نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 3 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اخبار عجیب اسلامگرایان !

آفتاب: متاسفانه برای چندمین بار است که در گوشه و کنار این مرز و بوم، اتفاقات ناگوار و دلخراشی همچون تعرض به آمرین به معروف و ناهیان از منکر رخ می دهد که با مسامحه دستگاه قضایی ، نیروی انتظامی و دیگر ارگان ها، این معضل رو به فزونی رفته است.


این برای چندمین بار متوالی و این بار در مرکز شهر سمنان است که شاهد ضرب و شتم یک بانوی محجبه آمر به معروف و ناهی از منکر هستیم. چند روز پیش بود که در یکی از شهرهای استان سمنان یک طلبه آمر به معرف و ناهی از منکر ، مورد ضرب و شتم زنان بدحجاب قرار گرفت.

به تازگی با خبر شدیم روز سه شنبه هفته گذشته و برای چندمین بار متوالی در شهر سمنان شاهد ضرب و شتم یکی از بانوان محجبه به دلیل امر به معروف و نهی از منکر بودیم.

این بانوی محجبه و دغدغه مند در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا به شرح حادثه پرداخته است؛

"مثل همیشه در محل کارم در بیمارستان ... سمنان مشغول کارم بودم که شاهد حضور دو خانم بسیار بدحجاب بودم. پس از چند دقیقه از حضور آنها در بیمارستان متوجه شدم که کسی به آنها متذکر نمی شود که رعایت حجاب را داشته باشندو لذا برای اجرای فریضه الهی امر به معرف و نهی از منکر به سمت آنها رفتم.

پس از نزدیک شدن به آنها به یک نفرشان که همراه با یک مرد دیگر بود ، گفتم " خانم خودت را بپوشان این چه وضعیه که برای خودتان درست کرده اید خواهشاً حجابتان را رعایت کنید " این حرف من برای او بسیار سنگین و ناراحت کننده تمام شد به طوری که از جایش بلند شد و شروع به هتاکی و فحاشی کرد.

چند نفر از مردم پس از آنکه صدای بلند این زنان را شنیدند به سمت ما آمدند و ماجرا را پرسیدند که متاسفانه برخی از آنها از آن دو زن بدحجاب حمایت کردند و به من گفتند که به سر کارم بروم و به اعتقادات کسی کاری نداشته باشم.

من هم که خودم از ناصحین آمر به معروف و ناهی از منکر در شهر سمنان هستم ، وظیفه شرعی و اعتقادی خودم دانستم و به آنان گفتم که این وظیفه همه مردم است که امر به معروف و نهی از منکر را در قبال افرادی که به سمت گمراهی می روند انجام دهند.

پس از این جمله ام آن دو خانم بد حجاب من را به حیاط بیمارستان کشیدند و در آنجا من را مورد ضرب و شتم قرار دادند و باعث تاسف است که کسی هم معترض آنها نشد و واقعاً باعث تاسف بود که مردم فقط تماشاگر این اتفاق بودند.

این دو زن بد حجاب به همراه یک نفر مرد که همراهشان بود پس از اینکه بنده را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند دهان به هتاکی و فحاشی با صدای بلند گشودند و به حجاب و اسلام و ... توهین کردند و پس از آن، یک نفرشان سیلی محکمی به گوش من زد که از آن روز تا به حال از گوشم در ساعت هایی از روز خون می آید و احساس سنگینی و ناشنوایی دارم.

IranPressNews : ايران پرس نيوز: این گزارش را بخوانید؛ هشداری جدی به آخوندها
پاسخ

این صفحه فیسبوک رو ببیند ، صفحه یه گروه مسلح سنی بلوچ هست که تازگی چند تا سرباز وظیفه رو در مرز کشتند ، ببینید توی کامنت‌ها چطوری شیعه و سنی همدیگر رو می‌‌درند!E415 من که میگم گور پدر جفتشون بگذارید اینها تا نفر آخر همدیگر رو بکشند ، یک برنامه رادیویی در اسرائیل رو گوش می‌کردم ، مجری میگفت کجا چندین سال پیش فکر میکردید حزب‌الله و القاعده با هم درگیر بشوند مثل الان در سوریه؟ و بعدش گفت که جهان آزاد باید با چیپس و پفک بنشیند‌ و فقط
تماشا کند و برای هر ۲ طرف نیز آرزوی موفقیت کند.:e420:

https://www.facebook.com/pages/%D8%B3%D8...5305575570

"A Land without a People for a People without a Land"


پاسخ

Theodor Herzl نوشته: این صفحه فیسبوک رو ببیند ، صفحه یه گروه مسلح سنی بلوچ هست که تازگی چند تا سرباز وظیفه رو در مرز کشتند ، ببینید توی کامنت‌ها چطوری شیعه و سنی همدیگر رو می‌‌درند!
اینها چه سنی و چه شیعه فرزندان این مملکت هستند
ایرانی هستند!
ما ایرانی ها بر خلاف شما از کشته شدن جفتشون چه شیعه و چه سنی ناراحت میشیم...

آمد شدن تو اندرین گیتی چیست؟
آمد مگسی پدید و ناپیدا شد!
پاسخ

SAMKING نوشته: اینها چه سنی و چه شیعه فرزندان این مملکت هستند
ایرانی هستند!
ما ایرانی ها بر خلاف شما از کشته شدن جفتشون چه شیعه و چه سنی ناراحت میشیم...

از کشته شدن سرباز شاید اما از کشته شدن اونی که میاد میگی سنی ها حرامزاده هستن هم ناراحت میشی ؟
پاسخ

از یک دید شاید بشه با مرگ و میر و کشتار شوخی کرد ولی از دید دیگه من حتی از مردن دینداران که واقعابه ماهیت دین آگاه هستند هم چندان خوشحال نمیشم.

To ravage, to slaughter, to usurp under false titles, they call empire; and where they make a desert, they call it peace
Tacitus-
پاسخ

undead_knight نوشته: ز یک دید شاید بشه با مرگ و میر و کشتار شوخی کرد ولی از دید دیگه من حتی از مردن دینداران که واقعابه ماهیت دین آگاه هستند هم چندان خوشحال نمیشم.
دیندارانی مثل همین خبری که آمده چندان که نشان میدهند و ادعا میکنند هم عقیدتی نیستند.
بلکه فکر قدرت و طمع ان است که انان را اینچنین به جان یکدیگر انداخته.
مطمئنا انسانهایی چنین که خودشان و اعتقادشان را ارجح بر هر کسی (حتی هم مسلکان خودشان)میدانند چه بهتر در این کارزار خودشان خودشان را حذف کنند.

شراب اولی تر ...
پاسخ

Theodor Herzl نوشته: این صفحه فیسبوک رو ببیند ، صفحه یه گروه مسلح سنی بلوچ هست که تازگی چند تا سرباز وظیفه رو در مرز کشتند ، ببینید توی کامنت‌ها چطوری شیعه و سنی همدیگر رو می‌‌درند!E415 من که میگم گور پدر جفتشون بگذارید اینها تا نفر آخر همدیگر رو بکشند ، یک برنامه رادیویی در اسرائیل رو گوش می‌کردم ، مجری میگفت کجا چندین سال پیش فکر میکردید حزب‌الله و القاعده با هم درگیر بشوند مثل الان در سوریه؟ و بعدش گفت که جهان آزاد باید با چیپس و پفک بنشیند‌ و فقط
تماشا کند و برای هر ۲ طرف نیز آرزوی موفقیت کند.:e420:

https://www.facebook.com/pages/%D8%B3%D8...5305575570
100 هزار نفر مردم سوریه چه گناهی کرده اند که باید قربانی وحشی گری 4 تا کله خر بشوند؟ شما چطور می بینید مردم بیگناه سوریه و عراق و افغانستان و پاکستان و ... که هیچ نقشی در این دعواها نداشته اند کشته و آواره می شوند و عزیزانشان را از دست می دهند و از گرسنگی سگ و گربه می خورند، و در عین حال تمایل به خوردن چیپس و پفک و تخمه در حین تماشای این صحنه ها از خود نشان می دهید؟
این انتحاری ها و گروهک های تروریستی حتی یک درصد کل مسلمانها هم نمی شوند، چرا اینها باید قربانی شوند؟
پاسخ

Philo نوشته: 100 هزار نفر مردم سوریه چه گناهی کرده اند که باید قربانی وحشی گری 4 تا کله خر بشوند؟ شما چطور می بینید مردم بیگناه سوریه و عراق و افغانستان و پاکستان و ... که هیچ نقشی در این دعواها نداشته اند کشته و آواره می شوند و عزیزانشان را از دست می دهند و از گرسنگی سگ و گربه می خورند، و در عین حال تمایل به خوردن چیپس و پفک و تخمه در حین تماشای این صحنه ها از خود نشان می دهید؟
این انتحاری ها و گروهک های تروریستی حتی یک درصد کل مسلمانها هم نمی شوند، چرا اینها باید قربانی شوند؟

این حرف که مشکل فقط تندرو‌ها هستند و بقیه مسلمانان مشکلی‌ ندارند یک سفسطه است ، من مسلمان زاده منظورم نیست منظورم کسی‌ است که واقعا به اسلام اعتقاد دارد ، یک همچین شخصی نمی‌تواند دمکرات باشد ، مثل این هست که بگوییم مشکل تندرو‌ها در فاشیسم هستند ، و ما فاشیست خوب هم داریم!

"A Land without a People for a People without a Land"


پاسخ

منظور هم در کًل البته مربوط به جنگ شیعه و سنی بود و نه لزوماً سوریه ، در سوریه افراد دمکرات و سکولار زیادی هستند که با بشار اسد جنایت کار می‌جنگند

"A Land without a People for a People without a Land"


پاسخ

Theodor Herzl نوشته: این حرف که مشکل فقط تندرو‌ها هستند و بقیه مسلمانان مشکلی‌ ندارند یک سفسطه است ، من مسلمان زاده منظورم نیست منظورم کسی‌ است که واقعا به اسلام اعتقاد دارد ، یک همچین شخصی نمی‌تواند دمکرات باشد ، مثل این هست که بگوییم مشکل تندرو‌ها در فاشیسم هستند ، و ما فاشیست خوب هم داریم!
دوست گرامی،
1. من هیچ ادعایی درباره مشکل دار بودن یا نبودن، دموکرات بودن یا نبودن و ... مسلمانان نکردم، تنها می گویم این همه آدمی که توی این دعواها نه سر پیازن نه ته پیاز، چرا باید بمیرن یا بیچاره بشن؟ پس سفسطه ای در کار نیست، بلکه این شمایید که پهلوان پنبه ساخته اید.
2. کسی آمار نگرفته که معلوم بشه چند درصد اینایی که میمیرن "مشکل دار" هستند چند درصدشون بدون مشکل، چند درصدشان مسلمان واقعی! هستند چند درصدشان غیر واقعی، پس باز این جنگها نباید باشه و شما نمی تونید بشینید همراه با خوردن پفک کشته شدن افرادی را که نمی دانید مشکل دار هستند یا نیستند را تماشا کنید.
3. هر کس دموکرات نیست، و هر کس "مسلمان واقعی" است، و کلا هر کس که از نظر شما "مشکل دارد"، اشکالی ندارد که بمیرد یا خانواده اش را از دست بدهد یا آواره شود یا از گرسنگی سگ و گربه بخورد، و نیز اشکالی ندارد که ما دست روی دست بگذاریم و این همه را، صرفا چون همه قربانی ها "مشکل دارند" با لذت تماشا کنیم؟
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 75 مهمان