دفترچه

نسخه‌ی کامل: پدیده ای به نام داریوش سجادی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
آنارشی جان ، شما انقدر بدت میاد از این داریوش سجادی چرا نوشته هاش رو دنبال میکنی‌؟4
این آدم حالش خوب نیست...

Anarchy نوشته: هستند و از فریادهای «لااله الا الله» بلند من در آن وقت شب، بیدار و سراسیمه شده بودند و با صدای پسرم از خواب بیدار شده بودم!
WOW
تازه متوجه شدم همه آن مهابت و وحشت «خواب» بوده. جالب آن بود که دست هایم در آن لحظه که از خواب پریدم حالت لمس و خواب رفتگی داشتند و نیم ساعتی طول کشید تا به حالت نخست و طبیعی بازگشتند.

این wow را شما اضافه کردید؟ 21
David Hume نوشته: آنارشی جان ، شما انقدر بدت میاد از این داریوش سجادی چرا نوشته هاش رو دنبال میکنی‌؟4

مثل خودش که احساس وظیفه میکنه مشت همه رو در همه جای عالم باز کنه منم میخوام مشت این انسان متوهم رو باز کنم...

Kaveh نوشته: این آدم حالش خوب نیست...



این wow را شما اضافه کردید؟ 21

این انسان موجود واقعا عجیبی هست...نه wow رو خودش نوشته بود!!!
این هم میزان ادب و شعور و درک این انسان نما 14


[ATTACH=CONFIG]696[/ATTACH]
دوستان الان که بیشتر تو هم میهن چرخیدم و با افکار دوستان اسلامیمون آشنا شدم میبینم که مردک متوهم سجادی هم چیزی در حد همون شهاب و آدلاید و رایان و ...هست.

مردک دیوانه همه جا باید مزخرف بگه...
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Facebook

خانم «هُدی آقاسلطان»، همشیره مرحومه «ندا آقاسلطان» اخیراً در صفحه فیس بوک شان ذیل پوستری از پاسدار شهید «حسن تهرانی مقدم» افاضه کلام فرموده اند که:
««« این عکس رو چند روزه تو خیابون های تهران می بینم . می دونی خوبیش چیه ؟ اینه که این برادرها همون جایی نابود میشن که میشینن واسه نابودی بقیه نقشه میکشن ..... سردار این آرزوی بزرگت رو همراه با سنگدلیها و گناهات به زیر خروارها خاک بردی . می فهمی ؟ با خودت به گور بُردی.»»»
سرکار خانم هدا خانم (!) ظاهراً از هم دلی انقلاب با ایشان و خانواده ایشان بابت کشته شدن ناجوانمردانه! همشیره در یک توطئه کثیف خارجی سوء برداشت کرده و تصور فرموده اند از خون بناحق ریخته شده همشیره می توانند رانت جوئی و زیاده گوئی فرمایند.
دوستان ایشان به ایشان گوشزد شوند انقلاب اسلامی ایران در کارنامه عملی خود سابقه بی شمار جوانان رشید و دلیری را تحفظ کرده که جان عزیز خود را فدیه مانائی و ماندگاری انقلاب و اسلام و نظام برآمده از آن انقلاب و اسلام کرده اند. علی رغم این، خون چنان دلاوران شهیدی ارزنی مصونیت به خانواده آن عزیزان نداده و نمی دهد تا با اعتبار فرزند و پدر و مادر و همسر و برادر و ایضاً همشیره شهید بودن، بتوانند جسارت و اسائه ادبی به سرحدات و مقدسات و دفینه های انقلاب اسلامی کنند.
انقلاب ایران نشان داده آیت الله منتظری هم که باشی که عمرت را وقف انقلاب کنی و فرزندت شهید انقلاب شود اما بمجرد کسب جراحت از ناحیه ساده اندیشی ایشان انقلاب با همه اعتبار و اقتدارش از روی ایشان می گذرد!
هدا خانم!
حد خود را محترم بدار و بیش از آن پاسدار حرمت شهدای گرانقدر این انقلاب باش. در غیر این صورت انقلاب برای گذشتن از شما نیز که متاسفانه فاقد سایز نیز هستید(!) فاقد تعلل است.



[ATTACH=CONFIG]786[/ATTACH]
این سوزش اسلامیون بخاطر آزادی بیان بمدد تکنولوژی آمریکای جهانخوار خیلی تماشایی هست.
خیلی دوست دارند برای این "توهین به مقدسات" که معنیش خفه شدن دربرابر زورچپانی افکار فاشیستی اینهاست مثل قدیم چماق بکشند و سر ببرند و شکم پاره کنند،اما افسوس که دوران طلایی امام گذشته و دوستان تروریستشونم در افغانستان و پاکستان باید در غار پنهان شوند از ترس سربازان آمریکایی E421
خیلی از این سجادی بدم میاد...تک تک نوشته هاش حمله شخصی به افراد هست!! شروع نوشته هم یا اشاره به مسائل جنسی اونهاست یا ظاهرشون یا گذشتشون...به نظرم خودش بیماری روانی خاصی باید داشته باشه!!

نوشته بود 4 نفر از پرسنل بی بی سی از دگرباشان جنسی هستن...سیاوش اردلان مبتلا به انحراف فیتیشیسم جنسی هست...بهزاد بلور فلان مشکلو داره....دیوانه مطلقه اصلا!!!
Anarchy نوشته: این هم میزان ادب و شعور و درک این انسان نما 14


[ATTACH=CONFIG]696[/ATTACH]
آخرش یادش رفت بگوید: "و اینجا انگلهایی مثل من هم آزادی بیان دارند!"
Kaveh نوشته: آخرش یادش رفت بگوید: "و اینجا انگلهایی مثل من هم آزادی بیان دارند!"

این آزادی بیان در غرب گاهی زیادی مجال میده به لجن پراکنانی مثل سجادی...مردک جایی نوشته بود در آمریکا ظاهرا آزادی بیان وجود داره اما خط قرمز اونها اسرائیل هست و اجازه انتقاد از اسرائیل رو به شما نخواهند داد....

افتخار هم میکنه که هنوز شهروند آمریکا نیست و سوگندی نخورده که خیانت به ایران باشه...
من شرط می‌بندم اگه FBI بره یه تحقیقی راجع به این شخص بکنه ، یه رابطه‌های جاسوسی چیزی پیدا می‌کنه!
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9