نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 11 رای - 4.91 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پاتوق شب نشینی

راستی خارج ِ کشور هم مانند ایران شهرداری گاری مخصوص را هر از گاهی می برد سر چار راه متورهای خلق الله را جمع می کند و می برد پارکینگ تا بعد آدم برود با پارکینگ حساب کند و پولی به جیب شهر داری بریزد ؟؟1

پاسخ

viviyan نوشته: تقریبا تمام رشته ها دارند این سهمیه نرینگی را.

سند :e057:؟

viviyan نوشته: اینا رشته هایی که پذیرش دختران توشون ممنوع شده.

خبرگزاری مهر :: Mehr News Agency - حذف پذیرش دختران از 77 رشته 36 دانشگاه/ مهندسی رکورددار حذف

۷۷ رشته تحصیلی مناسب دختران نیست --- بهروز صمدبیگی :: roozonline.com

خب نگفتی حدودا جلوی تحصیل چند دختر رو میگیره در مجموع؟

ضمنا همون طور که دوستان گفتن این تصمیم دولت در واقع ثانویه به همون حضور 70% ای دخترا و عدم اقبال پسرها به دانشگاه به دلایلی هست که گفتم نه اینکه فکر کنید دخترها در این شرایط هست که دارن 70% وارد دانشگاه میشن و پیشرفت علمی دارن...
پاسخ

آنارشی من مثلا چجوری سند اون رو برات بیارم؟ من خودم به عنوان شاهد عینی دارم میگم. در رشته های علوم پزشکی پسران با رتبه های خیلی بالاتر از دختران وارد رشته هایی شدن که دختران با همان رتبه ها نتوانستند.
جلوی تحصیل تعدادی که کلا در این رشته ها پذیرش میشوند. (ما میتوانیم فرض را بر این بگذاریم که تمام ظرفیت یک رشته را دختران میتوانند بگیرند).
پببین آنارشی جان پسران از مقاطع تحصیلی پایین تر یعنی راهنمایی و دبیرستان ترک تحصیل میکنن، پس نمیتوانیم بپذیریم که به خاطر 2 سال سربازی اجباری تعداد کمتری پسر نسبت به دخترها وارد دانشگاه میشوند. به نظر من یکی از دلایلی که تعداد بیشتری دختر نسبت به پسرها وارد دانشگاه میشوند اینه که دخترها در جامعه ما برای پیشرفت راهی جز دانشگاه ندارند و تقریبا بیشترشون برای ورود به دانشگاه تلاششون رو میکنند.
پاسخ

یک سال پیش همین شب ها رساله ملّی :

مسلمان : حاج آقا اگر من اختیار دارم که کارهایم را خودم انتخاب کنم و انجام دهم پس چرا باید در شب قدر دعا کنم تا خدا تقدیرم را تغییر دهد ؟

حاج آقا : شاید تقدیر ِ تو در این باشد که آنچه تقدیرت قرار داده اند با دعا تغییر کند.

21

پاسخ

viviyan نوشته: آنارشی من مثلا چجوری سند اون رو برات بیارم؟ من خودم به عنوان شاهد عینی دارم میگم.

باید سند محضری باشه حتما ویوی جان E105 !! خب شما یک ادعایی میکنی من باید چطوری قبول کنم ؟ خب شما شاهد عینی، منم شاهد عینی که به این شدتی که شما میگی نیست...بعد تکلیف چیه ؟

viviyan نوشته: در رشته های علوم پزشکی پسران با رتبه های خیلی بالاتر از دختران وارد رشته هایی شدن که دختران با همان رتبه ها نتوانستند.
جلوی تحصیل تعدادی که کلا در این رشته ها پذیرش میشوند. (ما میتوانیم فرض را بر این بگذاریم که تمام ظرفیت یک رشته را دختران میتوانند بگیرند).

من حرف شما رو قبول دارم تا حدی اما شما مگه چند تا دانشگاه و شهر و چند ورودی رو دیدی ؟ همه رو خودت شاهد عینی بودی ؟ من میتونم حداقل آمار چند سال رو بیارم که سهمیه نرینه ای وجود نداشته و در چند شهر مختلف و چند سال مختاف هم بوده...این فرضی هم که شما گذاشتی اعتباری نداره چون پشتوانه آماری نداره ویوی جان !!



viviyan نوشته: پببین آنارشی جان پسران از مقاطع تحصیلی پایین تر یعنی راهنمایی و دبیرستان ترک تحصیل میکنن، پس نمیتوانیم بپذیریم که به خاطر 2 سال سربازی اجباری تعداد کمتری پسر نسبت به دخترها وارد دانشگاه میشوند.

دلیل من فقط این نبود که 2 سال سربازی هست، جند دلیل دیگه هم گفتم...اما اینکه از نظر آماری دختر ها بیشتر در کنکور شرکت میکنن و وارد دانشگاه میشن به نظر خود شما چه دلیلی داره ؟؟ بعدم کی گفته پسرها در مقاطع پایین تر ترک تحصیل میکنن و نسبتش به دخترا بیشتره؟؟ آماری داری؟


viviyan نوشته: ه نظر من یکی از دلایلی که تعداد بیشتری دختر نسبت به پسرها وارد دانشگاه میشوند اینه که دخترها در جامعه ما برای پیشرفت راهی جز دانشگاه ندارند و تقریبا بیشترشون برای ورود به دانشگاه تلاششون رو میکنند.

ببین ویوی جان به قول آخوندا خلط مبحث نکن E105...در این بحث فرض و حکم ما چی بود از اول ؟

1)شما گفتید حضور 70% ای دخترا در دانشگاه نشانه پیشرفت اونها در جامعه هست.
2)من گفتم به چندین دلیل چنین ادعایی قابل اثبات نیست ، چون اگر پارامترهایی که به نفع دخترها هست رو برداریم ، این معادله عوض خواهد شد...همون طور که در سال های پیشین داشتیم این وضع رو !!

حالا غیر از این، بابا این دانشگاه های مسخره ایران مگه اصلا نشونه پیشرفت هستن ؟ حالا چه برای پسرش چه دخترش...

و نکته آخر گفتم که همه این محدودیت های امروز برای ورود دخترا به دانشگاه ثانویه هست به شرایطی هست که منجر به حضور 70% ای اونها در دانشگاه شده نه اینکه دخترا در همین شرایط هست که دست بالا رو دارن !!
پاسخ

Aquarius نوشته: راستی خارج ِ کشور هم مانند ایران شهرداری گاری مخصوص را هر از گاهی می برد سر چار راه متورهای خلق الله را جمع می کند و می برد پارکینگ تا بعد آدم برود با پارکینگ حساب کند و پولی به جیب شهر داری بریزد ؟؟

مگر مریضند ؟!
بعد شهرداری چه کاره است که بخواهد در راهنمایی رانندگی دخالت کند ؟!
مادامی که جرمی مرتکب نشود کسی اینجا بهش کاری ندارند .

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ

viviyan نوشته: دیوانگی فکری و روانی وجود ندارد. ولی اختلالات مغزی - فیزیولوژیکی وجود دارد.

هر چیزی در حوزه‌های گوناگون کرانمایی‌های (~ تعاریف) گوناگونی دارد، روشن است که منظور من از دیوانه‌ی فکری
معنای مستعمل و محاوره‌ی آن بود نه دانشیک و یا پزشکی و ...

Catwoman: from here, Bane's men patrol the tunnels. And they're not your average brawlers
Batman: Neither am I
پاسخ

بالاترین خیلی‌ نفرت انگیز شده! یا اصلاح طلب ، یا طرفدار بنی صدر یا از سازمان مزاحمین خلق!E523

"A Land without a People for a People without a Land"


پاسخ

.. .

پاسخ

جای همه‌ی کسانی که غایب‌اند، بویژه دوست‌های «صاحب‌نظر» خالی...

Catwoman: from here, Bane's men patrol the tunnels. And they're not your average brawlers
Batman: Neither am I
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع / نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 11 مهمان