01-26-2015, 09:48 AM
به نام خداوند مهرگستر خیلی مهربان
"وأن هذا صراطی مستقیما فاتبعوه ولا تتبعوا السبل فتفرق بكم عن سبیله ذلكم وصاكم به لعلكم تتقون ( 153 )""هم که چون این راه راستم پابرجا خواسته گشته است باز پی رویدش هم نباشد پی می روید راه ها را باز فراز می شود بهتان در راهش اینتان سفارشتان بهش تاانگیزدتان بیم می دارید153"
زمان نماز است خداوندا دل همه باورمندان را به خودت برسان نه دیگری
"وأن هذا صراطی مستقیما فاتبعوه ولا تتبعوا السبل فتفرق بكم عن سبیله ذلكم وصاكم به لعلكم تتقون ( 153 )""هم که چون این راه راستم پابرجا خواسته گشته است باز پی رویدش هم نباشد پی می روید راه ها را باز فراز می شود بهتان در راهش اینتان سفارشتان بهش تاانگیزدتان بیم می دارید153"
ابن سینا نوشته: بسم الله الرحمن الرحیمیک که ماتریالیسم یا دیالکتیک واژه های بیگانه اند شاید برگردانشان شود چیز دارایی گرایی هم پیوندشان برای زندگی تنها نزدیک دنیا باشد که خداوند هم واپسین نادیده گرفته می شوند که خیلی شاخدار نیستند دو اینکه بیاییم نشان دهیم دانش هم چیزهایی که در پیرامون ما نشان از خداوند هم فردایی برای انگیختن دوباره هست خداوند راهها را درسخنش ساده نشان داد خواه پاسگذار باشیم خواه نه سه که نیازی نمی بینم برویم آدمهایی را که پیشتر از پیش ما رفتند برتر از خود دانیم که نه سودرسان مایند هم نه آسیب رسان خداوند رسیدگی کارشان خواهد کرد خوب یا بد رفتند این است یگانه پرستی که خداوند همه چیز را دردست ما گذاشت چه برای کم سواد چه سواددارتر نیازی به آویزان گشتن به شاخه ای فرادسترس نیست همین من زمانی که می بینم خداوند همه چیز را واسم جورکرد از دست چشم دم بازدم اندیشه ای فراخور زندگی ام پی به خداوند می برم هم آنچه که از راهنمایی سخن خداوند قرآن است در می یابم خداوند آفریده ام هدفش هم رساندن من به سرایی واپسین است از گذشته گان من رسا گفت روش رسانیدن پیام خداوند هم خوب درآن آمد که مردمی جور مردم دیگر بودند نه بال داشتند نه جاویدان
با سلام و تشکر از برادر عزیز مسلمان.برادر عزیز چنانچه بنده سخنی در مورد مجردات گفتم برای اثبات بطلان فلسفه ماتریالیسم یا دیالکتیک.علی ای حال چنانکه قرآن فرموده است:«و ما اوتیتم من العلم الا قلیلا».اما آنکه فرمودید«آدمی دو نیم نمی شود» صحیح است من حیثی و غلط است من حیث دیگر.صحیح است اگر به انسان از جهت نفس او بنگری که این گفتار عین اثبات صحبت بنده است چرا که این سخن یعنی اثبات همان وجه تجرد انسان.اما انسان تقسیم می پذیرد از جهت بدن مادی اش.فرضا جدا کردن دست او از این قبیل است.اما آنکه گفتید یک سیب و یک کامیون موضوعاً از صحبت ما خارج است.و من الله التوفیق.والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته.
زمان نماز است خداوندا دل همه باورمندان را به خودت برسان نه دیگری