صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
marpitoon نوشته: بزرگترین لطف را به سلمان رشدی کرد وبا حکم اعدام او به او شهرت بین المللی داد که حتی در حال حاضر در روستاهای دور افتاده رمانی هم مردم کتاب آیات شیطانی را دارند وقرآن در آل عمران آیه 120 میگه فقط در مقابل این چیزها سکوت کنید واستقامت پیشه کنید ....
من خواستم سکوت بکنم که شما احساس ِ مورد حمله قرار گرفتن پیدا نکنید و از فروم زده نشوید، اما این بخش از حرفهایتان بقدری غیرقابل تحمل و «اسلامی»ست که اندازه ندارد. یعنی تنها دلیل مخالفت شما با صدور ِ حکم اعدام یک نویسنده بخاطر آنچه نوشته اینست که این کار به نشر عقاید ِ او کمک کرده؟ آنوقت توقع دارید ما به قرائت ِ نرمخوی ِ شما از اسلام گوش هم بدهیم؟ آنقدر در مذهب ِ خشونت غرقه هستید که حتی به خودتان زحمت نمیدهید با نفس ِ عمل مخالفت بکنید.
و جالبتر اینست که سلمان رشدی نویسنده خوب و برای اهل فن معروفی بود و برای کتاب دیگری بنام"بچه های نیمه شب" هم جایزه نوبل گرفت.
آقایون اجانب باز چشمتون به یک مسلمون خورد خودتون رو گم کردید؟ بشینید کنار بذارید ادعا کنه ایشون بعد جواب مواب بدید. تشکر کنید که اومدن پاسخ های ما رو بدند.
فقط می خوای موضع بگیری من فقط میخواستم بگم قرآن میگه کاری به کارشسون نداشته باشید و دیگر من فقط میخواستم حماقت رهبر انقلاب رو نشان بدهم وگرنه کسی از کشتن یک انسان شاد نمیشود نمود من روی قرآن بود که رهبری که ادعای اسلام میکند از قرآن هیچ نمیداند نه تنها او بلکه تمامی علماء ما اگر میدانستند که حکم سنگسار نمیدادند کجای قرآن سنگ سار اومده برای زنی که زنا میکند در قرآن 4 دفعه کلمه سنگسار اومده که هر چهار دفعه در مورد اخطار قوم بنی اسرائیل به پیامبرانشان بوده که دست از دعوت مردم بردارند ببین قرآن در مورد خوردن شراب هم مجازات قرار نداده فقط گفته وقتی مستید نماز نخوانید
4آیه سنگسار هود 91 کهف 20 و مریم 46 یاسین 18 به معانی این آیات توجه کنید که خطاب به چه کسانی هستند
نخست اینکه ورودتان را به دفترچه خوش آمد میگویم.در خصوص مطالبی که درباره سنگسار گفتید فکر میکنم بد نباشد این دو مقاله را ببینید:
http://www.zandiq.com/articles/0000000071.shtml
http://www.zandiq.com/articles/0000000215.shtml
نقل قول:آیا در مورد سنگسار در قرآن حرفی زده شده است؟
در قرآن کلمه سنگسار (رجم) با مفهوم سنگسار کردن انسانها دیده نمیشود و بطور مستقیم به سنگسار اشاره ای در قرآن نشده است، اما برخلاف آنچه اسلامگرایان امروزه مبنی بر تحریف شدن تورات و انجیل میگویند، قرآن خود را در واقع تصدیق کننده کتب قبلی و ادامه راه آنها میداند و همچنین به وضوح میگوید که حکم خدا در تورات است و در ادامه قصاص را از احکام تورات خوانده و بعد از تصدیق آن، میگوید هرکس به آنچه خدا (در تورات در مورد قصاص) نازل کرده است عمل نکند، از ستمکاران است. بنابر این میتوان گفت قرآن نیز چون احکام تورات را، احکام خدا خوانده است، مهر تایید بر سنگسار که حکمی توراتی است نیز همانند قصاص زده است و این منطقی است اگر مسلمانی در کنار قصاص از این آیه استفاده کرده و استدلال کند که در تورات سنگسار آمده است پس باید بدان نیز عمل کرد و این حکم الهی را نیز پیاده کرد، زیرا در تورات به وضوح به سنگسار اشاره شده است. و این استدلال کاملا منطقی و معتبر است اگر از این مبحث نتیجه گرفت که قرآن بطور غیر مستقیم و بواسطه تورات، سنگسار را تایید و ابقا میکند.
سنگسار در تورات آمده است،
...
کلماتت قرآن تصدیق کننده تورات واقعی نه توراتی که تحریف شده پس یه آیه برای من بیار که گفته زن زنا کار را سنگسار کنید آیه 15 سوره نساء در مورد زنای زن میباشد کجا گفته سنگسار و فقط گفته چهار شاهد برای عمل او بگیرید وقتی خدا میگه ما تصدیق می کنیم تورات وانجیل واقعی را میگوید نه آنچه به دست بشر نوشته شده است از کجا میدانید که تورات حکم سنگسارش تحریف نشده نیست ....
marpitoon نوشته: کلماتت قرآن تصدیق کننده تورات واقعی نه توراتی که تحریف شده پس یه آیه برای من بیار که گفته زن زنا کار را سنگسار کنید آیه 15 سوره نساء در مورد زنای زن میباشد کجا گفته سنگسار و فقط گفته چهار شاهد برای عمل او بگیرید وقتی خدا میگه ما تصدیق می کنیم تورات وانجیل واقعی را میگوید نه آنچه به دست بشر نوشته شده است از کجا میدانید که تورات حکم سنگسارش تحریف نشده نیست ....
گرامی آیات زیر که در مقاله هم اومده نشون میده که قرآن خود رو مصدق احکام تورات میدونه،بار اثبات اینکه تورات از 1400 سال پیش تا بحال تغییر کرده یا تحریف شده بقول شما با شماست.
در خود مقاله هم به این مطلب پرداخته شده و نشان داده شده که در نسخه های مختلف تورات اشاره به حکم سنگسار آورده شده.
جتی نشان داده شده که مفسرین قرآن هم معتقدند ارجاع به حکم سنگسار بوده.
نقل قول:ترجمه صحیح مسلم جلد دوم صفه 65 شماره 3200
عباده بن صامت گفت: وقتی بر پیامبر وحی نازل میشد وی بسیار برانگیخته میشد و رنگ از رخسار وی میپرید، روزی بر او
وحی نازل شد و همین حالت به وی دست داد، بعد از وحی او گفت "این (دستور از طرف الله را) از من بگیرید، الله راهی
پیش پای آنان (کسانی که دچار فحشا میشوند) قرار داده است. کسی که توسط عقد اسلامی ازدواج کرده باشد 100 ضربه
شلاق میخورد و بعد سنگسار میشود، و شخصی که ازدواج نکرده باشد 100 ضربه شلاق میخورد و برای یک سال از شهر
تبعید میشود.
مفسرین و فقهای شیعه نیز در مورد این آیه به همین نتیجه از طریق دیگری رسیده اند.
ترجمه تفسير الميزان جلد 4 صفحه 374
"در تفسير صافى از تفسير عياشى از امام صادق (عليه السلام ) روايت آورده كه در ذيل آيه ((و اللاتى ياتين الفاحشة ...)) فرمود:
اين آيه نسخ شده و منظور از سبيل همان حدودى است كه بايد جارى شود. در تفسير عياشى از امام صادق (عليه السلام ) روايت آورده كه
شخصى از آنجناب از اين آيه سؤ ال كرد حضرتش فرمود: اين آيه نسخ شده ، شخص ديگر پرسيد آنروزها كه نسخ نشده بود به چه صورت
مورد عمل قرار مى گرفت ؟ فرمود: به اين صورت كه اگر زنى زنا مى داد و چهار نفر عليه او شهادت مى دادند او را در خانه اى حبس مى
كردند و با او سخن نمى گفتند و بسخنش گوش نمى دادند و با او نشست و برخاست نمى كردند ،تنها آب و طعامش را برايش مى بردند تا بميرد و
يا بعدها خدا راه چاره اى برايش مقرر سازد ،كه ساخت و آن اين بود كه اگر بى شوهر بوده تازيانه اش بزنند و اگر شوهردار بوده سنگسار شود،
شخصى پرسيد:
معناى آيه : ((و اللذان ياتيانها منكم )) چيست ؟ فرمود: معنايش اين است كه اگر دختر بكر همين عمل زشتى را كه اگر بيوه زن مرتكب آن مى
شد به آن گرفتارى مبتلا مى گشت مرتكب شود ،بايد شكنجه شود ،آنگاه در پاسخ از سؤ ال از معناى شكنجه فرمود: يعنى حبس مى شود تا
آخر حديث ). مؤ لف قدس سره : اين قصه يعنى حكم جارى در مورد زنان در صدر اسلام كه حبس كردن تا آخر عمر در خانه ها بوده ، مطلبى
است كه به چند طريق از طرق اهل سنت از ابن عباس و قتاده و مجاهد و غير ايشان روايت شده است . اولى از سدى نقل شده كه گفته است
حبس كردن در خانه حكمى بود مخصوص بيوه زنان و اما ايذائى كه در آيه دوم آمده حكم مخصوص دوشيزگان و كنيزان است."
آشکار است که قرآن را باید با حدیث تفسیر کرد و احادیث متخصصان شیعه و سنی اسلام را به یک سمت یعنی به سمت سنگسار
میبرد.
این نوشتارها کمی طولانیست،لطفاً با دقت و کامل بخونید و بعد اگر ایرادی به اون وارد میدونید رو مطرح کنید.
marpitoon نوشته: سوره نساء در مورد زنای زن میباشد کجا گفته سنگسار و فقط گفته چهار شاهد برای عمل او بگیرید
یعنی اعراب اون زمان 6 نفری میرفتند توی رخت خواب که 4 تا شاهد لازم بوده که یک شخصی زنا کرده ؟ یا جلوی چشم دیگران با هم سکس میکردند ؟
عجب موجودات پیشرفته ای بودند و ما خبر نداشتیم !!!
بعد تکلیف زنای مرد چی میشه ؟ زنا کردن فقط برای زنها جیزه ؟
marpitoon نوشته: کلماتت قرآن تصدیق کننده تورات واقعی نه توراتی که تحریف شده پس یه آیه برای من بیار که گفته زن زنا کار را سنگسار کنید آیه 15 سوره نساء در مورد زنای زن میباشد کجا گفته سنگسار و فقط گفته چهار شاهد برای عمل او بگیرید وقتی خدا میگه ما تصدیق می کنیم تورات وانجیل واقعی را میگوید نه آنچه به دست بشر نوشته شده است از کجا میدانید که تورات حکم سنگسارش تحریف نشده نیست ....
از چند صد سال قبل از محمد عهد جدید و بیش از هزار سال قبل از محمد نسخه عهد عتیق هست که دقیقا همونی هست که در زمان محمد بوده ، قران هم عهد عتیق و جدید زمان خودش رو که دست اهل کتاب اون زمان بوده رو تصدیق میکنه ، پس کدوم کتاب تحریف شده؟ خود قرآن شما کتب مسیحی و یهودی رو تایید کرده.
ببین عزیز جان او 100 ضربه شلاق در مورد روسفیگری واشاعه فساد می باشد تازه آیه 2 سوره نور است ومیگه در ملع عام شلاق بزنید تا دیگر کسی اشاعه فحشاء نکند در مورد اون چهار نفر چون امر محالی بوده قرآن گفته هرگز یک همچین چیزی اتفاق نمیافته که 4 نفر شهادت بدهند در ضمن من گفتم سنگسار در قرآن نگفتم روایت وحدیث به احادیث که نمیشه اعتماد کرد تازه اگه تورات وانجیل تحریف نشده است چرا من چند نوع انجیل داریم 1 متاع 2 برنابا تا خود اسخف ها بیشتر روی متاع تاکید دارند. ولی ما فقط یک قرآن داریم که در تمام دنیا یکسان است .....[color="silver"]
---------- ارسال جدید اضافه شده در 09:45 pm ---------- ارسال قبلی در 09:43 pm ----------
[/color]در مورد تکلیف زنای مرد میگه اونها به یک صورت مجازات کنید که دیگر این کار را تکرار نکنند آیه 16 سوره نساء وآیه 15 که باید در خانه حبثشان کرد در مورد زن شوهر دار است نه در مورد زن ومرد مجرد .
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17