08-11-2012, 10:44 AM
داستان تولد امام علی در کعبه
امام صادق گفته که مردان قریش پیرامون کعبه نشسته بودند، فاطمه دختر اسد که درد زایمان اش گرفته بود نزد کعبه رفت، مردم دیدند که دیوار کعبه شکافت و فاطمه و به دیوار به هم آمد و دروزاه بسته شد.
مردم رفتند که در را بگشایند تا بنگرند که چه موضوعی است! هرچه کوشیدند دروازه گشوده نشد. گشوده نشد.
فاطمه سه روزی در درون کعبه بود و مردم مکه داستانش را زبان به زبان می کردند. سپس دیوار در همان نقطه که او وارد شده بود شکافت و او علی را بر دست گرفته بیرون آمد وگفت در این سه روزاز میوه های بهشت می خوردم. علی نوزاد تا چشمش به پیامبر افتاد به پیامبر افتاد گفت «السلام علیک یا رسول الله» و بروی پیامبر لبخند زد.
پیامبر زبانش در دهان او نهاد و دوازده چشمه از زبانش جوشید.
خرائج قطب راوندی ص 171
در خور یادآوری است که کعبه در زمان ولادت علی درب و سقف نداشته و بعدها برای آن درب و سقف گذاشتند. نشان می دهد که حدیث سازان از شکل کعبه در زمان تولد علی خبر نداشتند.
بازخوانی داستان غدیر خم – امیر حسین خنجی ص197-198 الکترونیک
امام صادق گفته که مردان قریش پیرامون کعبه نشسته بودند، فاطمه دختر اسد که درد زایمان اش گرفته بود نزد کعبه رفت، مردم دیدند که دیوار کعبه شکافت و فاطمه و به دیوار به هم آمد و دروزاه بسته شد.
مردم رفتند که در را بگشایند تا بنگرند که چه موضوعی است! هرچه کوشیدند دروازه گشوده نشد. گشوده نشد.
فاطمه سه روزی در درون کعبه بود و مردم مکه داستانش را زبان به زبان می کردند. سپس دیوار در همان نقطه که او وارد شده بود شکافت و او علی را بر دست گرفته بیرون آمد وگفت در این سه روزاز میوه های بهشت می خوردم. علی نوزاد تا چشمش به پیامبر افتاد به پیامبر افتاد گفت «السلام علیک یا رسول الله» و بروی پیامبر لبخند زد.
پیامبر زبانش در دهان او نهاد و دوازده چشمه از زبانش جوشید.
خرائج قطب راوندی ص 171
در خور یادآوری است که کعبه در زمان ولادت علی درب و سقف نداشته و بعدها برای آن درب و سقف گذاشتند. نشان می دهد که حدیث سازان از شکل کعبه در زمان تولد علی خبر نداشتند.
بازخوانی داستان غدیر خم – امیر حسین خنجی ص197-198 الکترونیک
عمل به دستورات و قوانین اسلام ترویج فحشا و قباحت و زشتی واقعی است. رقص و آواز و سکس و برهنگی و پورنوگرافی و اختیار زن به تعدد شریک جنسی نه فساد است و نه فحشا بلکه از حقوق مسلم زنان و مردان جامعه میباشد.