنسازی و این بیماری کشف نشده ...

در مورد کراتین هم روزانه حتی تا 20 گرمش هم تو مطالعات دیدن عوارض نداشته ولی خب روزانه 5 گرم معمولا توصیه میشه !!

الان مطالعات جدید نشون میده مصرف هورمونی مثل سوماتروپین میتونه اثرات ضد پیری داشته باشه البته با دوز پایین حدود 1 واحد روزانه ... پس مصرف هر هورمونی هم لزوما مضر نیست .
پاسخ

Anarchy نوشته: بله اون هایی که هیکل های غول آسا دارن واضحا از آنابولیک استروئید استفاده کردن ... یه سری عوارض مشخص داره این دارو ها !! ولی بیماری بیت الله عباس پور حداقل نادر بود و من تو هیچ بدنساز حرفه ای دیگه ای ندیده بودم و تا الان ارتباطی بین داروهای بدنسازی و این بیماری کشف نشده ...

در مورد کراتین هم روزانه حتی تا 20 گرمش هم تو مطالعات دیدن عوارض نداشته ولی خب روزانه 5 گرم معمولا توصیه میشه !!

الان مطالعات جدید نشون میده مصرف هورمونی مثل سوماتروپین میتونه اثرات ضد پیری داشته باشه البته با دوز پایین حدود 1 واحد روزانه ... پس مصرف هر هورمونی هم لزوما مضر نیست .

عین همین حرفها رو در مورد آسپیرین هم میزنند! یک عده (منظورم متخصصین و دانشمندانه) میگند روزی یک مقداری بخورید خوبه! یک سری دیگه میگند نخورد بده!!!
ولی چیزی که مشخصه خارج شدن از روند عادی هر انسانی رو به میان باقالی ها میفرسته!!
بیت الله معروف بود برای همین همه ازش خبردار شدند! هزاران انسان دیگه (بدنسانز منظورمه) همه روزه با بیماریهای نادر به اورژانس و سیستم پزشکی مراجعه میکنند که بیشترشون درگیر استفاده از همین مواد و داروها هستند.
من 4-5 سال پیش به یکی از دوستام که هی میگفت بیت الله بیت الله (اون موقع فکر نکنم به اندازه الان و پس از مرگش معروف شده بوده) گفتم حالا ببین کی یه بلای گنده سرش بیاد! که اومد!!!!
آنارشی جان من دو دسته مرگ و میر زیاد دیدم به خاطر جایی که توش یک مدتی داوطلبانه کمک میکردم! یکی مرگ پنرها (بیخانمانهای الکلی بر خیابون) یکی هم مرگ همین افرادی که از داروهای بدنسازی استفاده کرده بودند.
شاید تئوری توطئه باشه ولی به نظرم همین شرکتهای تولید کننده این مدل داروها خیلی تلاش میکنند که بگند که این داروها ضرر ندارند و هیچی نمیشه و اینها!
البته شخصن یک عقیده دیگه هم دارم! کسی که هیکلش زیاد از حد گندست مغزش کوچیکه!!!

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ

از دوستان کسی درباره پرسش ما که در برگ پیشین جا ماند توضیحی نداشت ؟ E14c
پاسخ

Amir.Aria نوشته: از دوستان کسی درباره پرسش ما که در برگ پیشین جا ماند توضیحی نداشت ؟
من روز بعد از سکس در باشگاه احساس خستگی می‌کنم ولی تحقیق علمی خاصی در اینباره وجود ندارد. به بدنتان اطمینان بکنید و اگر احساس می‌کنید خوداراضایی شما را اذیت می‌کند از آن دست بکشید. ترک آنهم تمرین خوبی برای تقویت اراده و نیروی ذهنی‌ست.

زنده باد زندگی!
پاسخ

Ouroboros نوشته: من روز بعد از سکس در باشگاه احساس خستگی می‌کنم ولی تحقیق علمی خاصی در اینباره وجود ندارد. به بدنتان اطمینان بکنید و اگر احساس می‌کنید خوداراضایی شما را اذیت می‌کند از آن دست بکشید. ترک آنهم تمرین خوبی برای تقویت اراده و نیروی ذهنی‌ست.

از شگفتی های این موضوع ناسازگاری و تضاد میان وب فارسی
و انگلیسی ست !هر وبگاه فارسی را که ببینید یکسره از زیانهای
بی پایان خودارضایی « و نه سکس» گفته و به وارون هر آنچه به
انگلیسی خواندیم بازنمود و تشریح بی تاثیر بودن هر گونه ارضا شدن
بر کیفیت تمرین ها و برآیند آنها در پرورش اندام بوده.
در ایران که منع ویژه ای از سوی مربیان بر ورزشکاران تحمیل می شود.
پاسخ

Amir.Aria نوشته: از شگفتی های این موضوع ناسازگاری و تضاد میان وب فارسی
و انگلیسی ست !هر وبگاه فارسی را که ببینید یکسره از زیانهای
بی پایان خودارضایی « و نه سکس» گفته و به وارون هر آنچه به
انگلیسی خواندیم بازنمود و تشریح بی تاثیر بودن هر گونه ارضا شدن
بر کیفیت تمرین ها و برآیند آنها در پرورش اندام بوده.
در ایران که منع ویژه ای از سوی مربیان بر ورزشکاران تحمیل می شود.

وب فارسی پر است از باورهای شخصی! و غلط!
دلیل : نداشتن تسلط کافی بیشتر مردم به زبانی غیر از فارسی به خصوص انگلیسی.
چرا ؟ جون تقریبن تمام مقالات و مطالب معتبر علمی دنیا به زبان انگلیسی منتشر میشوند.
چه طور ؟ چون بیشتر این مقالات یا اصلن به فارسی ترجمه نمیشوند و یا غلط ترجمه میشوند.
چه باید کرد ؟ انگلیسی یاد گرفت و کاری کرد که تا بالاترین جای ممکن جامعه هم یاد بگیرد.
حالا سوال! آیا خود ارضایی زیان دارد ؟ پاسخ : خیر.

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ

ابر متخصص وزن کم کردن و عضله آوردن تو زمان کوتاه
[ATTACH=CONFIG]5088[/ATTACH]


فایل‌های پیوست
.jpg CVCVCVCV.jpg اندازه 5.86 KB  تعداد دانلود: 35
پاسخ

Canary نوشته: ابر متخصص وزن کم کردن و عضله آوردن تو زمان کوتاه
[ATTACH=CONFIG]5088[/ATTACH]

چطوری قناری جان ؟؟ راه میان بر که نداریم فقط میگن کسانی که منظم ورزش کردن حتی بعد از مدت طولانی اگه ورزش رو هم بذارن کنار اگه دوباره برگردن به ورزش در مدت کوتاه تری میتونن به شرایط قبلی برسن . یه چیزی تو مایه های حافظه سلولی !!
پاسخ

Anarchy نوشته: چطوری قناری جان ؟؟ راه میان بر که نداریم فقط میگن کسانی که منظم ورزش کردن حتی بعد از مدت طولانی اگه ورزش رو هم بذارن کنار اگه دوباره برگردن به ورزش در مدت کوتاه تری میتونن به شرایط قبلی برسن . یه چیزی تو مایه های حافظه سلولی !!
خوبم. خوبی؟
آره منم نگفتم راه میان بر داریم.فقط میگم راه هایی هم هست که در عرض کمتر از 6 ماه کلی عضله آورد این آقای بیل هم زیاد وزن کم و زیاد میکنه اونطور که فهمیدم در عرض کمتر از 6 ماه از 54 کیلو به 86 کیلو رسید.یا تو یه سال از 83 کیلو به 54 کیلو رسیدو...
درباره اونی که میگی حافظه سلولی هم متوجه منظورت شدم یه جورایی مثل ورزش های سنگین وزن میمونه که مثلا کسایی که ورزش رزمی تکواندو یا کاراته کار میکنن خیلی زودتر خودشونو با جدودو وفق میدن یا کسی که فوتبال آمریکایی بازی کرده راحت تر میتونه کشتی حرفه ای(wwe) کار کنه و...
پاسخ

Canary نوشته: خوبم. خوبی؟ آره منم نگفتم راه میان بر داریم.فقط میگم راه هایی هم هست که در عرض کمتر از 6 ماه کلی عضله آورد این آقای بیل هم زیاد وزن کم و زیاد میکنه اونطور که فهمیدم در عرض کمتر از 6 ماه از 54 کیلو به 86 کیلو رسید.یا تو یه سال از 83 کیلو به 54 کیلو رسیدو... درباره اونی که میگی حافظه سلولی هم متوجه منظورت شدم یه جورایی مثل ورزش های سنگین وزن میمونه که مثلا کسایی که ورزش رزمی تکواندو یا کاراته کار میکنن خیلی زودتر خودشونو با جدودو وفق میدن یا کسی که فوتبال آمریکایی بازی کرده راحت تر میتونه کشتی حرفه ای(wwe) کار کنه و...
بعید میدونم در 6 ماه بشه همچین کاری کرد . منبع معتبری هم هست که تایید کنه این میزان کاهش یا افزایش وزن رو ؟ اضلا برای سلامتی مضر هست شدیدا .
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان