نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 11 رای - 4.91 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پاتوق شب نشینی

این اصلاح طلبان واقعا از جماعت حسین طائب و جانوران جناح دیگر رژیم چندش آور تر هستند. حداقل امثال حسین طائب ادعای آزادی خواهی‌ و دمکرات بودن نمیکند ولی‌ جانوری مثل سعید حجاریان که موسس وزارت اطلاعات بوده یا حمیدرضا جلایی پور که دست راست خلخالی در اعدام‌های کردستان بوده یک عده نادان را به دنبال خود میکشانند!:e408::e408::e408::e408:

"A Land without a People for a People without a Land"


پاسخ

Dariush نوشته: خیر؛ موج‌سوار است.

داریوش؟!! [عکس: 41.jpg] خانم علی نژاد را می شناسی اصلن؟! ؟!! این را می گویم ها !

[عکس: 42.jpg]

چه موج سواری کرده ایشان؟! او اگر چشمداشت به مال دنیا داشت در خود ایران می ماند و به خیلی چیزها می رسید، نه اینکه آواره ی غربت شود و تازه از خودی و غیرخودی ناسزا هم بشنود

یک روزی ملت ما آزاد می شود و این روز زیاد دور نیست. فرهنگ همیشه غالب می شود بر زور و ستم و قلدری!

"فریدون فرخزاد"
پاسخ

Theodor Herzl نوشته: تا پست قبل میگفتید خانواده ندا همچین حرفی‌ نزدند ، حالا که دیدید خواهرش گفته دست از سر ما بردار دیگر این مهم نیست ، واقعا این اسهال طلبی چیزی از انسانیت درون انسان زنده میگذارد؟‌ای تف به جسد این خمینی که همگی‌ شما پس ماندگان آن‌ ملعون هستید حالا شدید آزادی خواه!

اینکه پاسختان را نمی دهم دلیل بر این نیست که گفته تان را پذیرفته ام. بلکه چون یقین ندارم راست می گویید یا طبق معمول مهمل می بافید چیزی نمی گویم. وگرنه اگر بخاهم می توانم 10 دقیقه وقت بگذارم بروم جستجو کنم ببینم جریان از چه قرار بوده ، آنوقت شما رسوا خاهید شد و من تمایل ندارم بیش از این به دروغگویی متهم شوید.

مسیح علینژاد کسی بود که بیشترین آگاهی رسانی را در مورد شهدای جنبش سبز کرد و همچنان پیگیر حقوق خانواده های قربانیان است.

این برچسب ها به او نمی چسبد. بروید بساط خود را در جای دیگر پهن کنید!

یک روزی ملت ما آزاد می شود و این روز زیاد دور نیست. فرهنگ همیشه غالب می شود بر زور و ستم و قلدری!

"فریدون فرخزاد"
پاسخ

Russell نوشته: ایشان مگر خبرنگار است؟!!

نخیر، خاننده هستند! [عکس: 6.gif]

مسیح علی‌نژاد - WiKi

یک روزی ملت ما آزاد می شود و این روز زیاد دور نیست. فرهنگ همیشه غالب می شود بر زور و ستم و قلدری!

"فریدون فرخزاد"
پاسخ

کافر_مقدس نوشته: داریوش؟!! خانم علی نژاد را می شناسی اصلن؟! ؟!! این را می گویم ها !
احساسی نباش کافر. نان درآوردن از قربانیانِ 88، جز موج‌سواری نیست. من اینجا در مخالفت با اصلاح‌طلبی دستِ کمی از دیگران حداقل در متنِ مخالفت ندارم. این زن هم خوب برای خودش از قربانیانِ 88 به نان و نوا رسیده و بدونِ پرداختِ کمترین هزینه‌ای ( «هزینه‌»ای غیر از اینکه مثلا از ایران برود در انگلیس یا آمریکا زندگی کند) به عنوانِ نماینده‌ی ضمنی مردمِ ایران خوب به اصلاح‌طلبان خدمت می‌کند و آنها را غسل و تقدیس می‌کند و با بزک کردنِ چهره‌ی آنها در مجامع و رسانه‌های بین‌المللی می‌کوشد این بیراهه‌های سیاسی را صراطِ مستقیمِ مردمِ ایران جا بزند. اگر او را میشناسی یا رابطی به او داری یکجوری به او برسان برود از راهِ دیگری نان دربیاورد، از خونِ امثالِ صانع ژاله نان درآوردن اولین چیزی که ندارد شرافت است.

کسشر هم تعاونی؟!
پاسخ

یک نفر مثل محمد ملکی‌ که تازه فقط رئیس دانشگاه تهران بوده بدون هیچ مقام سیاسی اجرایی اینگونه از نظام برمیگردد ، یک سری دیگر هنوز میگویند کی‌ بود کی‌ بود من نبودم!

[ATTACH=CONFIG]4075[/ATTACH]


فایل‌های پیوست
.jpg 10268589_236146796582320_7144278614107004147_n.jpg اندازه 16.82 KB  تعداد دانلود: 88

"A Land without a People for a People without a Land"


پاسخ

کافر_مقدس نوشته: چه موج سواری کرده ایشان؟! او اگر چشمداشت به مال دنیا داشت در خود ایران می ماند و به خیلی چیزها می رسید، نه اینکه آواره ی غربت شود و تازه از خودی و غیرخودی ناسزا هم بشنود

ببین کافر جان ، در این حد که افرادی مثل علی نژاد مثلا خبر رسانی میکنن از شرایط درون ایران بد نیست ، اما اینها حکایت همون هستن که مهران مدیری تو سریال مرد هزار چهره میگفت : من اشتباهی بودم ...

اینها اصلا اینکاره نبوده و نیستن و هنوز مثلا این خانم جرات نداره یه موضع علنی و رسمی در مورد اصل و اساس جمهوری اسلامی بگیره و اصلاح طلب ها رو هم فرزند ناخلف همین نظام بدونه و بگه باید کل نظام رو از ریشه کند... حالا بماند که اصلا تخصص کافی هم نداره !!

بخش اعظم اپوزیسیون ایرانی همین هستن ... شما کمی در مورد دعواهای احمد باطبی و امیر عباس فخر آور برو تحقیق کن !! ببین اینها کی بودن که ناگهانی برای ما شدن فعال حقوق بشر ...

مخصوصا اون باطبی تو خواب هم نمیدید به همچین نون و نوایی برسه ...

من با بعضی از این به اصطلاح فعالین حقوق بشر صحبت کردم دیدم وافعا هیچی بارشون نیست ، اما میان تو بی بی سی و صدای آمریکا حلوا حلواشون میکنن ... اما آدمای درست و حسابی حتی یه رسانه خشک و خالی دستشون نیست که حرفشونو بزنن !! چرا راه دور بریم ، همین انجمن ما و صفحه فیس بوک ما رو مقایسه کن با انجمن هم میهن و پیج آزادی های یواشکی ...

برای لوس بازی و خودنمایی یه سری اومدن صفحه رو لایک کردن و عکس میذارن ... از من نخواه باور کنم همه این دخترایی که آزادی یواشکیشونو با بقیه تقسیم میکنن ، فیلسوف و ضد اسلام و این چیزا هستن !!
پاسخ

Dariush نوشته: احساسی نباش کافر. نان درآوردن از قربانیانِ 88، جز موج‌سواری نیست. من اینجا در مخالفت با اصلاح‌طلبی دستِ کمی از دیگران حداقل در متنِ مخالفت ندارم. اگر او را میشناسی یا رابطی به او داری یکجوری به او برسان برود از راهِ دیگری نان دربیاورد، از خونِ امثالِ صانع ژاله نان درآوردن اولین چیزی که ندارد شرافت است.

براستی دلگیر می شوم از شنیدن برخی اظهار نظرها . می گویید چه می کرد؟! خب پیشه اش خبرنگاری است دیگر ، در ایران هم که بود همین بود. در مجلس شورای اسلامی هم موی دماغ آقایان شده بود. یعنی خفه خون می گرفت خوب بود؟! بد است یاد شهدای گمنام را زنده نگه می دارد؟!

اصلن به هر نان و نوایی هم میخاهد برسد، نوش جانش!

اگر او با زنده نگاه داشتن یاد همچون صانع ژاله قصد دارد پلکانی برای خودش بسازد و بالا برود گروهی دیگر که پا بر روی خون این شهدا گذاشته اند و از پیکرهایشان بالا رفته اند!

براستی که بیشتر ما ایرانی ها نمک نشناس هستیم[عکس: 5.gif]

Anarchy نوشته: من با بعضی از این به اصطلاح فعالین حقوق بشر صحبت کردم دیدم وافعا هیچی بارشون نیست ، اما آدمای درست و حسابی حتی یه رسانه خشک و خالی دستشون نیست که حرفشونو بزنن !!

منظورتان از آدم های درست و حسابی چه کسانی هستند؟! رسانه را که به آدم نمی دهند، خود آدم باید برود در پی رسانه!

مگر به همین مسیح علی نژاد رسانه داده اند؟! خیر ، خودش همچون یک شیرزن خبررسانی می کند و برای خودش یک رسانه ی مستقل است.

Anarchy نوشته: بخش اعظم اپوزیسیون ایرانی همین هستن ... شما کمی در مورد دعواهای احمد باطبی و امیر عباس فخر آور برو تحقیق کن !! ببین اینها کی بودن که ناگهانی برای ما شدن فعال حقوق بشر ...

که بودند؟! خب دانشجو بودند دیگر! گرچه آن امیرعباس فخرآور حسابش سواست، او همچنان مضنون به جاسوسی برای اطلاعات است!

Anarchy نوشته: اون باطبی تو خواب هم نمیدید به همچین نون و نوایی برسه ...

احمد باطبی بارها اعلام کرده که آن عکس و پیراهن را فراموش کنید و از او اسطوره نسازید، خب وقتی شما از او بت می سازید تقصیر او چیست؟! او به عنوان یک کنشگر دانشجویی قابل احترام است همانند خیلی های دیگر

یک روزی ملت ما آزاد می شود و این روز زیاد دور نیست. فرهنگ همیشه غالب می شود بر زور و ستم و قلدری!

"فریدون فرخزاد"
پاسخ

یک مقاله جالب در تحلیل مقاله‌ای که مسیح علینژاد بر علیه کسانی‌ که روی کشتار‌های دهه ۶۰ تاکید میکنند نوشته بود!

PEZHVAKE-IRAN DOT COM

"A Land without a People for a People without a Land"


پاسخ

Theodor Herzl نوشته: یک مقاله جالب در تحلیل مقاله‌ای که مسیح علینژاد بر علیه کسانی‌ که روی کشتار‌های دهه ۶۰ تاکید میکنند نوشته بود!
نخست آنکه "بر علیه" نادرست است، همان "علیه" کافیست!

چیزی که آشکار است به هر روی هیچ انسانی کامل نیست، ولی دشواری شما این است که یک ایراد کوچک که در یک فرد می یابی با فرافکنی آن را بسیار بزرگ جلوه می دهی و بدتر از همه آنکه چشمانت را روی کارهای نیک فرد مورد نظر می بندی. و این ایراد بسیار بزرگیست...

یک روزی ملت ما آزاد می شود و این روز زیاد دور نیست. فرهنگ همیشه غالب می شود بر زور و ستم و قلدری!

"فریدون فرخزاد"
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع / نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 3 مهمان