نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 11 رای - 4.91 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پاتوق شب نشینی

Ouroboros نوشته: اصلا چیزی بنام مولتی‌تسکینگ افسانه‌ای بیش نیست، چنین کاری برای مغز ما مطلقا ناممکن است و جزو اساطیر باستانی‌ست که برمبنی رفتار تنها مغز را برسی می‌کردند، الان ما اسکنهای پیشرفته داریم و می‌بینیم که چه می‌گذرد، و شخص در واقع دارد حواسش را از کار اول به کار دوم منتقل می‌کند: Is Multitasking Actually a Myth? | Victor Imbimbo

پس هرچه حواس‌پرت‌تر باشید بیشتر احساس می‌کنید که مولتی‌تسکینگ بالایی دارید! E418

من شخصا وقتی درگیر موضوعی هستم ، حرفهای اطرافیانم را نیز نمیشنوم و همیشه سوژه خنده هستم. با این حرفتان کمی امیدوار شدم.E056
پاسخ

Ouroboros نوشته: از این نظر که موفق شده شما را به حرف بیاورد؟‌:e057:

باور میکنی من به سختی حتی یکی از پست ها رو میخونم E409 ؟ من همه عمرم از بازیکن ها متنفر بودم ، البته از بازیکن نبودن هم خیری ندیدم E403 !!
پاسخ

razi نوشته: من شخصا وقتی درگیر موضوعی هستم ، حرفهای اطرافیانم را نیز نمیشنوم و همیشه سوژه خنده هستم. با این حرفتان کمی امیدوار شدم.E056


وای، برای من هم خیلی اینطور هست. دوستانم دارند حرف میزنند و من سرم توی لپتاپ هست و یکهو اسمی آشنا میشنوم یا بحثشان بالا میگیرد و من سرم را بالا میاورم و با حالت مبهوت میپرسم: هان؟
و اونها همه میزنند زیر خنده.
پاسخ

viviyan نوشته: بیشتر رفتاری هست آلیس جان. من تا حالا موهایم تا کمرم بلند نشدند، نه تحمل موی بلند را دارم و نه بهم میاد. مدل موهایم بیشتر عمرم پسرانه بوده، آخرین بار هم کچل کردم که البته الان خیلی بلند شده اند. مثل سایر زن ها نمیتوانم همزمان روی چند موضوع تمرکز کنم (الان موزیک پلی کنم، همزمان که دارم این کامنت را مینویسم عمرا متوجه ترانه ای که میشنوم بشوم)، از آرایش داشتن زیاد خوشم نمیاد هرچند برای زیبا شدن آرایش میکنم ولی وقتی خانه یا خوابگاه هستم عمرا آرایش روی صورتم باشه، حتی رژلب روی لب هایم هم اذیتم میکند. در مقایسه با دوستانم اصلا حوصله حرف زدن درباره پسرها، لباس، مجالس مهمانی، عروسی، جواهرات و ... را برای بیشتر از نیم ساعت ندارم و ...
در کل با پسرها خیلی بهتر و راحت تر ارتباط برقرار میکنم تا دخترها.

شاید وقتی در رحم مادرت بودی، به دلایلی مثلا بیماری، مادرت دارویی مصرف می کرده که دارای هورمون مردانه بوده؟
پاسخ

MEHDI نوشته: شاید وقتی در رحم مادرت بودی، به دلایلی مثلا بیماری، مادرت دارویی مصرف می کرده که دارای هورمون مردانه بوده؟


ظاهرم چندان مردانه نیست. مثلا موهای ضخیم و ریش و اینها ندارم E414 هورمون مردانه روی ظاهر هم تاثیر میگذارد.
پاسخ

viviyan نوشته: ظاهرم چندان مردانه نیست. مثلا موهای ضخیم و ریش و اینها ندارم E414 هورمون مردانه روی ظاهر هم تاثیر میگذارد.

در دوران جنینی فکر نکنم. اگر در دوران جنینی هورمون مردانه دریافت کنی، ساختار مغزت شبیه مردان می شود ولی روی سایر خصوصیات و اندام ها از جمله اندام جنسی تاثیری نمی گذارد.
پاسخ

MEHDI نوشته: در دوران جنینی فکر نکنم. اگر در دوران جنینی هورمون مردانه دریافت کنی، ساختار مغزت شبیه مردان می شود ولی روی سایر خصوصیات و اندام ها از جمله اندام جنسی تاثیری نمی گذارد.
عزیز اینها رو از کجا در میارید!؟رفرنس داره؟
اتفاقا بخش اعظمی از تفاوت های "جنسی" شخصیت زنان و مردان با بزرگ شدن رخ میده و بعد از بلوغ هم با افزایش بی رویه! هورمون ها کامل میشه.

To ravage, to slaughter, to usurp under false titles, they call empire; and where they make a desert, they call it peace
Tacitus-
پاسخ

undead_knight نوشته: عزیز اینها رو از کجا در میارید!؟رفرنس داره؟
اتفاقا بخش اعظمی از تفاوت های "جنسی" شخصیت زنان و مردان با بزرگ شدن رخ میده و بعد از بلوغ هم با افزایش بی رویه! هورمون ها کامل میشه.

این تناقضی با صحبت من نداشت. ساختار مغز در دوران جنینی با دریافت هورمون ها شکل میگیره و همه تغییرات بعدی در ساختار مغز در مراحل مختلف زندگی ناشی از همین مرحله است. ساختار مغز زن و مرد با هم کاملا تفاوت دارد دریافت هورمون ها در دوران جنینی وقتی هنوز ساختار مغز شکل نگرفته می توان مردی با خصوصیات زنانه یا زنی با خصوصیات مردانه بوجود آورد. برای رفرنس به کتاب جنسیت مغز brain sex: the real difference between men and women نوشته دکتر آن مویر anne moir مراجعه کنید.
پاسخ

MEHDI نوشته: ساختار مغز زن و مرد با هم کاملا تفاوت دارد

البته نه کاملن!

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ

MEHDI نوشته: این تناقضی با صحبت من نداشت. ساختار مغز در دوران جنینی با دریافت هورمون ها شکل میگیره و همه تغییرات بعدی در ساختار مغز در مراحل مختلف زندگی ناشی از همین مرحله است. ساختار مغز زن و مرد با هم کاملا تفاوت دارد دریافت هورمون ها در دوران جنینی وقتی هنوز ساختار مغز شکل نگرفته می توان مردی با خصوصیات زنانه یا زنی با خصوصیات مردانه بوجود آورد. برای رفرنس به کتاب جنسیت مغز brain sex: the real difference between men and women نوشته دکتر آن مویر anne moir مراجعه کنید.
JSTOR: An Error Occurred Setting Your User Cookie
من خود کتاب رو پیدا نکردم(طبیعتا چون پولیه!) ولی از این منبع(که ریویو مقالات و پژوهش های معتبر زیادی هست) به قسمت مهمی رسیدم:
ایشون در کتابش مدعی میشه که تغییرات مورد نظر تا رسیدن به بلوغ خودش رو نشون نمیده و دقیقا به همین دلیل مورد انتقاد هست(انتقاد هم در همین کتابی که معرفی کردم هست)،در واقع پاسخ ساده تر این هست که هورمون هایی که قبل از بلوغ تولید میشند(و نتیجه ژنتیک هستند) تاثیر بیشتری دارند تا میزان هورمونی که در زمان تشکیل مغز جنین در بدن موجود بوده.

To ravage, to slaughter, to usurp under false titles, they call empire; and where they make a desert, they call it peace
Tacitus-
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع / نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 15 مهمان