دفترچه

نسخه‌ی کامل: راه‌های دلبری و مخ زدن
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
این جستار جهت این باز شده است که کاربران تجربیات خود را در مورد فنون مختلف مخ زنی‌ عنوان کنند تا بقیه چیز یاد بگیرند E11b، من خودم اینجا شروع می‌کنم.


۱- وقتی‌ در یک مهمانی هستید و یک دختری چشم شما را گرفته است ، بروید به او سلام کنید و چند دقیقه صحبت کنید و خود را معرفی‌ کنید ، ولی‌ ناگهان پیش یک گروه دختر که می‌شناسید بروید و با آنها شروع کنید گرم گرفتن! به این طریق آن دختر به شما جذب میشود به دلیل حسودی و اینکه میبیند شما دختر ندیده نیستید و همچنین اعتماد به نفس دارید.

کم کم راه‌های دیگر را نیز مینویسم:e405:
۲- هرگز برای بار اول به یک دختر ابراز علاقه نکنید ، بگذارید او اول بگوید ، اگر شما اول ابراز علاقه کنید ، از همان لحظه باید سواری بدهید!


۳- به یک گونه باشید که دختر‌های دیگر با دیدن شما به دوست دخترتان حسودی کنند.


۴- هیچ وقت بوی گند ندهید و خوشبو باشید ، یک عطر گران بخرید تا ۶ ماه برای شما میرود ، سرمایه گذاری خوبی‌ هم هست.


۵-ورزش کنید و چاق نشوید.


۶- بچه سوسول نباشید.


....ادامه دارد!E00e
پیشنهاد میشود کتاب Double Your Dating نوشته David De Angelo رو بخونید E00e
منم پیشنهاد میکنم دنبال فریفتن دیگران نباشید. :D
کسری جان حواست باشه الان خانم های انجمن زیاد شدن...این جوری عمومی بگی هم احتمالا ترور شدن ما میره بالا، هم اینکه این ترفندها دیگه بی اثر میشهE404E105
۷- وقتی‌ با یک دختر روی یک مبل, کنار بار ، پشت یک میز یا هر موقعیت مناسب دیگری که نشستید ، با ۲-۳ تا انگشت موهای او را به پشت گوش ببرید و با پشت دست از بالای گوش تا چانه آرام دست خود را حرکت دهید.


۸- دماغ خود را هیچ وقت جلوی دختر نکشید ، بروید یک گوشه یک فین حسابی‌ بکنید.


۹- دست توی دماغ خود نکنید و همچنین داخل شلوار برای خاراندن ماتحت!


۱۰- اگر فکر می‌کنید که آن دختر را دیگر فردا نخواهید دید ، هرچه دروغ به ذهنتان می‌رسد بگویید ، ولی‌ اگر دارید برای یک رابطه طولانی‌ کار می‌کنید اصلا دروغ نگویید.

ادامه دارد...E11b
۱۱- وقتی‌ با یک دختر جایی هستید ، مثل جواد‌ها به سر و سینه دختر زل نزنید.


۱۲- در مهمانی زیادی مست نکنید و اندازه خودتان را بدانید. خیلی‌ ضایع هست وسط مهمانی بالا بیاورید ، هیچ دختری دیگر نگاه نمیکند به شما.


۱۳- حرف‌های قلمبه سلمبه یادتان نرود ، مثلا وقتی‌ در حال صحبت با یک دختر که هستید بحث را به مبارزه در راه طبقه کارگر ، فرگشت و غیره بکشانید و یک چیز‌هایی‌ بگویید که طرف حالیش نشود!


۱۴- جوراب سوراخ نپوشید.


۱۵- به معامله خود افتخار کنید!
خوب هیچ کس هیچ فوت و فنی‌ نداره بگهE11b
دنبال کسی باشید که نیازی نباشه براش فیلم بازی کنید و براش حرفای قلمبه سلمبه بزنید . چون در اینصورت تا آخر عمر برای نگه داشتن فرد مورد نظر باید فیلم بازی کنید .

خودتون باشید ، درست همونطور که هستید
David Hume نوشته: خوب هیچ کس هیچ فوت و فنی‌ نداره بگهE11b
E421
ما نیز اگر به مانند شما قاطی مرغ‌ها شده‌ بودیم و نگرانی نداشتیم مهم‌ترین اسرار نظامی را همینطور روی اینترنت می‌گذاشتیم تا ملت ببینند و نگران آن نبودیم که مبادا دشمن در حال خواندن این برگه‌هاست یا نه. فعلا تا آن زمان:

بله، بله.. اساسا درست نیست که در روابط عاطفی بنیان را بر دروغ و دغل گذاشت، باید که همواره حقیقت را بیان کرده، در جهت ارتقای عمق و شدت احساسات کوشید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19