نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چرا در فیلم های پورن زنان ارضا نمیشوند؟!
#41

ماشالا شما که قصد خودکشی داری چه حال و حوصله و اطلاعات و تفکر دقیقی داری درمورد این مسائل اینطور بحث و بررسی کنی E105

نکنه اصلا دردت بیشتر سر همین مسائله؟ یعنی میگم دنبال خیلی فانتزی و همش بهترین سکس ها رو داشتن با بهترین زنا هستی ولی چون در دسترس نیست به اون شکل و در آینده هم امید چندانی نمیبینی دچار افسردگی شدید شدی و بقیهء زندگی برات جاذبه ای نداره!

حالا تو که توی خواب میگیری زن مردم رو توی خیابون میکنی حداقل، منو بگو که اینم ندارم E415
پاسخ
#42

kourosh_iran نوشته: ماشالا شما که قصد خودکشی داری چه حال و حوصله و اطلاعات و تفکر دقیقی داری درمورد این مسائل اینطور بحث و بررسی کنی

نکنه اصلا دردت بیشتر سر همین مسائله؟ یعنی میگم دنبال خیلی فانتزی و همش بهترین سکس ها رو داشتن با بهترین زنا هستی ولی چون در دسترس نیست به اون شکل و در آینده هم امید چندانی نمیبینی دچار افسردگی شدید شدی و بقیهء زندگی برات جاذبه ای نداره!

حالا تو که توی خواب میگیری زن مردم رو توی خیابون میکنی حداقل، منو بگو که اینم ندارم

شاید باورتان نشود ولی من اون روزی که میخواستم با اون دختر درگیر بشم شب قبلش بدون استرس خوابیدم و روز بعدش بدون استرس صبحانه خوردم و خیلی راحت رفتم سر قرار! چیزی که معمولا توی فیلما دیده نمیشه مگر در مورد قاتلان حرفه ای!

من حتی در طول این 3 سال و در این شرایط سختی که داشتم هم به دنبال یادگیری بیشتر بودم و هستم.

اما اینکه گفتید دردت بیشتر سر این مسائله باید بگم که این مسائل برای من اهمیت داشته و داره ولی شدتش رو خودمم نمیدونم! بعضی موقعها از اینکه نمیتونم ازدواج کنم یا رابطه عاطفی داشته باشم (سکس خیلی اهمیتش برای من پایینه) بشدت عصبی میشم و بعضی وقتها اصلا برام اهمیتی ندارم! وضعیت من از این نظر کاملا سینوسیه!

قدرت توهم من بعضی وقتا خیلی قویه ولی آرزوی داشتنشو نداشته باش چرا که بعد از اینکه از توهم بیرون میای و از دنیای فانتزی وارد دنیای واقعی میشی و میبینی که داشته های دنیای فانتزیت رو در دنیای واقعی نداری و بدتر نخواهی داشت بشدت عصبی میشی!
پاسخ
#43

من که چند وقتی دارم میل جنسی خودم را سرکوب میکنم تا الان که موفق بودم نزدیک به یکماه و نیم است دست به خودارضایی نزدم. موقعه‌ای که شهوتی میشوم حواس خودم را پرت میکنم یا ورزش میکنم، در مورد مضرات سرکوب میل جنسی فروید و فرویدیان سخنان بسیاری گفته مشکلات روحی روانی، پرخاشگری و جنون اما من که به اینجا نرسیدم بر عکس احساس میکنم خیلی توانمند و قوی هستم E14c
پاسخ
#44

Moshref نوشته: من که چند وقتی دارم میل جنسی خودم را سرکوب میکنم تا الان که موفق بودم نزدیک به یکماه و نیم است دست به خودارزایی نزدم. موقعه‌ای که شهوتی میشوم حواس خودم را پرت میکنم یا ورزش میکنم، در مورد مضرات سرکوب میل جنسی فروید و فرویدیان سخنان بسیاری گفته مشکلات روحی روانی، پرخاشگری و جنون اما من که به اینجا نرسیدم بر عکس احساس میکنم خیلی توانمند و قوی هستم

از هر دکتری دوست دارید بپرسید به شما خواهد گفت خودارضایی مثل سکسه که زیادش ضرر داره ولی به اندازش هیچ ضرری نداره مگر اینکه فضایی روانی خودتون بسازید بر ضدش اون موقع مشکل روانی ایجاد میکنه. مثلا من خودارضایی رو مساوی خفت میدونم و برای همین بعد از خودارضایی احساس خفت میکنم ولی خودارضایی در واقع ضرری نداره.
پاسخ
#45

m@hdi نوشته: جایی خواندم ادامه رابطه برای هر دو طرف بعد از ارگاسم یا انزال به دلیل تحریک بالایی که آلت جنسی شده عذاب آور است! من که خودم مردم فکر کردن در موردش برام عذاب آوره اما در مورد زنان فیلم هایی دیدم که مرده بعد از ارگاسم یا انزال زنه رابطه را ادامه داده و زنه باز هم ارگاسم یا انزال شده! خب اگه عذاب آور بود نباید دوباره ارگاسم یا انزال میشد! نظر شما چیه؟

نه عذاب آور نیست!
شاید برای کسی که یک نرم معمول در سکس کردن داشته باشه کمی سخت و خسته کننده باشه ولی عذاب آور نیست.

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ
#46

یک سوال عجیب!:

زن دو جنس گرا زیاد داریم چرا مرد دو جنس گرا نداریم؟!
پاسخ
#47

undead_knight نوشته: اگر مثل نخوام مثل همیشه حرف از تحریف و نادیده گرفتن جریان سکس پازیتیو بزنم:
سرمایه داری از فمنیسم قوی تر هست
بنظر من بیشتر اینطور میرسد که اصلا چپ «قدرت» چندانی ندارد و بسیاری
از آنچه میکند را که میخواهد اتفاق میافتد چراکه در راستای منافع قدرت است
و حداقل در تضاد با آن نیست.

"Democracy is now currently defined in Europe as a 'country run by Jews,'" Ezra Pound

پاسخ
#48

m@hdi نوشته: زن دو جنس گرا زیاد داریم چرا مرد دو جنس گرا نداریم؟!

چرا نداریم ؟!
فکر میکنم یک بار امیر در این باره نوشته بود!!! به نوشته هاش مراجعه کنید باید باشه هنوز.

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ
#49

Russell نوشته: بنظر من بیشتر اینطور میرسد که اصلا چپ «قدرت» چندانی ندارد و بسیاری
از آنچه میکند را که میخواهد اتفاق میافتد چراکه در راستای منافع قدرت است
و حداقل در تضاد با آن نیست.
یه وقت هایی هست و یه وقت هایی نیست. اساسا قدرت یک چیز یک پارچه نیست گروهی ممکن هست به نفعشون باشه و گروهی به ضررشون. هر وقت "مبارزه" ای درکار هست یعنی این اختلاف منفعت در قدرت وجود داره.

To ravage, to slaughter, to usurp under false titles, they call empire; and where they make a desert, they call it peace
Tacitus-
پاسخ
#50

m@hdi نوشته: زنان معمولا بخاطر ترس از اینکه نشاشن خودشونو انزال نمیکنن و بخاطر همین خودشونو نگه میدارن وگرنه آنها هم میتوانند انزال شوند. این تصور غلط که موقع انزال شاش بیرون میاد باعث میشه اکثر زنها بیخیال انزال بشن.



ارگاسم و انزال در مردها یک معنی میدهد و آن بیرون آمدن منی هست ولی در زنان متفاوت هست. ارگاسم در زنان به شکل بیرون آمدن مایعی از واژن هست.

در این کلیپ Time 4:20 زنه ارضا میشود و همزمان آبی روی کیر مرده میپاشد یعنی این دارد میشاشید یا آب شهوت است؟ E40d

[video]http://www.xnxx.com/video5952993/deep_thrusting_her_g_spot_-_romantichd.com[/video]
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 3 مهمان