نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 11 رای - 4.91 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پاتوق شب نشینی

Dariush نوشته: جسارت نکردم. اما به سببِ همان خطرهایی که به میزانِ برابر برای هر دوی ما همزمان وجود دارد، نمی توانیم بر سرِ جانِ خود ریسک کنیم! اگرنه شما چگونه می‌توانید اطمینان حاصل کنید که من یک سرباز سایبری نیستم؟ شما جز یک آی‌دیِ مجازی چه چیزی از من می‌دانید؟ اسلام ستیزی و اینها هم چیزی را مشخص نمی‌کند بنابراین نه در اینجا، بلکه در همه‌جا توصیه می‌شود همواره هویتِ حقیقیِ خود را حفظ کنید. و من تصور می‌کنم افشا کردنِ هویتِ حقیقی در اینجا کمتر از سایت‌های حکومتی خطر دارد.




یاسی جان، من متاسفانه اکنون امکانِ آپلود کردنِ تور در یک سایتی که فیلتر نباشد، ندارم. اگر از دوستان کسی می‌تواند این کار را بکند و لینکش را اینجا یا در همان جستار قرار دهد، خیلی خوب می‌شود. میتوان از سایت‌های دانلودِ رایگان و فیلتر نشده استفاده کرد. از جمله upitt.com یا دیگر سایتهای معروف در این مورد. اگر تا امشب کسی این کار را نکرد، خودم می‌کنم و فردا می‌توانی دانلودش کنی یاسی جان.
حالا خارج از بحث سفر اگر منو بگیرن چکارم میکنن؟!E40f
پاسخ

cool نوشته: حالا خارج از بحث سفر اگر منو بگیرن چکارم میکنن؟!
همانکاری که با بقیه میکنند.
شما نکات امنیتی را انجام دهید،از همین Tor که بالا توضیحش داده شد استفاده کنید.مشخصات حقیقتان را هم هیچ کجا و تحت هیچ شرایطی اعلام نکنید.با رعایت این‌ها ریسک به حداقل میرسد.

"Democracy is now currently defined in Europe as a 'country run by Jews,'" Ezra Pound

پاسخ

Russell نوشته: همانکاری که با بقیه میکنند.
شما نکات امنیتی را انجام دهید،از همین Tor که بالا توضیحش داده شد استفاده کنید.مشخصات حقیقتان را هم هیچ کجا و تحت هیچ شرایطی اعلام نکنید.با رعایت این‌ها ریسک به حداقل میرسد.
ممنونم از راهنماییت
راستش در گذشته ها که در سایت اسک دین فعالیت میکردم توسط مدیران سایت چند بار تهدید شدم یه چند وقتی هم خطم تحت کنترل بود!فکر میکنم اگر قرار بود منو بگیرن تا حالا گرفته بودن(:
پاسخ

cool نوشته: حالا خارج از بحث سفر اگر منو بگیرن چکارم میکنن؟!
شما در همه حال باید سعی کنید خود را از دسترسِ آنان دور نگه دارید که این هم البته چندان کارِ سختی نیست و البته ریسکِ کمی هم دارد. یعنی اگر جنبه‌های امنیتی را رعایت کنید(از قبیلِ استفاده از تور و ندادنِ مشخصاتِ شخصیِ خود) تقریبا غیرقابلِ دسترس خواهید بود. اگر شما را بگیرند هیچ معلوم نیست که چه می‌شود. ممکن است بروید و دیگر هرگز پدایتان نشود یا ممکن است یک تعهدی از شما گرفته بعد از چند روز شما را آزاد کنند.

کسشر هم تعاونی؟!
پاسخ

Dariush نوشته: شما در همه حال باید سعی کنید خود را از دسترسِ آنان دور نگه دارید که این هم البته چندان کارِ سختی نیست و البته ریسکِ کمی هم دارد. یعنی اگر جنبه‌های امنیتی را رعایت کنید(از قبیلِ استفاده از تور و ندادنِ مشخصاتِ شخصیِ خود) تقریبا غیرقابلِ دسترس خواهید بود. اگر شما را بگیرند هیچ معلوم نیست که چه می‌شود. ممکن است بروید و دیگر هرگز پدایتان نشود یا ممکن است یک تعهدی از شما گرفته بعد از چند روز شما را آزاد کنند.
اسپاگتی میفرماید:
ای cool انانی که تو را با خود در سفر هایشان نمیبرند برای آنان عذابی سخت خواهد بود(سوره دفترچه آیه 4619)E105
پاسخ

https://www.torproject.org/dist/torbrows..._en-US.exe

پاسخ

اسپاگتیا، این چه وضعی‌ست دوستان؟ اگر کسی برای اولین بار وارد سایت شود و این وضعیت‌های ما را ببیند چه فکر خواهد کرد؟ شوریده، روانی، بی‌شخصیت...E40f

کسشر هم تعاونی؟!
پاسخ

: )) =))

پاسخ

عجب ترانه تاپی هست الکی ِ نامجوE00e

پاسخ

شرمنده دوستان من نمیتونم نقل قول بگیرمSad
ممنون راسل جان من بعد تلاش فراوان تونستم دانلود کنم بالاخره ولی وقتی خواستم حاصل دسترنجم و ببینم حین اجرا شدن ارور دادSad(
یک بار دیگر هم به این مصیبت دچار چده بودم که مهربد یک سری عبارت ها به عنواد "پل" دادش که من وارد کردم و وصل شد اون عبارات چی بودند و از کجا بودند شما میدانید؟Sad(
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع / نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 15 مهمان