02-20-2015, 10:22 PM
sonixax نوشته: مثلن پشت چراغ قرمزی و نزدیک ترین نفر به خطر عابر همزمان که پات روی ترمزه باید روی کلاچ هم باشه که اگر کسی از پشت زد بهت در نتیجه اش پات از روی هر دوتا ول میشه و ماشین خاموش میشه این طوری ماشینت نمیپره روی خط عابر. این چیزی بود که توی آموزش اینجا به ما یاد دادند و خیلی از کسانی که در ایران قبل از این رانندگی میکردند با بعضی از اینها مشکل داشتند اساسی به خاطر اینکه همه فکرشون توی خراب شدن صفحه کلاچ و ماشین بود در صورتی که اینجا بهشون میگند مهم نیست که استهلاک ماشین بره بالا مهم اینه که برای کسی خطری ایجاد نکنی.جدی دلیلش اینه؟
.
کسی همچین چیزی اینجا به ما نگفته بود!
حالا اگه اوتومات باشه تو همیچین وضعیتی چی میشه؟
![E40e E40e](https://daftarche.com/images/smilies/emoji/e40e.png)