دفترچه

نسخه‌ی کامل: دین فکاهی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2
مرحوم پاول با امام زمان در ارتباط بود

اطرافیان مرحوم پل از لحظه تولد او متوجه شدند که او یک فرد عادی نیست

مرحوم پل از ران پای مادرش بدنیا آمد و به محض تولد پنج تا از پاهای خود را به نشانه شکر بالا برد و شهادتین را گفت. 4

زهد و تقوای مرحوم پل موجب تحسین و شگفتی علمای وقت خود قرار گرفت و از او کرامت ها دیدند

آشیخ حسن کربلایی تازی نژاد در کتاب کشف المقعد به نقل از حاج شیخ گشاد مراغه ای در کتاب عجاءب المدفوع المعصومین و القربا میفرماید ما مدفوع مرحوم پل را که شفا بخش بود با نیمرو قاطی میکردیم و میخوردیم و مدفوع ایشون رنگ سبز فسفری داشت حتی برای مقام معظم رهبری هم فرستادیم ایشون به چفیه اش مالید و چفیه اش رو داد به یکی از خواهران زینب که ایشون مالید به یک جایی که مشکل نازاییش حل شد.

مرحوم پال از نزدیکان خاص امام زمان بودند ایشون اطلاعات خودشون رو از دیتابیس امام زمان دانلود میکردند و به بقیه میگفتند. مرحوم پال با امام زمان ماهی میخورد.

خدایش بیامرزد و روحش شاد باد

امیدواریم مرحوم پال در اون دنیا ما رو شفاعت کنه که بار سنگین گناهانمون سبک تر بشه 46

مرحوم پال یکی از پاهات ترجیحا پای وسطتیت رو روی سر ما بکش ما سگ در خونتیم.

از وبلاگ آرش بی‌خدا
پیامبر اکرم زحمت کشیدن حدیث گفتن:

[عکس: 21.jpg]


[عکس: 21.gif]
مهربد نوشته: پیامبر اکرم زحمت کشیدن حدیث گفتن:

[عکس: 17.jpg]


21

عکسش حیف بود ، همینجا آپلود کردم :

[ATTACH=CONFIG]96[/ATTACH]
احتمالا میخواسته بره سروقت عایشه و درست سر کوچه مسلمین خفتش میکنن که آی پیغمبر برای ما حدیث بگو! اینم هول میکنه میخواد دست بسر کنه اینا رو دری وری میگه. مثل کل قرآن که دری وری گفته! البته فکر میکنم منظورش از "خدا" در اصل "خود" بوده که برادران فوتوشاپ کار اینترنتی یک حالی بهش دادند!
نکاتی برای فیض بردن عظیم از ماه محرم …!

نقل قول:- وقتی وارد یکی از هیئت های عزاداری ابا عبدالله شدید و خواستید کفشهاتون رو در بیارید، اول کفشهای دیگران رو از روی زمین بردارید و با دست به کفشون بکشید و خاک کفششون رو به سر و صورتتون بمالید و کفشاشون رو بو کنید و ببوسید .در احادیث آمده است خاک کفش عزادارن حاجت روا کن است!
2- در ماه محرم از زدن هرگونه عطر و اودکلن “مخصوصن خانمها” پرهیز کنید.هرچه بوی بدتر و عرق بدهید اجر بیشتری نصیب شما خواهد شد.
3- موقع سینه زنی چنان محکم بزنید تو سرو سینه هاتون تا خونی و مالی بشید و بلند بلند گریه کنید و در آخر غش کنید تا شما رو به بیمارستان بفرستن.اجری برای شما در نظر گرفته می شه برابر با 1000 سال روزه داری بدون افطار.
4- در دسته های زنجیر زنی میاندار شوید و به جای زنجیر با قمه به فرق سرتان بکوبید تا جمجمه تان شکافته شود.باشد که با علی (ع) محشور شوید.
5- وقتی وارد هیئت های عزاداری می شوید سریعن لخت شوید و سینه بزنید هرچند که برقها روشن باشد و آخوندی بالای منبر در حال نطق باشد.در احادیث نقل است که ملائکه بر پیکر عریان شما در این لحظه بوسه می زنند.
6- چنانچه هیئت تمام شد و خواستید به خانه بازگردید ولی کفشهایتان را دزدیده بودند، با پاهای برهنه بازگردید و از پوشیدن کفشهای دیگران خودداری کنید.ابا عبدالله در بهشت در محضر خدا پوتینی از طلا به پاهایتان خواهد کرد.
7- چنانچه عزاداری تمام شد و هیئت غذا نداد، بسط ننشینید و به خانه هایتان بروید.بانو زینب در بهشت با مشک به شما شیر می دهد و سیرتان خواهد کرد.
8- به هنگام گریه کردن در مجلس به دنبال حضرت غائب بگردید و اگر نتوانستید ایشان را ملاحضه بکنید زیاد متعجب نشوید.
9- از اول محرم تا اربعین از نوشیدن آب به یاد تشنه های کربلا خودداری کنید و چنانچه از تشنگی تلف شدید، نقل است در آن دنیا سد کارون را به نامتان می زنند.
10- نوزادان خود را در این ماه شیر ندهید و تشنه نگاهشان دارید.در روایات آمده است در آن دنیا حضرت علی اصغر همبازی کودکانتان خواهد شد.
[ATTACH=CONFIG]187[/ATTACH]
چند استفتاء از سایت آیت الله روحانی:

سوال: آيا ارسال پيام كوتاه (sms ) كه حاوي مطالب جك در مورد اشخاص مي باشد و يا كلمات مستهجن در آن به كار رفته است گناه دارد ؟
جواب: باسمه جلت اسمائه
باسمه جلت اسمائه جك هاي قبيح در مورد اشخاص و كلمات مستهجن گفتن في نفسه جايز نيست.
لینک

سوال: آيا به نظر حضرتعالى شطرنج از آلت قمار خارج شده است؟
جواب: باسمه جلت اسمائه
هو العالم؛ خير، بازى با شطرنج ولو بدون برد و باخت از محرمات ‏اكيده ‏است ‏ولو از آلت ‏قمار هم‏ خارج ‏شود،كه ‏نشده ‏است.
لینک

سوال: به طرف خارجي چطور بايد صيغه را بفهمانم؟ آيا موضوعي در اين باره به انگليسي و عربي داريد؟ صيغه را بايد حتما به عربي خواند؟ انگليسي صيغه را مي توانيد براي من بنوسيد؟
جواب: باسمه جلت اسمائه
باسمه جلت اسمائه زوجيت را همه مي دانند؛ به او بگوييد زوجيّت در مدّت كم، زن وكالت بدهد شخص ديگري غير از خود شما صيغه بخواند.
لینک



سوال: آيا پزشك زن مي تواند براي معاينه جهت خون دادن به مرد بالغ دست بزند؟ اگر مي تواند به چه قسمت هايي؟
جواب: باسمه جلت اسمائه
به هيچ كجا از بدن مرد نمي تواند دست بزند.
لینک
- بخوان.
+ خواندن نمی دانم.

- بخوان.
+ خواندن نمی دانم.
- بخوان به نام پروردگارت که انسان را از لخته خونی آفرید.
+ گِل مگه نبود؟
- خفه شو. بخوان.

منبع+
صفحات: 1 2