نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 11 رای - 4.91 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پاتوق شب نشینی

لطفا نشانی تارنمای تورنت را بدهید.

پاسخ

Aquarius نوشته: لطفا نشانی تارنمای تورنت را بدهید.
torrentz.eu
isohunt.com
برای کتاب یکی دو تا ترکر خصوصی هم هستند از جمله Bitme که دعوتنامه‌شان بسیار سخت گیر می‌اید اما تقریبا همه‌چیز در آن یافت میشود.

کسشر هم تعاونی؟!
پاسخ

من حوصله نشستن و کتاب خواندن را ندارم ، بیشتر آدیو بوک دانلود می‌کنم در ماشین هر جای دیگر گوش می‌کنم

"A Land without a People for a People without a Land"


پاسخ

Theodor Herzl نوشته: من حوصله نشستن و کتاب خواندن را ندارم ، بیشتر آدیو بوک دانلود می‌کنم در ماشین هر جای دیگر گوش می‌کنم


چه خوب ؛ لینک تارنما لطفاًE032

پاسخ

کلا گویا گرفتن دعوتنامه برای اینگونه سایتها مخصوصا در ایران سخت است،چرا که معمولا نیاز است Ratio بالایی داشته باشی و اگر دانلودر بودن در ایران سخت است آپلودر بودن غیر ممکن است.ولی من علاقه دارم هر طوری شده در این تورنت‌هایِ خصوصی اشتراک کتاب عضو بشوم ،بعضی کتابها را که میخواهم و در شبکه عمومی پیدا نمیشود، عقده‌ای نشوم E404

"Democracy is now currently defined in Europe as a 'country run by Jews,'" Ezra Pound

پاسخ

Russell نوشته: کلا گویا گرفتن دعوتنامه برای اینگونه سایتها مخصوصا در ایران سخت است،چرا که معمولا نیاز است Ratio بالایی داشته باشی و اگر دانلودر بودن در ایران سخت است آپلودر بودن غیر ممکن است.ولی من علاقه دارم هر طوری شده در این تورنت‌هایِ خصوصی اشتراک کتاب عضو بشوم ،بعضی کتابها را که میخواهم و در شبکه عمومی پیدا نمیشود، عقده‌ای نشوم E404

خب حالا چطوری میخوای به دست بیاری دعوت نامه رو ؟ اگر راهی پیدا کردی خبر بده راسل جان:e405:
پاسخ

Anarchy نوشته: خب حالا چطوری میخوای به دست بیاری دعوت نامه رو ؟ اگر راهی پیدا کردی خبر بده راسل جان
اگر راهش را پیدا کرده بودم که کار را تمام کرده بودم.من دیده‌ام بعضی جاها دعوتنامه مبادله میکنند ولی شرطش‌ این است که خوب آپلود کنی و Ratio‌ات را در سایتهای دیگر بعنوان سند میخواهند.
باشد آنارشی جان ،نفر اول خودت را خبر میکنم.

"Democracy is now currently defined in Europe as a 'country run by Jews,'" Ezra Pound

پاسخ

الان وضعیت قیمت های کتاب ها وحشتناک شده و از طرفی خواندن ای بوک پشت مانیتور هم بی اندازه خسته کننده است.من تقریبا یک ترم دانشگاه را بدون خرید حتی یک کتاب تمام کردم اما پدر کمرم در آمد.تصمیم گرفتم بروم یک تبلت 10 اینچی بخرم.اما لعنتی آنقدر گران است که مجبور شدم به همین تبلت های چینی قناعت کنم.البته سخت افزار خوبی دارند اما هنوز به دست ام نرسیده تا ببینم واقعا خوب است یا نه.فکر کنم سر 6 ماه پول کتاب هایی که باید می پرداختم اندازه قیمت تبلت شود.
پاسخ

من مدتی دنبال ebook reader بودم.در بازار همه دنبال تبلت و ipod و این‌ها هستند.خیلی کم پیدا میشود جایی.ولی بهترین همان است.البته خیلی وقت پیش بود،نمیدانم قیمیت kindle چطور است و آیا در بازار پیدا میشود؟

"Democracy is now currently defined in Europe as a 'country run by Jews,'" Ezra Pound

پاسخ

Russell نوشته: من مدتی دنبال ebook reader بودم.در بازار همه دنبال تبلت و ipod و این‌ها هستند.خیلی کم پیدا میشود جایی.ولی بهترین همان است.البته خیلی وقت پیش بود،نمیدانم قیمیت kindle چطور است و آیا در بازار پیدا میشود؟
آری ؛ ایبوک‌ریدر واقعا یک دنیای دیگری‌ست. من دوستی داشتم که با استفاده از مانیتور اگر ده دقیقه کتاب می‌خواند سرش درد می‌گرفت. اما یکی از همین ایبوک‌ریدر‌ها گرفت و با آن کاملا راحت بود. قیمتِ الانِ ایبوک‌ریدر را ندارم راسل‌جان. اما در همین اینترنت من چندین جا دیده‌ام هتا دست دومش را بفروشند. از جمله در بازارچه پرشین‌تولز یا در ایسام. سونی هم مدلهای خوبی دارد.

کسشر هم تعاونی؟!
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع / نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 28 مهمان