نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 1 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سکس کثیف
#31

[h=1]فیلم‌سازی پورنو٬ صنعتی که دیگر پول‌ساز نیست[/h]
لويی ترو
بی‌بی‌سی






[عکس: 1.jpg]لویی ترو (راست) در کنار تامی گان از ستارگان مشهور فیلم های پورنو


صنعت فیلمسازی بزرگسالان این روزها به سختی می‌تواند با تولیدات رایگانی که اینترنت در دسترس همگان قرار می‌دهد رقابت کند و ستارگان فیلم‌های پورنو نیز باید راه‌های جدیدی برای رقابت و جلب مشتری پیدا کنند.
تامی گان٬ یکی از ستارگان مشهور فیلم‌های پورنو سر صحنه فیلمبرداری در یکی از نواحی صنعتی لاس وگاس همسر ایده‌آل خود را توصیف می کند: "فداکار٬ مهربان و کسی که دلش بخواهد بچه‌دار شود. راستش رو بخواهید در صنعت پورونوگرافی نمی‌توانم چنین کسی را پیدا کنم."

تامی که در طول ۸ سال گذشته بازیگر فیلمهای پورنو بوده٬ در حدود ۱۲۰۰ صحنه بازی کرده است. او عضلانی است٬ چهره اش کمی به مردم آمریکای لاتین شباهت دارد و کمی هم به رابرت دنیرو. به قابل اعتماد بودن شهرت پیدا کرده است و این ویژگی وی در صنعت پورنوگرافی بسیار با‌ارزش است.
تامی چند روز قبل٬ در مزرعه ای که در شمال حومه لس آنجلس اجاره کرده٬ جوایز متعددی را که برای بازی در فیلم ها دریافت کرده است به من نشان داد. ارتشی از مجسمه های کوچک مثل مجسمه های اسکار اما برای فیلم‌های پورنو.
فیلمبرداری امروز صحنه ای بود از فیلمی که قرار است از طریق یک سایت اینترنتی پخش شود. تامی نقش یک "مشتری سری" را بازی می‌کرد که برای بررسی نحوه ارائه خدمات به مشتری وارد یک فروشگاه ویدیو می شود.
طرف "عشقی" او (اگر بشود چنین عنوانی برایش گذاشت) مدیر فروشگاه است که نقش وی را تاشا رین٬ ۲۳ ساله بازی می کند.
[عکس: 2.jpg]دانلودهای غیر قانونی از سایت های شبیه یوتیوب سود حاصل از فروش آن را پایین آورده است


تامی به من گفت که در طول ۴ سال اخیر مجرد بوده و نتوانسته کسی را پیدا کند که بتواند با نحوه زندگی او بسازد٬ یا شاید هم او نمی‌تواند کسی را دوست داشته باشد که می تواند نحوه زندگی او را تحمل کند.
تامی می گوید: "این طبیعی نیست از کسی که دوستش دارید خداحافظی کنید برای اینکه بروید سر کار و با کسی همخوابه شوید که دوستش ندارید."
شاید برای میلیون‌ها نفر از طرفداران فیلم‌های پورنو٬ زندگی ستارگان این فیلم‌ها رویایی باشد. هفته‌ای ۵ یا ۶ بار با زنان زیبا همخوابه شوید و در ازایش پول هم بگیرید.
اما واقعیت چیز دیگری است. اولا که حقوق بازیگران فیلم‌های پورنو زیاد نیست٬ صحنه ای ۱۵۰ دلار. بیمه بهداشتی و یا حقوق بازنشستگی هم را باید گذاشت در کوزه و آبش را خورد.
بگذریم از اینکه آمیزش جنسی تحت فرمان کارگردان و زیر نور فیلمبرداری و دوربین های متعدد کار هر کسی نیست. حداقل کاری نیست که هر کسی بتواند با داشتن یک رابطه عاطفی٬ به راحتی و بدون شرمندگی انجام دهند.
حتی در بهترین شرایط هم کار سختی است چه رسد به این شرایط که اصلاً هم خوب نیستند.
"افول صنعت فیلمسازی پورنوگرافی بخشی از روندی است که گریبانگیر صنعت موسیقی٬ مطبوعات چاپی و جریان اصلی فیلم هم شده است. راه‌های متعدد دریافت این تولیدات به طور رایگان موجب کاهش سود دست اندرکاران در این زمینه‌ها شده است"



صنعت فیلمسازی پورنو در بحران به سر می برد٬ دانلودهای غیر قانونی از سایت های شبیه یوتیوب سود حاصل از فروش آن را پایین آورده است. همچنین ویدیوهای آماتوری که در سایت‌های پولی قابل دریافت است به درآمد حاصل از فروش فیلم‌های پورنو صدمه زده است.
هنگامی که ۱۵ سال پیش برای اولین بار در مورد صنعت فیلم‌های پورنو در لس آنجلس گزارش تهیه می‌کردم اوضاع کاملاً متفاوت بود. شرکت های فیلمسازی پورنو میلیونها دلار سود داشتند.
آن روزها محور گزارش سودهای کلان این صنعت زیرزمینی بود که ممکن بود به زودی وارد جریان اصلی فیلمسازی شود.
چند تن از بازیگران فیلم‌های پورنو داشتند به شهرت ستارگان سینمایی می رسیدند. تریسی لوردز٬ جنا جیمسون٬ ران جرمی (که برای موهای انبوه بدنش به جوجه تیغی مشهور بود) از جمله ستارگان مشهور این فیلم‌ها بودند.
یکی از بهترین بازیگران که با اسم مستعار "جان دو" کار می‌کرد به حدی محبوب شده بود که یکی از شرکت های معتبر تولید فیلم‌های پورنو (وی‌وید ویدیو) با او قراردادی اختصاصی بست.
من ۱۵ سال پیش سر صحنه یک از فیلم‌ها با او مصاحبه کردم. ۹ سال بعد از آن مکالمه٬ جان دو در سن ۴۳ سالگی خودکشی کرد.
جان دو با یکی از همکارانش٬ مونیک دی مون ازدواج کرده بود. مونیک بازنشسته شده و در حال حاضر در فاصله ۸۰۰ مایلی لس آنجلس زندگی می‌کند. او گفت که شوهرش به دلیل اعتیاد به مواد مخدر خودکشی کرد.
اما بسیاری از همکارانش فشارهای مالی را دلیل عمده خودکشی او تلقی می کنند و می‌گویند در بازاری که مملو از تولیدات رایگان است دشوار می‌توان درآمد داشت.
بازیگران زن راه‌های دیگری برای کسب درآمد در کنار بازی در فیلم‌های پورنو پیدا کرده اند.
[عکس: 3.jpg]کگنی لین کارتر٬ ستاره فیلم‌های پورنوگرافی با اجرای نمایش در مقابل وب کم در اتاق خواب خود کار می کند


کگنی لین کارتر٬ ستاره فیلم‌های پورنوگرافی با اجرای نمایش در مقابل وب کم در اتاق خواب خود کار می کند. تصاویر وب کم زنده پخش می‌شوند و اینتراکتیو هستند به همین دلیل به طور قاچاقی نمی‌توان آن را پخش کرد.
در حالیکه کگنی داشت در اتاق خواب در مقابل لپ تاپش وب شو اجرا می کرد من در آشپزخانه در کنار دوست پسرش٬ مونته٬ پنهان شده بودم.
وقتی که آنجا بودم٬ مونته نارضایتی خود را از یکی از صحنه‌هایی که کگنی در مقابل وب کم اجرا کرده بود توضیح داد. یکی از مشتری‌ها به کگنی سفارش داده بود عملی را انجام دهد که در هیچیک از رسانه‌های معتبر نمی‌توان آن را شرح داد.
بسیاری از بازیگران زن فیلم‌های پورنو برای به دست آوردن درآمد بیشتر خودفروشی نیز می کنند. بازیگران زن بابت هر صحنه ای که در فیلم‌های پورنو بازی می‌کنند حدود ۶۰۰ تا ۸۰۰ دلار حقوق می گیرند. در صورتی که اگر همان کار را "خصوصی" انجام دهند٬ حدوداً دو برابر پول می گیرند.
برای بسیاری از بازیگران٬ کار فیلم در حاشیه است و از آن برای تبلیغ خود و رونق بخشیدن به کار خصوصی خود استفاده می کنند.
برای بازیگران مرد گزینه ها محدود است. کار وب کم و روسپی گری وجود ندارد و حقوق آن‌ها برای بازی در فیلم هم از زنان کمتر است.
برای بازیگران مشهوری چون تامی گان هنوز کار مداوم وجود دارد. اما او هم هنوز با احساس تنهایی و شهرت توأم با بدنامی که این کار با خود به همراه آورده است باید دست و پنجه نرم کند.
بعد از پایان فیلبرداری در لاس وگاس٬ در متلی معمولی در یکی از بلوارهای دور افتاده در لاس وگاس ملحق شدم.
برای بازی خوبش از او تعریف کردم. می‌دانستم حرف‌هایم ممکن است عجیب به نظر برسد اما دلم می‌خواست بداند که تحت چه شرایط سختی بازی کرده است – طولانی بودن صحنه٬ بودن افراد زیاد در سر صحنه و بی حوصلگی طرف مقابل.
او گفت: "شغل من همین است."

جواب او هم غم انگیز بود هم قهرمانانه. اما معلوم نیست که این شغل تا چه مدت وجود داشته باشد.
پاسخ
#32

فیلم پورنو ساختن خیلی همه گیر شده. چندتا توریست پا میشن میرن در یک کشوری با چند تا فاحشه دوست میشن و قرار مدار فیلم سازی رو میگذارن و یک پولی به اون ها میدن و بعد از ادیت هم فیلم رو میگذارن رو نت برای فروش. میگن یک گروه 2-3 نفری دست کم نفری 30-40 هزارتایی گیرشون میاد. 41

انسان پیشرو با جامعه همخوانی ندارد هم آهنگی دارد
پاسخ
#33

در جایی خوانده بودم که یک ساختمان بزرگ از روسپی را هر کس خواست برای سکس رایگان میرود، ولی همه جا دوربین گذاشته بودند و آنلاین از کنار آگهی‌های بازرگانی پول در میآوردند.


در همین راستای سکس کثیف خواندن [post=10672]داستان چشم[/post] از ژُرژ باتای را هم پیشنهاد میکنم.
پاسخ
#34

داستان چیه‌یِ رده‌یِ این جستار ما این اندازه بالاست توی گوگل؟ 21

[عکس: 13.png]

.Unexpected places give you unexpected returns
پاسخ
#35

چهار صفحه دوازده‌ هزار بازدید، الله اعلم. E404
پاسخ
#36

Mehrbod نوشته: داستان چیه‌یِ رده‌یِ این جستار ما این اندازه بالاست توی گوگل؟
هیچ چیز مثل این مباحث برای رونق سایت موثر نیست.

کسشر هم تعاونی؟!
پاسخ
#37

Dariush نوشته: هیچ چیز مثل این مباحث برای رونق سایت موثر نیست.

دوستان آمدند مثلا با براه انداختن تالار داستانهای سکسی به اینجا رونق بدهند،
مثل دزد که به قافله‌ می‌زند چنان آرام و بی‌سرصدا آنرا راه اندازی و پُر کردند که حتی منهم تا چندی پیش از وجودشان خبر نداشتم!
پاسخ
#38

Ouroboros نوشته: دوستان آمدند مثلا با براه انداختن تالار داستانهای سکسی به اینجا رونق بدهند،
مثل دزد که به قافله‌ می‌زند چنان آرام و بی‌سرصدا آنرا راه اندازی و پُر کردند که حتی منهم تا چندی پیش از وجودشان خبر نداشتم!
منهم مدتی متوجهش نشدم . اما به نظرم چندان مناسبِ این سایت نیست .

کسشر هم تعاونی؟!
پاسخ
#39

به نظر منهم قشر کاربری که جلب می‌کند بدرد این سایت نمی‌خورند. می‌بینیم که خودشان هم رقبتی به نوشتن ندارند.
ما مدام مشغول تولید محتوی بوده‌ایم و طی چند سال گذشته بحثهای بی‌سابقه و منحصربفردی را در مدیای فارسی زبان مطرح کرده‌ایم.
همین خودویژگی باید کافی باشد.
پاسخ
#40

البته بالا بردن رنکینک به تنهایی متونه توجیه خوبی باشه:)

To ravage, to slaughter, to usurp under false titles, they call empire; and where they make a desert, they call it peace
Tacitus-
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان