09-03-2012, 08:50 AM
ص83
روایت غدیر خم جعلی است
اینرا نیز ناگفته نگذارم کە در زمان مختار ثقفی وتا نیمه های سدۀ دوم هجری هنوز کسی از شعیانِ کوفه داستان انتصاب علی در غدیرخم رانشنیده وبازنگفته بود.
دهها داستان دربارۀ کرامات ومعجزاتِ امام علی از آن زمان بازمانده است کە اکنون همه را میتوان درمتون اساسی شیعیانِ امامی دید، ولی در هیچکدام ازروایتهای آنزمان هیچ اشاره ئی بە غدیِر خم و انتصاب علی بە امامت نرفته است.
در روایات قیام زید هم خبری از غدیر خم نیست.
قیام نفس زکیه 145 هجری: در نامه های نفس زکیه و خلیفه عباسی استدلالات بسیار برای حقانیت علی و فرزندانش نوشته ولی هیچ خبری از غدیر خم نیست.
موضوع انتصاب علی در غدیِر خُم را بعدها نظریه پردازانِ بزرگِ اهل تشیع جعفری در انداختند،و روز ۱۸ ذوالحجه کە روز کشته شدنِ عثمان و بە خلافت رسیدنِ علی بود را بە روز انتصاب علی بە فرمانِ الله و توسط پیامبر در منزلگاهی بە نام غدیِر خم تبدیل کردند و احادیث و روایتهای بسیاری درباره اش آوردند.
شمار بسیاری از آیات قرآن را نیز با آن انتصاب آسمانی ربطِ مستقیم دادندکەدربرخی از تفاسیر معتبر اهل تشیع موجود است.
ص84
روایت غدیر خم جعلی است
اینرا نیز ناگفته نگذارم کە در زمان مختار ثقفی وتا نیمه های سدۀ دوم هجری هنوز کسی از شعیانِ کوفه داستان انتصاب علی در غدیرخم رانشنیده وبازنگفته بود.
دهها داستان دربارۀ کرامات ومعجزاتِ امام علی از آن زمان بازمانده است کە اکنون همه را میتوان درمتون اساسی شیعیانِ امامی دید، ولی در هیچکدام ازروایتهای آنزمان هیچ اشاره ئی بە غدیِر خم و انتصاب علی بە امامت نرفته است.
در روایات قیام زید هم خبری از غدیر خم نیست.
قیام نفس زکیه 145 هجری: در نامه های نفس زکیه و خلیفه عباسی استدلالات بسیار برای حقانیت علی و فرزندانش نوشته ولی هیچ خبری از غدیر خم نیست.
موضوع انتصاب علی در غدیِر خُم را بعدها نظریه پردازانِ بزرگِ اهل تشیع جعفری در انداختند،و روز ۱۸ ذوالحجه کە روز کشته شدنِ عثمان و بە خلافت رسیدنِ علی بود را بە روز انتصاب علی بە فرمانِ الله و توسط پیامبر در منزلگاهی بە نام غدیِر خم تبدیل کردند و احادیث و روایتهای بسیاری درباره اش آوردند.
شمار بسیاری از آیات قرآن را نیز با آن انتصاب آسمانی ربطِ مستقیم دادندکەدربرخی از تفاسیر معتبر اهل تشیع موجود است.
ص84
عمل به دستورات و قوانین اسلام ترویج فحشا و قباحت و زشتی واقعی است. رقص و آواز و سکس و برهنگی و پورنوگرافی و اختیار زن به تعدد شریک جنسی نه فساد است و نه فحشا بلکه از حقوق مسلم زنان و مردان جامعه میباشد.