12-12-2012, 11:04 PM
mamad1 نوشته: اره بابا مهربد
البته من تا 16 سالگی فکر میکردم اندام جنسی زن ها هم مثل مرد هاس
یه همچین بچه پاکی بودم من
وقتی میگم انقلاب کردم
ببین چه انقلاب بزرگی بوده
.Unexpected places give you unexpected returns
mamad1 نوشته: اره بابا مهربد
البته من تا 16 سالگی فکر میکردم اندام جنسی زن ها هم مثل مرد هاس
یه همچین بچه پاکی بودم من
وقتی میگم انقلاب کردم
ببین چه انقلاب بزرگی بوده
nirvana نوشته: البته من تا 16 سالگی فکر میکردم اندام جنسی زن ها هم مثل مرد هاس:))))من تا دانشگاه نمیدونستم اندام جنسی مرد از جاش بلند شده وقد علم میكنه :)))))
Mehrbod نوشته:
nirvana نوشته: البته من تا 16 سالگی فکر میکردم اندام جنسی زن ها هم مثل مرد هاس:))))من تا دانشگاه نمیدونستم اندام جنسی مرد از جاش بلند شده وقد علم میكنه :)))))
Mehrbod نوشته: به اسپاگتی این فروم از ناهمگونترین هموندان ساخته شده ((:این قسم هات به اسپاگتی منوبه خاطر خنده از رو صندلی پرت میکنه پایین
mamad1 نوشته: این قسم هات به اسپاگتی منوبه خاطر خنده از رو صندلی پرت میکنه پایین
نقل قول:
بیش در او نگنجد دو چیز را بودن نادرست است چنانکه کسی در جایی همی نشسته است کسی دیگر آید و هم در آنجا نشیند چنانکه او را رنجه ندارد و تنگ نکند و بدانسانکه آن جا یکی را بس بود هر دو را بس باشد و در درازا و پهنا و ژرفا و چندنش؟ نیفزاید این ناشو است پس هر تن پیوسته بهرهپذیر است و تنانی که برداشته و پذیرفته اوست هم بخش کرده بهرهپذیر باشد چه بخش جای بخشکننده جاور و جایگیر است زین سپس همی گوییم که چم یکتا را بخش نیست و بهره و اخت و پاره ندارد و اگر آنرا پاره پاره شماری سمرادی و پنداری بود نه خردی و بخشناپذیر در بخشپذیر فرود نیاید و در نخواهد آمد زیر که هر چه در بهره پذیرد در آید و آنچه در بخش کردن شای فرود آید مانند گاه و جای ببخش و پاره هر آینه شمرش او توان کرد و پیکر خردی را پاره و لخت نیست پس بدین فرنود درست که روان کاموس است و تن نیست چه روان چم یکتا را جاست و آن چم یکتا در او جایگیر است و اگر جای کاموس تن و تنانی باشد هرگاه تن و تنانی را بخش کنند هرآینه کاموس هم بخش کرده شود زیرا که جایگیرد و پاره بخش کرده در آمیغ جایگیر در آن لخت باشد نه در همه و هر گاه جایگیرد در همه باشد جای گیرد در هر پاره جز جایگیر در پاره دیگر باشد بدین ناگزیر برآید بخش کردن گاه گیر پس دانسته شد که روان کاموس است.
- ماتیکان دساتیری - ب. 265 - 266
nirvana نوشته: الان هموندان یعنی چی؟:))))))))))))
nirvana نوشته: الان هموندان یعنی چی؟:))))))))))))