دفترچه

نسخه‌ی کامل: پیرامون اعتراضات کاربر "یه نفر"
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
چندی پیش یه پست دیدم خیلی خنده دار بود. یه نفر ( نه من ) مثل داش مشتی ها به راسل حرف میزد. براش شعر گفته بود.. هرچی میگردم نمیتونم پیداش کنم..
تو نمیدونی کجاست؟ اگر پیداش کردی برای راسل بنویس شاید از انزوا بیرون بیاد...

راسل هم پسر بدی نیست.. فقط کمی متعصب هست..
باید روحیه اش رو عوض کنیم..

راسل جون؟ عزیزم؟ کجایی گلم؟ :-)
Mehrbod نوشته: گله‌یِ هموندان samking, آلیس و یه نفر اینجا از راسل چیست؟

اگر شیوه‌یِ همسخنی ایشان (سخت, کوبنده و بی‌رحمانه) برایتان خوشایند نیست, خوب بایستگی‌ای در همسخنی و گفتمان با ایشان ندارید!


در فلسفه‌یِ دفترچه نگارش سخت و کوبنده از دیرباز یک ارزش بوده, چرا باید ایشان برای اینکه دیگران آزرده نشوند جور دیگری بنویسد؟
به نظرم در برخورد و ادبیات افراد باید یک نکته رو در نظر داشته باشیم تو این فروم. جناب راسل (که قبلا یکبار هم من رو مورد لطف خودشون قرار دادن)، بجز اینکه میتوانند بعنوان کاربر هر نوع لحن و برخوردی رو که دوست دارن به کار ببرن، مدیر تالار هم هستن. متاسفانه در بیشتر فرومها اگه یه مدیر بخواد از ادبیات نامناسب برای گفتگو با کاربران عادی استفاده کنه، تقابل باهاش در واقع غیر ممکن خواهد بود و به نظر من میبایست تعامل با چنین فردی که متوجه جایگاه خودش نیست از سوی کاربرانی که مورد غضب قرار گرفتن، متوقف بشه. همچنین معتقدم مدیر کل یا ارشد سایت باید به مدیران زیردستش در این مورد تذکر بده و بیشتر از همه خود مدیران باید نسبت به برخورد خودشون مواظب باشن.
در سایت گفتگو آرش هر عیبی که داشت یه حسن بزرگ هم داشت و اون این بود که در قضاوتهاش منصف بود و طرف حق رو میگرفت.
SAMKING نوشته: من گله کردم؟! ...
0/10 یک منفی دیگر برای تکرار آنچیزی که من به تو گفتم (آن قدیم‌ها یادم است کودکان خلاصه‌اش میکردند میگفتند آینه،‌امان از دست نسل جدید !!) یک منفی دیگر هم بخاطر توضیح و قصه گویی درباره‌یِ چرایی احساساتت به بزرگمهر، البته اینها را که گفتی‌ یاد زمانی افتادم که ار همین ترولها آنجا مینوشتی بعد بزرگمهر پاک میکرد، بعد دوباره میرفتی در امضایت میگذاشتی، دوباره او میرفت پاک میکرد، ما هم میخندیدیم !! خود آن من گله دارم هم دو امتیاز منفی دارد که بعلت منفی شدن از آن میگذریم Troll
نقل قول:گله‌یِ هموندان samking, آلیس و یه نفر اینجا از راسل چیست؟

گله‌ی من اینست که نمی‌خواهم این ... نوشته های ما را کوت بگیرد یا سپاس بدهد و خلاصه در مقام
پاسخگو به ما دراید. یک جوری هم اگر بشود در لیست سیاهم جایشان بدهید که دیگر ریختشان را نبینیم بسیار بجاست.
سپاس از شما دوست گرانمایه
سامان نوشته: به نظرم در برخورد و ادبیات افراد باید یک نکته رو در نظر داشته باشیم تو این فروم. جناب راسل (که قبلا یکبار هم من رو مورد لطف خودشون قرار دادن)، بجز اینکه میتوانند بعنوان کاربر هر نوع لحن و برخوردی رو که دوست دارن به کار ببرن، مدیر تالار هم هستن. متاسفانه در بیشتر فرومها اگه یه مدیر بخواد از ادبیات نامناسب برای گفتگو با کاربران عادی استفاده کنه، تقابل باهاش در واقع غیر ممکن خواهد بود و به نظر من میبایست تعامل با چنین فردی که متوجه جایگاه خودش نیست از سوی کاربرانی که مورد غضب قرار گرفتن، متوقف بشه. همچنین معتقدم مدیر کل یا ارشد سایت باید به مدیران زیردستش در این مورد تذکر بده و بیشتر از همه خود مدیران باید نسبت به برخورد خودشون مواظب باشن.
در سایت گفتگو آرش هر عیبی که داشت یه حسن بزرگ هم داشت و اون این بود که در قضاوتهاش منصف بود و طرف حق رو میگرفت.

گردانندگان اینجا:
١. در تالار پاسخگویی به کاربران (اینجا: انتقاد‌ها، پیشنهادها، دشوار‌ی‌های کاربری) همگی پیشتر پذیرفته‌اند که از نگارشی ارجمندانه در برابر کاربران بهره بگیرند + این تالار که بخش
رسیدگی به رفتار خود گردانندگان باشد را هم تنها من و [MENTION=6]sonixax[/MENTION] گردانندگی میکنیم.

٢. گردانندگان در گفتگوهایی که خودشان یک روی سخن هستند هرگز پروانه‌یِ گردانندگی نداشته و گرداننده‌یِ دیگری پادرمیانی و رسیدگی میکند.


پس سامان گرامی, نیازی نیست شما رفتار راسل را از چشم گروه گردانندگی اینجا ببینید یا از اینکه ابزار گردانندگی دست ایشان است کوچکترین بیمی داشته باشید.
سامان نوشته: به نظرم در برخورد و ادبیات افراد باید یک نکته رو در نظر داشته باشیم تو این فروم. جناب راسل (که قبلا یکبار هم من رو مورد لطف خودشون قرار دادن)، بجز اینکه میتوانند بعنوان کاربر هر نوع لحن و برخوردی رو که دوست دارن به کار ببرن، مدیر تالار هم هستن. متاسفانه در بیشتر فرومها اگه یه مدیر بخواد از ادبیات نامناسب برای گفتگو با کاربران عادی استفاده کنه، تقابل باهاش در واقع غیر ممکن خواهد بود و به نظر من میبایست تعامل با چنین فردی که متوجه جایگاه خودش نیست از سوی کاربرانی که مورد غضب قرار گرفتن، متوقف بشه. همچنین معتقدم مدیر کل یا ارشد سایت باید به مدیران زیردستش در این مورد تذکر بده و بیشتر از همه خود مدیران باید نسبت به برخورد خودشون مواظب باشن. در سایت گفتگو آرش هر عیبی که داشت یه حسن بزرگ هم داشت و اون این بود که در قضاوتهاش منصف بود و طرف حق رو میگرفت.
بعله !! تاپیک چکمه لیسی اجباری از اعلا حضرت همایونی رضاشاه را میفرمایید دیگر و بحث شما با من و داریوش گرامی. من کشته‌یِ این انصاف شما و حضرت رضا شاه هستم و عدالت و بیطرفیتان !! من ترسی از مورد نفرت قرا گرفتن ندارم و هر جا شارلاتانیسم ببینم بی‌پرده پاسخ میدهم بدون ماست مالی دروغ.میدانم در جامعه‌یِ سانسور زده و پر از چاپلوسی و دروغ ایران اینکار خون بسیاری را بجوش میآورد، این تنها لذت آنرا برای من بیشتر میکند.البته در مورد شما این داستان برای من به همان تاپیک خاتمه یافت، شما ولی همانجا هم ما را سین جیم میکردید و هر چه من میگفتم من اصلا شما را نمیشناسم که بخواهم مشکل شخصی داشته باشم دنبال توطئه میگشتید.متاسفانه من هنوز هم دلیلی برای دشمنی شخصی با شما ندارم. ضمنا آنچه من مینویسم مطابق قوانین بوده و هست، آزادی بیان اینجا در جایی مانند سخن گفتن از رضا شاه برایتان ناخوشایند است و احساسات شما را جریحه‌دار میکند مشکل من نیست.
Russell نوشته: درباره‌یِ چرایی احساساتت به بزرگمهر، البته اینها را که گفتی‌ یاد زمانی افتادم که ار همین ترولها آنجا مینوشتی بعد بزرگمهر پاک میکرد، بعد دوباره میرفتی در امضایت میگذاشتی، دوباره او میرفت پاک میکرد، ما هم میخندیدیم !!
خوب برای اینکه کسی گمان نبرد چیز ویژه ای بوده:
بزرگمهر گفت که خودش از اهالی مرودشت است پس بدون انگیزه نژادی با کورش و داریوش دشمن است.
من هم به او گفتم اتفاقن اهالی مرودشت اکثرن عشایر عرب باصری هستند
خیلی ناراحت شدند و پاک کردند.
بعد هم در امضایم نوشتمSadنقل به مضمون)
اگر کورش و داریوش را پدران خود نمیدانید، اجباری نیست که در ایران بمانید، برگردید به سرزمین پدریتان.
که باز هم چون به پارس نبودنشان اشاره شد ناراحت شدند و پاک کردند.
:e420:
در قیامت کبری هم همینگونه اعمال و افعال گذشته به روشنی پیش چشم ما می آید.
آلیس نوشته: گله‌ی من اینست که نمی‌خواهم این ... نوشته های ما را کوت بگیرد یا سپاس بدهد و خلاصه در مقام پاسخگو به ما دراید. یک جوری هم اگر بشود در لیست سیاهم جایشان بدهید که دیگر ریختشان را نبینیم بسیار بجاست. سپاس از شما دوست گرانمایه
اینکار ممکن نیست.اینطور البته شاید یاد بگیرید که قوانین یک انجمن را پیرامون یکنفر نمینویسند و از کسی خوشتان نمیاید چون احساساتتان را جریحه‌دار کرده مشکل شماست نه کس دیگر.
Russell نوشته: متاسفانه من هنوز هم دلیلی برای دشمنی شخصی با شما ندارم.
تاسف نخورید، عاقبت جوینده یابنده میشود!!
آلیس نوشته: گله‌ی من اینست که نمی‌خواهم این ... نوشته های ما را کوت بگیرد یا سپاس بدهد و خلاصه در مقام
پاسخگو به ما دراید. یک جوری هم اگر بشود در لیست سیاهم جایشان بدهید که دیگر ریختشان را نبینیم بسیار بجاست.
سپاس از شما دوست گرانمایه

شما میتوانید اکنون Russell یا هر گرداننده‌یِ دیگری را به فهرست نادیده‌های (ignore list) خود بیفزائید.


پ.ن.
از دشنام به کاربران هم خوددداری کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24