02-22-2015, 10:28 AM
sonixax نوشته: شرایط کشورها البته با هم فرق میکنه! (به خاطر قوانین و احترام به قوانین توسط مردم)سپاس بابت توضیح...
ولی در اروپا اگر دچار چنین مشکلی بشید اولین کاری که باید بکنید اینه که فلاشر ماشین رو روشن کنید تا پشت سری ها بفهمند شما دچار مشکل شدید. بعدش آروم آروم و با دقت سرعت رو کم کنید و سعی کنید در صورتی که امکانش هست ماشین رو به کنار هدایت کنید.
من هرگز با ماشینی که فرمونش هیدرولیک نیست رانندگی نکردم چون زمانی که از ایران خارج شدم کوچکتر و بینیاز تر از اونی بودم که بخوام رانندگی کنم، ولی این مشکل سفت شدن فرمان ماشین اغلب در ماشینهای هیدرولیک اتفاق میوفته و خیلی دلایل میتونه داشته باشه یکی از اونها خراب شدن پمپ هیدرولیکش هست و باعث سفت شدنش میشه. در شرایطی که ماشین خاموشه هم این اتفاق میوفته.
نمیدانم چه مشکلی پیش امد ولی روز استرس سازی بود :)
مدتیست سرعت گیرهایی درست کرده اند که حدود نیم متر ارتفاع دارد شیب ملایمی هم ندارد باید با سرعت خیلی کم از ان عبور کرد
یکی از خیابانها که چنین سرعت گیری داردهیچ تابلوی خطری یا رنگ متمایزی هم نداشت تا راننده متوجه ی ان شود
شب قبل این حادثه با سرعتی بالا از روی این مانع گذشتم
و زمانی متوجه سرعت گیر شدم که زمان برای کم کردن سرعت نبود و ماشین با شدت تمام به زمین برخورد کرد احتمالا مشکل پیش امده بدین خاطر بود
هنگامی که کسی آگاهانه افکار تو را نمی فهمد
خودت را برای توجیه خسته نکن . . .