نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

قرآن انجمن دفترچه
#31


به نام خداوند مهرگستر خیلی مهربان
" أولم یروا أنا خلقنا لهم مما عملت أیدینا أنعاما فهم لها مالكون وذللناها لهم فمنها ركوبهم ومنها یأكلون ولهم فیها منافع ومشارب أفلا یشكرون " "آیا هم نمی دیده اند که ما آفریدیم برایشان از چه انجام داد دستهامان جانوران سراسر بخششی باز آنها برایشان داراگشته گانند هم رام کردیمشان برایشان باز از آنها سواریشان هم ازشان می خورند هم برایشان درشان سودگشته ها هم نوش گشته ها آیا باز خوش بجا نمی آورند "
چیزی که هست پرخاشی که هست همش از خودبزرگ بینی سر می زند وگرنه کاری نیست جز که از خداوند دستور هست شما رام شدن را به همین گرفتید که در خانه تان بمانند که با آموزش آدمی است اگر این ویژگی درشان نبود که با آموزش رام شوند می دانم که آنها را هرکاری می کردیم به ما کوچکترین سودی نمی رساندند یا می مردند یا کاری دستمان می دادند
خداوندا دل مرا گشاده گردان به پذیرایی نه روپوشانی
پاسخ
#32

mbk نوشته: جانوران سراسر بخششی باز آنها برایشان داراگشته گانند هم رام کردیمشان برایشان باز از آنها سواریشان هم ازشان می خورند
الله برای چی خوک را برای مسلمین آفریده است؟
E415

خرد، زنـده ی جــاودانی شنـــاس
خرد، مايــه ی زنــدگانی شنـــاس
چنان دان، هر آنكـس كه دارد خرد
بــه دانــش روان را هــمی پــرورد
پاسخ
#33

مزدك بامداد نوشته: الله برای چی خوک را برای مسلمین آفریده است؟
E415

برای "روز مبادا" این کار را کرده. مثلا مرد را هم آفریده و به او پستان هم داده .. برای روز مبادا ..الله است دیگر ، شوخی که نیست. یا روی آلت مردانه پوستی گذاشه و سپس گفته آن را ببرید، چیز خوبی نیست.. خودش هم توی کتابش گفته "ما از اینکه امروز یک چیز میگوییم و فرداش یک چیز دیگر، از اینکار باکی نداریم .."

الله است دیگر، شوخی که نیست . (***)
------------------------------------------------------------
(***) وام گرفته از گفته‌های استاد.
پاسخ
#34

Rouzbeh نوشته: رای "روز مبادا" این کار را کرده. مثلا مرد را هم آفریده و به او پستان هم داده .. برای روز مبادا ..الله است دیگر ، شوخی که نیست. یا روی آلت مردانه پوستی گذاشه و سپس گفته آن را ببرید، چیز خوبی نیست.. خودش هم توی کتابش گفته "ما از اینکه امروز یک چیز میگوییم و فرداش یک چیز دیگر، از اینکار باکی نداریم .."
به نام خداوند مهرگستر خیلی مهربان
" ومن الناس من یشتری لهو الحدیث لیضل عن سبیل الله بغیر علم ویتخذها هزوا أولئك لهم عذاب مهین ( 6 ) وإذا تتلى علیه آیاتنا ولى مستكبرا كأن لم یسمعها كأن فی أذنیه وقرا فبشره بعذاب ألیم ( 7 )لقمان"
"هم از آدمیان کسی است می خرد بیهوده رخدادگفته را تا تاریک کند از راه خداوند به بیگانه ء دانشی هم می گذاردش پوسخندی آن دسته برایشان ناگواری پست کننده گشته است 6 هم گداری خوانده می شود برش نشانه های ما روکج می کند بزرگ گشته ای جوری که نمی شنیده است اش جوری که در گوشهایش سنگینی هست باز مژده بدهش به ناگواری خیلی دردناک 7لقمان"
پاسخ
#35

نقل قول:لهم عذاب مهین ... فبشره بعذاب ألیم ... الله الرحمن الرحیم ....
:e057:
روش منطق قرآنی همین است : خرگوشی:
به هویج خوشحال کن ، از چوب و ترکه بترسان.
پاسخ
#36

Rouzbeh نوشته: :e057:
روش منطق قرآنی همین است : خرگوشی:
به هویج خوشحال کن ، از چوب و ترکه بترسان.

به نام خداوند مهرگستر خیلی مهربان
خیلی جاها گفت به میوه ها طرز رسیدنش رنگش همانند هویج مزه اش بنگرید هم یاد توانایی خداوند بیافتید کله تان را کار نمی زنید همان چوب جوری است که کله می شکاند چوب چه اندازه سخت شد آغاز دانه بود ساقه نازکی بود در گل بزرگ شد برای آتش افروختن بکار گرفته می شود همان بهتر که اتشش زنند بر تن هم کله های کسانی که باور نمی کنند بزنند که سزایشان همین است
پاسخ
#37

به وبلاگ مبارزه طلبی قران سر بزنید
مبارزه طلبی قران

جامع ترین وبلاگ سوتی های قرآن راه اندازی شد
سوتی های قرآن
پاسخ
#38

"بسم الله الرحمن الرحیم ان الذین كفروا و صدوا عن سبیل الله قد ضلوا ضلالا بعیدا ان الذین كفروا و ظلموا لم یكن الله لیغفر لهم و لا لیهدیهم طریقا الا طریق جهنم خالدین فیها ابدا و كان ذالك على الله یسیرا " "به نام خداوند مهرگستر خیلی مهربان چون کسانی رویگردانیدند هم بند کردند بارهء راه خداوند پیش گم گشتند گم شدنی خیلی دوری چون کسانی روی گردانیدند هم ستم کردند نبوده هست خداوند برای درست سازی می کند تا براشان هم نباشد برای می نمایاندشان راهیُ جز راه دوزخی پیوسته هایی درِش همیشگی هم بود آن بر خداوند خیلی آسانی "
پسرها نمی گریند نوشته: به وبلاگ مبارزه طلبی قران سر بزنید مبارزه طلبی قران
چرا پیِ بند کردنِ راه خداوندید؟خداوندی که بهِمان آفرینش زندگی چشم گوشی داده زمین آسمانِ پهناور آفریده خیلی پاکی می گویند برایش چه در آسمانند هم زمین هیچ کس توانِ رویارویی باهاش ندارد ..این سخن گردآمدهء خداوند به یکدل سازی راهنماست، خداوندا مرا نماز خوان بدار که واپسین بهتریست هم پایدارتری که در برگه های پیشینیان هم این را در برگه های ابراهیم هم موسی گفتی
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان