نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

هلوکاست
#11

sonixax نوشته: نمیشه به صورت قطعی همچین حرفی زد ..

چرا می شود چنین حرفی زد. کسی که فاجعه را انکار می کند، خواسته یا ناخواسته دهشت آن را انکار کرده، و این راه را برای رخ دادن فجایع جدید باز می کند. توجه بفرمایید که من از «حافظه تاریخی» حرف نمی زنم. بلکه منظورم نوع ِ نگاه به تاریخ است، اینکه هولوکاست کل ِ مختصات ِ هستی ما را تغییر می دهد. اگر آن را بپذیریم، باید هر روز از رخ دادن ِ آن جلوگیری بکنیم، باید هر سوژه ای را از تهاجم ِ نفرت ِ عمومی محافظت بکنیم(مسلمان، یهودی، ترک ...). و این مسئولیتی بسیار سنگین است.

نقل قول:نفرت انگیز تر از آن سوء استفاده از این کشته شدگان است ، کاری که یهودی ها و اسرائیلی ها با شدت هر چه تمام تر دارند انجام میدهند . اگر شما سری به کمپ های پناهندگی بیندازید (کمپ های موقت که برای قرنتینه هست) این سوء استفاده رو خیلی مشهود تر میبینید و جالبتر اینکه پس از دوران موقت سایرین به کمپ های دائمی منتقل میشوند تا گرفتن اقامت ولی یهودیان با امکانات تمام منتقل میشوند به منزل های مسکونی ! و تا هم کسی اعتراض میکنه همین داستان هلوکاست رو میکنند سپر بلا !

من احساس ِ شما را می فهمم. 53

حقیقتا رنج آور و دردناک است که از یادآوری فاجعه برای تکرار آن استفاده بکنند. بزرگترین لطمه را به هولوکاست نه منکران ِ خنده آور ِ آن، که دولت اسرائیل و سیاستهای سرکوبگرانه ی ِ آن زده است. ظلم ِ آشکار و تراژدی ِ تلخ ِ کل ماجرا در اینجاست که قاتل عمل خود را با نفی ِ آن تئوریزه می کند. اما با تمام این احوال : خیر، این نفرت انگیزتر از آن نیست! اولی نوعی نگاه ِ حسابگر و فرجام گرا و یوتیلیتاریانیست به بزرگترین فاجعه ی ِ تاریخ بشر است، دومی تلاش یک دولت ِ مهاجم برای کسب مشروعیت. این کجا و آن کجا، بزرگوار. چالش ِ من به موضع ِ شما اینست که هرنوع تردید در هولوکاست به حساب ِ نئوفاشیستهای سفیدپوست می رود.

برخلاف ِ برخی ادعاهای شما دولت اسرائیل بزرگترین کمک برای جمع آوری مدارک مستند ِ هولوکاست بوده، نقش ِ اهرم ِ فشار دائم بر (به قول شما) «غرب ِ خرفت» برای پیدا کردن و محاکمه ی ِ نازی های فراری را ایفا کرده، و هرگز هم نگفته «چون ما را کشتند، پس حق ایجاد دولت اسرائیل را داریم». یعنی فاجعه را تبدیل به مستمسکی برای فلسفه ی ِ وجودی خود نکرده، بلکه هرگاه لزوم ِ وجود دولتی یهودی به چالش کشیده شده، هولوکاست را به عنوان تمبان عثمان علم کرده. و من می توانم با این حد از وراثت اسرائیل زندگی بکنم، و این را ترجیح می دهم به افتادن در آغوش اراذلی همچون فوریسون و یا آن یکی مردک ِ دیوانه بابی فیشر. چرا وقتی هزاران دلیل محکمه پسند برای تکذیب ِ حق اسرائیل در کشتار و تجاوز به فلسطین داریم، در ِ خانه ای را بزنیم که از آن فقط اکستریمیست و نئونازی و زباله های جامعه بیرون می ریزند؟


نقل قول:در یکی از لینکهایی که بالاتر آوردم ، گفته شده که در آن زمان بیماری تیفوس بیداد میکرده و اگر جنازه ها رو نمیسوزوندند و نابود نمیکردند وضعیت خیلی وحشتناک تر میشده . ولی در کل عمل غیر انسانی بوده .

1. فقط «عمل غیر انسانی»ِ خشک و خالی بعد از یک فقره «ولی» نبوده، بربریت ِ محض و شر ِ مطلق بوده. عمل غیر انسانی شلاق زدن ِ آدمها سر چهار راه است، نه کشتار میلیونی و هدفمند آدمهای معمولی و بعد سوزاندن آثار جرم. این چیزی فراتر از «عمل غیر انسانی»ست، جنس ِ دیگری دارد.

2. این چه جور استدلالی ست؟ در مدارک بدست آمده ی ِ بعد از جنگ دلیل سوزاندن ِ اجساد از بین بردن ِ آثار جرم تلقی شده، نه جلوگیری از انتشار ِ بیماری ها !

3. اطمینان دارید که ناقل تیفوس نوعی کک نیست و این بیماری انتقال ِ فرد به فرد ندارد؟ من درست خاطرم نیست.

نقل قول:این بیخیالی در خون اروپایی ها و به خصوص آلمانی هاست ، اکنون هم بیخیال خیلی چیز ها هستند ، برای همین به آلمانی ها دماغ بالا هم میگویند ، و البته اکنون مانند همین سکوت را از طرف غربی ها در مورد فلسطین میبینیم .

هیچ صفتی نمی تواند «قومی/نژادی» باشد. چیزی بنام ملت وجود ِ عینی ندارد. «اروپایی ها این گونه اند، عربها آنطوری هستند، یهودی ها اینطور فکر می کنند» همه و همه احکامی هستند در بهترین شرایط نژادپرستانه. آنچه نام ِ ملت به خود می گیرد مجموعه ای بسیار ناهمگن از آدمهایی بی اندازه باهم متفاوت است که فقط در مرز ِ جغرافیایی مشترکی زندگی می کنند و شاید تاریخ مشترکی باهم دارند: انتزاع ِ محض. سکوت ِ اروپایی ها بخاطر «خواص ِ نژادی»شان نبود، بلکه از همراهی ِ پنهان ِ آنها با نابودی «عناصر ِ نامطلوب» حکایت داشت. آنها می دانستند، و انتخابی آگاهانه کردند. من سه سال در مارسی ِ فرانسه زندگی کرده ام، آنجا اگر از رنگ ِ کروات ِ مجری ِ اخبار ِ بعد از ظهر خوششان نیاید، شب به خیابان می آیند و ساختمان ِ استودیو را آتش می زنند.

نقل قول:متفقین خودشان جنایات وحشتناکی مرتکب شده اند ، مثل کشتار مردم و غیر نظامیان شهر درسدن آلمان آن هم پس از پایان جنگ و قبول کاپیتولاسیون از طرف آلمان .

1. در نظر ِ شما تحمیل ِ کاپیتولاسیون به کشور آلمان در آن شرایط «جنایت وحشتناک» است، وانگهی هولوکاست باید بهتر برسی بشود و اجازه ی ِ انکار آن برای ما محفوظ باشد و ایجاد دستگاهی برای سوزاندن ِ «بدن ِ انسان» بعد از یک فقره «ولی» نوعی عمل ِ «غیر انسانی»(مثلا هم ردیف کتک زدن ِ همسرتان)تشخیص داده می شود. فقط من هستم یا کلا شما مشکوک می زنید؟

2. شکی در این نیست که نزد ِ ذهنی باز و ترور نشده با تبلیغات ِ مس مدیا متفقین سهم ِ درخشان ِ خود را از جنایات جنون آمیز جنگ جهانی به نحوی عادلانه می برند و بهترین نامی که به جنگهای جهانی می توان داد: وقتی سرمایه داری به جنگ توله ی ِ حرامزاده ی ِ خود می رود.


نقل قول:در مورد این داستان هم توضیح دادم ، درست است که هلوکاستی بوده ولی فقط یهودیان در این کشتار قربانی نبوده اند و پنج میلیون نفر دیگر هم قربانی بوده اند که بر خلاف یهودیان هیچ حق و حقوقی برایشان قائل نشده اند و این بیشتر سوء استفاده اسرائیل را از این داستان نشان میدهد ، به قدری تبلیغات در جهت منافع اسرائیل و یهودیان بوده که تا شما میگویید هلوکاست همه فوری میگویند یهودی ها ! انگار نه انگار پنج میلیون نفر دیگر هم در این کشتار ها قربانی شده اند . درست است که بین دو عدد 6 و 5 میلیون ، یک میلیون اختلاف هست ولی وقتی به نسبت کلی قربانیان میسنجیم (11 میلیون نفر) خیلی با هم فرقی نمیکند .

یهودیان بزرگترین قربانیان ِ هولوکاست بوده اند. و از آن مهمتر، پس از جنگ تنها گروه از آنان بودند که تریبونی برای خود دست و پا کردند تا صدایی داشته باشند. در شرایطی که نه کولی ها داستانی برای گفتن دارند نه بیماران ِ اسکیزوفرونی، طبیعتا صدای ِ یهودیان بیشتر شنیده خواهد شد. راه ِ حل ِ این مشکل هم تشریح و توضیح ِ بیشتر ِ وجود و نقش قربانیان غیر یهودی ست، نه انکار ِ اهمیت و اکثریت و مظلومیت ِ قربانیان ِ یهودی!

زنده باد زندگی!
پاسخ
#12

Ouroboros نوشته: 1. در نظر ِ شما تحمیل ِ کاپیتولاسیون به کشور آلمان در آن شرایط «جنایت وحشتناک» است، وانگهی هولوکاست باید بهتر برسی بشود و اجازه ی ِ انکار آن برای ما محفوظ باشد و ایجاد دستگاهی برای سوزاندن ِ «بدن ِ انسان» بعد از یک فقره «ولی» نوعی عمل ِ «غیر انسانی»(مثلا هم ردیف کتک زدن ِ همسرتان)تشخیص داده می شود. فقط من هستم یا کلا شما مشکوک می زنید؟

خیر دوست گرامی
تحمیل کاپیتولاسیون را نمیگویم ، بلکه بمباران شهر درسدن که منجر به مرگ بیش از سی هزار نفر انسان بی گناه شده آن هم پس از پایان جنگ و تحمیل کاپیتولاسیون و در شرایطی که دیگر جنگی در کار نبود و آلمان هم ارتشی نداشت را میگویم .

Ouroboros نوشته: یهودیان بزرگترین قربانیان ِ هولوکاست بوده اند. و از آن مهمتر، پس از جنگ تنها گروه از آنان بودند که تریبونی برای خود دست و پا کردند تا صدایی داشته باشند. در شرایطی که نه کولی ها داستانی برای گفتن دارند نه بیماران ِ اسکیزوفرونی، طبیعتا صدای ِ یهودیان بیشتر شنیده خواهد شد. راه ِ حل ِ این مشکل هم تشریح و توضیح ِ بیشتر ِ وجود و نقش قربانیان غیر یهودی ست، نه انکار ِ اهمیت و اکثریت و مظلومیت ِ قربانیان ِ یهودی!

البته کمونیست ها و سوسیالیست ها هم بوده اند 53

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ
#13

53
_____________________________

یک دیوارنوشته در شهر الخلیل(هبرون)اسرائیل :



[عکس: 19.jpg]


منبع

زنده باد زندگی!
پاسخ
#14

«مشکل آمریکا نخواهد بود اگر شوروی جهودها را به اتاق گاز بفرستد»
هنری کیسینجر به ریچارد نیکسون در سال 1973، از نوارهای منتشر شده توسط «موزه نیکسون».

نقل قول:


“The emigration of Jews from the Soviet Union is not an objective of American foreign policy,” Mr. Kissinger said. “And if they put Jews into gas chambers in the Soviet Union, it is not an American concern. Maybe a humanitarian concern.”
“I know,” Nixon responded. “We can’t blow up the world because of it.”



زنده باد زندگی!
پاسخ
#15

منع آزادی بیان و جرم فکری قابل دفاعتر از چیزی که در ولایت فقیه در جریان است نیست.
مبارزه با نئو نازیها و دشمنان دموکراسی و پلورالیسم راه های بسیار بیشتری دارد.اگر حقیقت داشته باشد که دارد این چیزهای نمیتواند جلویش را بگیرد.مثل کشتار ارامنه در امپراتوری عثمانیست که در ترکیه ممنوع است و انکار میشود ولی همه جز ترکها میدانند رخ داده.
آزادی بیان وجود داشته باشد و محافل آکادمیک آزاد باشد این فاشیستها چیزی برای دفاع ندارند.

"Democracy is now currently defined in Europe as a 'country run by Jews,'" Ezra Pound

پاسخ
#16

Ouroboros نوشته: 53
_____________________________

یک دیوارنوشته در شهر الخلیل(هبرون)اسرائیل :



[عکس: 19.jpg]


منبع

سخنی که پایین آن عکس در منبع شما نوشته شده دروغ است ،Jewish Defense League در آمریکا و کانادا یک گروه قانونی‌ است و فعال. تنها کاری هم که میکنند برگزاری نشست، تظاهرات و از این قبیل کار‌ها است. دوما ، Jewish Defense League در اسرائیل فعال نیست، رابی مئیر کهنه که بنیان گذر گروه کاخ در اسرائیل بود ، JDL را نیز در آمریکای شمالی تاسیس کرد که البته گروه کاخ در اسرائیل، اتحادیه اروپا و آمریکا یک گروه تروریستی شناخته میشود..
JDL به همین خاطر که در اسرائیل نیست ، به احتمال زیاد این عکس شما یک پروپگندا هست.

"A Land without a People for a People without a Land"


پاسخ
#17

البته منظورم پروپگندا از طرف شما نیست ، از طرف آن لینکی‌ هست که گذاشتید.

"A Land without a People for a People without a Land"


پاسخ
#18

shinbet نوشته: سخنی که پایین آن عکس در منبع شما نوشته شده دروغ است ،Jewish Defense League در آمریکا و کانادا یک گروه قانونی‌ است و فعال. تنها کاری هم که میکنند برگزاری نشست، تظاهرات و از این قبیل کار‌ها است. دوما ، Jewish Defense League در اسرائیل فعال نیست، رابی مئیر کهنه که بنیان گذر گروه کاخ در اسرائیل بود ، JDL را نیز در آمریکای شمالی تاسیس کرد که البته گروه کاخ در اسرائیل، اتحادیه اروپا و آمریکا یک گروه تروریستی شناخته میشود..
JDL به همین خاطر که در اسرائیل نیست ، به احتمال زیاد این عکس شما یک پروپگندا هست.

خوش برگشتید.53
من الان یک سرچی کردم و به ویکی‌پدیا رسیدیم، این لینک.
نقل قول:On 25 February 1994, Baruch Goldstein, a "charter member" of the JDL, opened fire on Palestinian Muslims kneeling in prayer at mosque in the West Bank city of Hebron, killing 29. On its website, the JDL writes "we are not ashamed to say that Goldstein was a charter member of the Jewish Defense League." [37] It is also important to note that the JDL defends its stance by saying that "we feel that Goldstein took a preventative measure against yet another Arab attack on Jews. We understand his motivation, his grief and his actions. We do not consider his assault to qualify under the label of terrorism because Dr. Goldstein was a soldier in a war zone who was faced by an imminent terrorist threat."

ملاحظه می‌فرمایید که هم در خاک اسرائیل فعال هستند. درباره‌ی ِ عکس در همانجا یک عکس قرار دارد که ارجاع داده شده به دو منبع نسبتا معتبر. زیرش را هم که امضا کرده‌اند و کلا سیاست‌های ِ رسمی آنها تعارضی با این حرکت ندارد که بخواهیم در صحت ِ آن شک بکنیم. درباره‌ی ِ تروریست بودنشان هم در آغاز مقاله:

نقل قول:it was characterized as "a right-wing terrorist group" by the Federal Bureau of Investigation[3] in 2001, and as a hate group involved in "anti-Arab terrorism" by the Southern Poverty Law Center.[4] According to the FBI, the JDL has been involved in plotting terrorist attacks within the United States.[3]

زنده باد زندگی!
پاسخ
#19

منظورم فعالیت حزبی در اسرائیل بود ، شاید اشتباه گفتم ،jdl البته مربوط به کانادا و آمریکا هست ، ولی‌ چون کاخ یک گروه تروریستی محسوب میشود ، بیشتر اعضای کاخ با عنوان jdl فعالیت میکنند. این را هم بگویم ، من خودم مخالف این گروه هستم و در یک مورد مناظره با شخصی‌ از این گروه کار ما تقریبا به دعوا کشید ، آن شخص با این عنوان که بروخ گلدستاین در این عمل پیشگیرنه ۳۰ نفر را کشته است از او دفاع میکرد و من در پاسخ او گفتم که فرض هم بگیریم عرب‌های حبرون نقشه داشتند که عملی‌ تروریستی انجام بدهند ، این وظیفه ایشان نبود که سر خود وارد یک مسجد بشود و ۳۰ نفر افراد غیر مسلح را بکشد.[COLOR="Silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 12:14 AM ---------- ارسال قبلی در 12:07 AM ----------

[/COLOR]
Ouroboros نوشته: it was characterized as "a right-wing terrorist group" by the Federal Bureau of Investigation
تعیین تروریست بودن یا غیر تروریست بودن یک گروه در آمریکا کار FBI نیست بلکه کار وزارت امور خارجه است ، این هم لیست گروه‌های تروریستی در آمریکا، می‌بینید که گروه کاخ هست ولی‌ JDL نیست و کاملا قانونی‌ هست.

http://www.state.gov/s/ct/rls/other/des/123085.htm

"A Land without a People for a People without a Land"


پاسخ
#20

آزادی ِ بیان برای اینها؟
بسیار خوب، اما یک آزادی هم برای بکار بردن ِ رکیک‌ترین الفاظ ِ پائین‌تنه در نظر بگیرید، لطفا!
بخوانید پیام ِ سراسر نفرت مازیار بیژنی را(اسمی زیاده از حد [STRIKE]آریایی[/STRIKE] برای یک پاسدار ِ دماغ دراز)

[عکس: 5.jpg]

نقل قول:الوعده وفا، ننه صهیونیسم جلوی چشمش آمد

انیمیشن "هولوکاست" ساخته شد. این انیمیشن در 20 قسمت کوتاه و بر اساس کتاب کاریکاتور هولوکاست اثر مشترک مازیار بیژنی وامید مهدی نژاد و به کارگردانی پویا مسعود با تکنیک دو بعدی ساخته شده و هم اکنون برروی سایت هولوکارتون قابل دسترسی است. لازم به ذکر است سایت هولوکارتون که از مردادماه سال جاری به چهار زبان فارسی عربی انگلیسی و اسپانیولی راه اندازی شده با حدود 170000 بازدید از 50 کشور جهان بازتاب خبری گسترده ای در رسانه های غربی و نشریات صهیونیستی داشته وخشم شدید صهیونیستها را برانگیخته است.برای دیدن این انیمیشن به آدرس زیر مراجعه کنید: http://holocartoons.com

زنده باد زندگی!
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع / نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان