نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سانسور در ایران !
#1

[url=http://[عکس: 164.jpg]][ATTACH=CONFIG]4007[/ATTACH][/url]
سانسور در ایران !
به سختی می توان یک هنرمند یا یک نویسنده ایرانی پیدا کرد که خاطره ای از سانسور در طول سه دهه گذشته نداشته باشد. چگونه می توان بدون تهدید به چاقوی سانسور یک کتاب منتشر کرد و یا نمایشنامه ای بازی کرد؟ به عنوان مثال اگر کسی می خواهد یک نمایشنامه ساده اجرا کند باید یک دوره عبور از موانع را پشت سر بگذارد تا بتواند مجوز اجرای نمایشنامه بگیرد. اگر بتواند از نخستین مانع بگذرد و متن نمایشنامه به تصویب برسد بعد باید برای دریافت اجازه از سازمان تئاتر برای تک تک اعضا تلاش کند. وقتی که از این مانع هم عبور کند باید اجازه اجرای نمایشنامه بگیرد. وقتی که از تمام این موانع عبور کند تازه باید دعا کند که سازمانهای دولتی و بسیج یا مساجد محل اعتراض نکنند و اجازه اجرای نمایش لغو نشود.
سانسور همه جا هست! روز دوشنبه هفته گذشته تلویزیون دولتی ایران یک فیلم مستند در مورد حمله اخیر به بند 350 زندان اوین که در آن زندانیان متعددی مجروح شدند پخش کرد. بر طبق این فیلم مستند هیچ آسیبی در این حمله به زندانیان نرسیده و زندانیان خودشان عاملین حمله و درگیری بودند در حالی که خانواده های زندانیانی که در این حمله زخمی شده اند این مستند را که شامل هیچ مصاحبه ای با زندانیان نیست و تنها صحنه های منتخب و سانسور شده از حمله را نمایش می دهد به چالش کشیدند . اگر به این کارها سانسور نمی گن پس چی میگن؟
با احترام
فرماندهی مرکزی ایالات متحده


فایل‌های پیوست
.jpg df294782dcc49e5ab18ec72280d4a5cb.jpg اندازه 9.57 KB  تعداد دانلود: 66
پاسخ
#2

جناب کامران یک خواهش دارم ، می‌شه چند تا مقاله بنویسی‌ در مورد وسایل جنگی و چیز‌هایی‌ که در فرماندهی مرکزی دارید؟ مثلا چند تا سرباز توی یک ناو هستند ،اسلحه های مختلف و اینها ، من خودم توی سن دیگو داخل USS Midway که الان موزه شده رفتم و خیلی‌ جالب بود ، از این چیز‌ها هم بنویسید ممنون میشوم!

"A Land without a People for a People without a Land"


پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع / نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان