دفترچه

نسخه‌ی کامل: مبارزه با زن ستیزی پنهان
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
shirin نوشته: راسل زنی که نه ماه بچه رو تو شکمش نگه داشته دیگه راضی به سقط کردنش نمیشه. در واقع بچه نه ماهه رو دیگه نمیشه سقط کنی اصلا. حتی بچه شش یا هفت ماهه هم سقط کردن بسیار دشوار هست و زنی که اینقدر تو شکمش نگه داشت بچه رو دیگه منصرف میشه از سقط کردنش. ما داریم در مورد سقط جنینی که تازه تشکیل شده حرف میزنیم. نه جنینی که رشدش کامل شده.
تا بحال که حرفی از آن نبود و بطور کلی مطرح بود،مهم نیست،مادر بچه دو روزه را هم با این حساب نباید بکشد،ولی اگر کشت جرم است.
در مورد جنین هم پس واقف شدید که بچه آپاندیس نیست،شرایط و شعور بچه هم در طول دوره بارداری یک مساله علمی فلسفیست که کی بچه را انسان بحساب آوریم و آیا اصلا مرزی هست،ولی این خود بما میگوید نمیشود چک سفید به زن داد هر جور و هر وقت خواست جنین را سقط کند.
شرایط مهم است.
shirin نوشته: من میگم وقتی یه زن یه بچه رو نمیخواد نمیخواد دیگه. توافق یعنی چی؟

به عبارت ساده تر شما میفرمایید گور پدر مرد !
بنده هم میگویم از این خبرها نیست . زن بچه را نمیخواهد ، اوکی مشکلی نیست ولی حق کشتنش را ندارد . پیشتر هم توضیح داده ام . و زنی که بگوید نه خیر بچه حتمن باید کشته شود روانیست و جایش در تیمارستان .

shirin نوشته: اگه مرد بتونه زن رو راضی کنه که مشکلی نیست. یعنی زن راضی شده. اینکه مرد به دادگاه رجوع کنه و دادگاه حکم به سقط جنین نده یعنی زور.

خیر زور نیست . زور یعنی اینکه زن میگه من بچه رو نمیخوام ، گور پدر توی مرد هر چی که من میگم . بنده هم اسمش رو میذارم قانون جنگل . یعنی زن بچه رو نمیخواد یکطرفه سقطش میکنه و در مواردی هم منجر به انتقامجویی مرد میشه .

shirin نوشته: حالا اگه میتونن بچه رو خارج کنن که یه مساله دیگه هست. خارج کنن. ولی اینکه دادگاه به زن بگه باید بچه رو به دنیا بیاری حتما غیرعادلانه هست.

دید شما نسبت به دادگاه های اینجا درست نیست و بنده هم درک میکنم که این دید رو داشته باشید . خود من هم تا زمانی که در همین کشور به دادگاه نرفته بودم همین دید را داشتم .

در دادگاه در اینجا در موارد اینچنینی قاضی پیشنهاد میدهد مثل راه ۱ راه ۲ راه ۳ . اگر طرفین پذیرفتند توافق آنها را به صورت حکم صادر میکند که قابل تغییر نباشد . اگر هم نپذیرفتند راه های دیگری پیشنهاد میدهد تا دست آخر یک توافقی حاصل شود .

نهایتن راه های پزشکی هم هست (که البته گران است و هر کسی از پس مخارجش بر نمی آید فعلن ولی هست) که در آن شرایط هر گونه حقی از طرفی که بچه را نمیخواهد (در این مورد به خصوص زن) در رابطه با اون بچه برای همیشه گرفته میشه .
مهربد اون یه چیز که از مرد تو تن یه زن هست از اولش یه چیزی نبوده که مرد اونو به زن عاریه داده باشه و زن مجبور به پس دادنش باشه. اون کدهای ژنتیکی هفته ای میلیونها تاشو مرد داره دور میریزه. چطور در قبال هیچکدوم حسی نداره؟ حالا یکیش که تصادفا به تخمک خورده زن رو از حق طبیعی خودش نسبت به بدنش محروم میکنه؟ طبق نظر شما پس چون هر تخمک و یا اسپرم به طور بالقوه یه موجود زنده هستند پس جلوگیری از بارداری و یا ازدواج دیرهنگام هم باید غیرقانونی باشه.
shirin نوشته: یه مرد هست که تا حالا چند بار بچه دار شده. خب بقیه مردان هم حتما میتونن همچین کاری بکنن. کسایی که بچه خودشون میخوان ولی زنشون نمیخواد میتونن برن رحم رو در بدن خودشون کار بذارن.

این مثل این میمونه که بگیم زن هم اگه بچه میخواد خودش بره اسپرم تولید کنه...دیگه بابا این چیزا که نیاز به توضیح نداره شیرین جان!! خب به قول میلاد این نمیخواد رو شما بر چه اساسی میگی؟ وقتی اولش زن و مرد توافق کنن برای بچه دار شدن چرا دیگه زن نخواد؟ اگه ناخواسته بود خب تا 72 ساعت وقت داره زن دارو بخوره و سقط کنه...برای بعدش هم باید توافق کنن!!

زنی که اولش بچه بخواد بعد بگه نمیخوام شاید مشکل روحی چیزی داشته باشه و میتونه بره زیر نظر روانپزشک و درمان شه...آدم سالم که این جوری نمیشه ی دفعه!!!
Anarchy نوشته: این مثل این میمونه که بگیم زن هم اگه بچه میخواد خودش بره اسپرم تولید کنه...دیگه بابا این چیزا که نیاز به توضیح نداره شیرین جان!! خب به قول میلاد این نمیخواد رو شما بر چه اساسی میگی؟ وقتی اولش زن و مرد توافق کنن برای بچه دار شدن چرا دیگه زن نخواد؟ اگه ناخواسته بود خب تا 72 سال وقت داره زن دارو بخورد و سقط کنه...برای بعدش هم باید توافق کنن!!

17 روز؟
آنارشی من تا حالا ندیدم زنی که بچه بخواد بعد حامله بشه و منصرف بشه. و اگه اینطور زنی وجود داشته باشه به طور قطع دچار مشکل روحی شده و باید تحت نظر روانپزشک قرار بگیره. ولی مساله این هست که بسیاری اوقات زنی با وجود استفاده از یکی از روشهای پیشگیری از بارداری باز هم حامله میشه و متوجه نمیشه حامله شده تا زمان پریودش. یعنی از هفتادو دو ساعت گذشته.
شیرین جان من آنجا هم توضیح دادم . ناخواسته وجود ندارد . اگر زنی هنگام سکس از وسایل پیشگیری استفاده نکند دیگر اسمش ناخواسته نیست . در باره استفاده همزمان دیافراگم و کاندوم هم توضیح دادم که شانس بارداری را مطلقن به ۰ میرساند .

یعنی در آن شرایط زن باید زیر بار مسئولیت برود و این شکلی نمیشود بی مسئولیتی کرد به بهانه حق و حقوق برابر و آزادی و ...
راستی میلاد کی گفته زنان نسبت به مردان غیرمنطقی تر هستن؟ ممکنه خیلیاشون اینطور باشن اونم به خاطر شرایط محیطیشون ولی نمیتونیم اونو به همه زنان و در همه جای دنیا عمومیت بدیم. خیلی از زنان هم از مردان منطقی تر هستن. پس نمیشه به خاطر استنباط عده ای حقی رو از دیگری محروم کنیم. این بحث منطق و استدلال و .. رو با یه اصل بدیهی که بچه تو بدن زن تشکیل میشه اصلا قابل مقایسه نیستن و فقط عده ای ضد زن که دنبال دست آویز میگردن اینگونه مسائل رو باهم مقایسه میکنن.
shirin نوشته: راستی میلاد کی گفته زنان نسبت به مردان غیرمنطقی تر هستن؟ ممکنه خیلیاشون اینطور باشن اونم به خاطر شرایط محیطیشون ولی نمیتونیم اونو به همه زنان و در همه جای دنیا عمومیت بدیم.
نگفتم غیر منطقی ، گفتم احساسی و این به ساختار مغزیشان مربوط است و تمام زنان کره زمین به جز مواردی انگشت شمار ساختار مغزیشان مشابه است .

shirin نوشته: خیلی از زنان هم از مردان منطقی تر هستن. پس نمیشه به خاطر استنباط عده ای حقی رو از دیگری محروم کنیم. این بحث منطق و استدلال و .. رو با یه اصل بدیهی که بچه تو بدن زن تشکیل میشه اصلا قابل مقایسه نیستن و فقط عده ای ضد زن که دنبال دست آویز میگردن اینگونه مسائل رو باهم مقایسه میکنن.

منطقی ترین زن دنیا از منطقی ترین مرد دنیا منطقی تر نیست . توانایی زنان در ریاضیات هم در مقابل مردان بسیار پایین تر است و اینها همگی به ساختار مغزیشان مربوط میشود . بگردید با مهربد در این باره بحث کرده ایم و مهربد رفرنسهای خوبی هم داده .

دست آخر روشن کنید ! اگر شما معتقدید که باید به زن به خاطر ویژگیهای جنسیتی اش امتیایازت اضافه داده شود آیا باید به مرد هم به خاطر ویژگی های جنسیتیش امتیازات اضافی داده شود یا خیر ؟
shirin نوشته: ما داریم در مورد سقط جنینی که تازه تشکیل شده حرف میزنیم. نه جنینی که رشدش کامل شده.

اونی که تازه شکل گرفته که اسمش جنین نیست...


shirin نوشته: مهربد اون یه چیز که از مرد تو تن یه زن هست از اولش یه چیزی نبوده که مرد اونو به زن عاریه داده باشه و زن مجبور به پس دادنش باشه. اون کدهای ژنتیکی هفته ای میلیونها تاشو مرد داره دور میریزه. چطور در قبال هیچکدوم حسی نداره؟ حالا یکیش که تصادفا به تخمک خورده زن رو از حق طبیعی خودش نسبت به بدنش محروم میکنه؟ طبق نظر شما پس چون هر تخمک و یا اسپرم به طور بالقوه یه موجود زنده هستند پس جلوگیری از بارداری و یا ازدواج دیرهنگام هم باید غیرقانونی باشه.

تصادفا؟ فکر کنم خیلی هم تصادفی نبوده شیرین جان...

shirin نوشته: آنارشی من تا حالا ندیدم زنی که بچه بخواد بعد حامله بشه و منصرف بشه. و اگه اینطور زنی وجود داشته باشه به طور قطع دچار مشکل روحی شده و باید تحت نظر روانپزشک قرار بگیره. ولی مساله این هست که بسیاری اوقات زنی با وجود استفاده از یکی از روشهای پیشگیری از بارداری باز هم حامله میشه و متوجه نمیشه حامله شده تا زمان پریودش. یعنی از هفتادو دو ساعت گذشته.

خب تا زمان پریود بعدیش نهایتا دو هفته از زمانی تشکیل رویان (embryo) تو بدن زن گذشته، با تزریق چند تا آمپول پروستاگلندین میشه بچه رو سقط کرد...ولی بازم اینجا شاید زن حق بیشتری داشته باشه اما مرد هم حق داره این رو بدونه و بعد سر موضوع توافق کنن که این کار رو زن انجام بده یا نه !!! ولی پیشاپیش نمیشه بگیم هر چی زن خواست حتما باید انجام شه،یعنی زن حق وتو نباید داشته باشهE417
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23