دفترچه

نسخه‌ی کامل: مهران مدیری
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
نظرتون در باره ی این آدم چیه ؟
من تاحالا چند مورد ازش دیدم و به این نتیجه رسیدم که سرش توی همون آخوری هست که سر آخوندها و احمدی نژاد - این یک نمونش :

http://www.youtube.com/watch?v=-sfqH1qYHzI

البته من از همایون خوشم نمیاد و ازش دفاع هم نمیکنم ولی به هر حال .
اینها رو هم ببینید :

http://www.youtube.com/watch?v=C_u-NiFbq5Y

http://www.youtube.com/watch?v=0sWK2Pj2o...re=related

http://www.youtube.com/watch?v=F7Qa5IbJI...re=related
برای اینکه بتونی تو جایی مثل صدا و سیما مدت زیادی کار کنی بدون شک باید با هر کسی بتونی راه بیای.
چند روز پیش خاتمی رفته مثل اینکه سر صحنه قهوه تلخ.فکر میکنم اینا در نهایت مثلاً با احمدی نژاد مخالف باشند وگرنه کسانی که تو همچین محیطی کار میکنند حتی اگر نخواند هم یه کاری میکنند که آلودشون کنند.بیشتر از اینکه اینا بتونند از این طریق عقاید خودشون رو بیان کنند من فکر میکنم که جکومت از اینها استفاده میکنه.
Russell نوشته: برای اینکه بتونی تو جایی مثل صدا و سیما مدت زیادی کار کنی بدون شک باید با هر کسی بتونی راه بیای.
چند روز پیش خاتمی رفته مثل اینکه سر صحنه قهوه تلخ.فکر میکنم اینا در نهایت مثلاً با احمدی نژاد مخالف باشند وگرنه کسانی که تو همچین محیطی کار میکنند حتی اگر نخواند هم یه کاری میکنند که آلودشون کنند.بیشتر از اینکه اینا بتونند از این طریق عقاید خودشون رو بیان کنند من فکر میکنم که جکومت از اینها استفاده میکنه.

این یک صحنه از سریال پخش نشده ی مدیری به نام «ماهواره ها» هستش که مدیری در اون مردم و معترضین به نتیجه انتخابات رو به شدت مسخره کرده ، درست مثل دهنمکی ولی مردم هنوز گوسفند وار عاشق این مردیکه ی شارلاتان هستند و نگران جیب نامبارکش 14
خیلی خوب گفتند که : خلایق هر چه لایق
اما من نشنیده بودم مدیری سریالی داشته باشه که پخش نشده باشه.مطمئنی میلاد جان؟
Russell نوشته: اما من نشنیده بودم مدیری سریالی داشته باشه که پخش نشده باشه.مطمئنی میلاد جان؟

بله ، دو تا سریال هست یکی گنج مظفر و یکی سریال ماهواره ها که یک تکه ازش رو براتون گذاشتم که ببینید که داره توش همایون رو مسخره میکنه .
اشتباه میکنید مهران مدیری همچین آدمی نیست! اگر بود قهوه تلخ از تلوزیون پخش میشد نه اینکه از تلوزیون ممنوع التصویرش کنند!
مدیری انسان فوق العاده آوانگاردیه و همینطور باهوش و با اخلاقه. خودش میدونه اعتبار زیادی بین مردم داره و اونقدر باهوش هست که خودش رو با قاطی شدن با همچین آدم هایی خراب نمیکنه!
اینکه چهارتا کور و کچل تو لس آنجلس بیان بگن مدیری با رژیم دستش تو یک کاسه ست بنظرم آدم بیشتر فکر میکنه طرف از رو حسودیش داره این حرفو میزنه! میگن گربه به گوشت دستش نمیرسید میگفت بو میده! همه دیگه میدونن صاحاب تلوزیون های 24ساعته لس آنجلسی دزد و تیغ زن و کلاه بردارن! هر وقت این کانال دره پیتی هارو که باز کنید میبینید مجری شبکه یک کاسه گدایی گرفته دستش و داره اعانه جمع میکنه تا شبکه ی پر محتواش!!! بسته نشه! بخاطر همینه دیگه کسی اینجا حتی اسم تلوزیون های تار عنکبوت بسته ی این ها رو هم نمیدونه!
این فسیل هایی که تو لس آنجلس تلوزیون 24ساعته سیاسی دارن و 24ساعته واق واق میکنن و همه رو (حتی آدم های خود خودشون رو) دزد و خائن و جاسوس میدونن(بالاخره معلوم نیست کی خودیه؟) واقعا فقط بدرد مسخره کردن و ُسوژه خنده شدن میخورن!
مهران مدیری خیلی با این چلغوز ها فرق میکنه! همیشه تو سریال هاش نشون داده که نگاه تیز بینی داره و بر خلاف بقیه کمدی سازهای ایرانی مثل عطاران و آقاخانی که همیشه سریال هاشون حول و حوش اسلام و ماه رمضون و مسجد و اذان و کرسی شعر میگرده نیست!
واقعا آدم حرفه اییه!
تنها آدمیه تو ایران حاضر که به بهترین شکل حرف خودش رو به مردم میزنه! هم مردم رو میخندونه هم مشکلات رو نشون میده و هم راهنمائی میکنه!
دیگه واضح تر از این بگه فکر کنم ترورش میکنند!
سریال قهوه تلخ که به گفته همه مردم روایت طنز حکومت جمهوری اسلامیست!
دیگه یک نفر تو جایگاه این آدم باید چکار کنه که نکرده؟[color="silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 09:20 pm ---------- ارسال قبلی در 09:15 pm ----------

[/color]
sonixax نوشته: ولی مردم هنوز گوسفند وار عاشق این مردیکه ی شارلاتان هستند و نگران جیب نامبارکش 14


من فکر میکنم خیلی ها تو این سایت از جمله خود من طرفدار این آدم هستند که گوسفند خطاب کردن شما توهین به شخصیت اون هاست!
اگر یک مقدار عفت کلام داشته باشید خیلی بهتر میشه راجع بهش بحث کرد.
sonixax نوشته: بله ، دو تا سریال هست یکی گنج مظفر و یکی سریال ماهواره ها که یک تکه ازش رو براتون گذاشتم که ببینید که داره توش همایون رو مسخره میکنه .

البته همایون مسخره کردن هم داره،به قول آرش کار سیاسی در ایران فقط عربده کشیه.
مدیری هم نون رو به نرخ روز میخوره.اگر این افه های سیاسی رو نیاد زیاد بهش ایرادی من نمیگیرم.بالاخره هنرپیشست دیگه.
شهرام همايون سوخته توی تشت آب يخ بشينه حل ميشه
Russell نوشته: البته همایون مسخره کردن هم داره،به قول آرش کار سیاسی در ایران فقط عربده کشیه.
مدیری هم نون رو به نرخ روز میخوره.اگر این افه های سیاسی رو نیاد زیاد بهش ایرادی من نمیگیرم.بالاخره هنرپیشست دیگه.

ببينيد مساله همايون نيست مساله آب به آسياب جمهورى اسلامى ريختنه و مديرى بيشتر كارهاش و تكه پرانى هاش بيشتر به جاى اينكه روبروى حكومت باشه به نفع حكومته و اونهايى هم كه روبروى حكومته خيلي گنگه و ميشه ازش هر برداشتى كرد

--------------------------------
جناب ريكتور بنده قصد توهين نداشتم و پاسخ پست شما رو فردا حتمن ميدم الان دارم از خستگى ميميرم و با موبايل تايپ فارسي واقعن سخته
فقط بدونيد هدف از توقيف قهوه تلخ زمينه سازى براى فروش بيشترش بوده و گرنه محصولي كه مجوز پخش نگيره در شبكه خانگى هم نميگيره مثل مارمولك كه تازه تكه پرانى به حكومت هم نداره و سياسى هم نيست و حتا لباس آخوندي رو مقدس نشون داده كه وقتي يك اوباش تنش ميكنه آدم ميشه
Reactor نوشته: اشتباه میکنید مهران مدیری همچین آدمی نیست! اگر بود قهوه تلخ از تلوزیون پخش میشد نه اینکه از تلوزیون ممنوع التصویرش کنند!

خوب جواب این رو که بهتون دادم ، صدا و سیمای ضرغامی قرار بوده که این محصول رو 5 میلیارد تومن از آقای مدیری بخره - ولی اگر این محصول از تلویزیون پخش میشد هرگز به اندازه ای که الان مخاطب جمع کرده مخاطب جمع نمیکرد و هیچ گاه درآمد و گردش مالیش به مرز فعلی که از بودجه فرهنگی کل کشور هست نمیرسید .
زمانی که یک محصول فرهنگی ممنوع الپخش میشه این ممنوعیت در تمام ابعاد گریبان گیرش میشه نه اینکه فقط در صدا و سیما نمیشه پخشش کرد ولی به جاش میشه با تبلیغات آنچنانی در سرتاسر کشور و از طریق شبکه خانگی پخشش کرد ، اگر شما حتا فقط یک بار سر و کارتون با ارشاد یا صدا و سیما افتاده باشه این موضوع رو خیلی خوب درک میکنید و وقتی هم که ممنوعیت پخش از سرش برداشته بشه صدا و سیما هم مجازه پخشش کنه .
یک نگاهی به فهرست فیلم های توقیف شده خودش تائیدی هست بر این سخن من :
http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B1%D8%A...8%AF%D9%87
http://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%81%D9%8...9%86%DB%8C

Reactor نوشته: مدیری انسان فوق العاده آوانگاردیه و همینطور باهوش و با اخلاقه. خودش میدونه اعتبار زیادی بین مردم داره و اونقدر باهوش هست که خودش رو با قاطی شدن با همچین آدم هایی خراب نمیکنه!

اینطوری ها هم که شما فکر میکنید نیست .

Reactor نوشته: اینکه چهارتا کور و کچل تو لس آنجلس بیان بگن مدیری با رژیم دستش تو یک کاسه ست بنظرم آدم بیشتر فکر میکنه طرف از رو حسودیش داره این حرفو میزنه! میگن گربه به گوشت دستش نمیرسید میگفت بو میده! همه دیگه میدونن صاحاب تلوزیون های 24ساعته لس آنجلسی دزد و تیغ زن و کلاه بردارن! هر وقت این کانال دره پیتی هارو که باز کنید میبینید مجری شبکه یک کاسه گدایی گرفته دستش و داره اعانه جمع میکنه تا شبکه ی پر محتواش!!! بسته نشه! بخاطر همینه دیگه کسی اینجا حتی اسم تلوزیون های تار عنکبوت بسته ی این ها رو هم نمیدونه!

ببینید بحث در مورد تلویزیون های لوس آنجلسی نیست ، بحث در مورد آب به آسیاب جمهوری اسلامی ریخته .
الان این حرکت مدیری بیشتر به جای اینکه به ضرر جمهوری اسلامی باشه به نفعشه ، خیلی هم به نفعشه . یادتون نره که همین همایون باعث شده بود قبل از انتخابات 88 توی ایران روی در و دیوار و هر جایی که چشم میخورد یک ما هستیم نوشته شده بود و تونسته بود از همین تلویزیون در پیتی با روزی 2 ساعت برنامه اون اتحاد بین مردم رو بوجود بیاره .

Reactor نوشته: این فسیل هایی که تو لس آنجلس تلوزیون 24ساعته سیاسی دارن و 24ساعته واق واق میکنن و همه رو (حتی آدم های خود خودشون رو) دزد و خائن و جاسوس میدونن(بالاخره معلوم نیست کی خودیه؟) واقعا فقط بدرد مسخره کردن و ُسوژه خنده شدن میخورن!

نه در شرایطی که باعث بشه جمهوری اسلامی از این وضع سود ببره .

Reactor نوشته: مهران مدیری خیلی با این چلغوز ها فرق میکنه! همیشه تو سریال هاش نشون داده که نگاه تیز بینی داره و بر خلاف بقیه کمدی سازهای ایرانی مثل عطاران و آقاخانی که همیشه سریال هاشون حول و حوش اسلام و ماه رمضون و مسجد و اذان و کرسی شعر میگرده نیست!
تنها آدمیه تو ایران حاضر که به بهترین شکل حرف خودش رو به مردم میزنه! هم مردم رو میخندونه هم مشکلات رو نشون میده و هم راهنمائی میکنه!

این هم به هیچ عنوان درست نیست ، مهران مدیری به هیچ عنوان محتوای سیاسی یا نقد سیاسی نداره برنامه هاش و هزل هست ساخته هاش نه طنز .

Reactor نوشته: دیگه واضح تر از این بگه فکر کنم ترورش میکنند!

به این مدل تکه پرانی ها که میشه هر برداشتی ازش کرد هم میگویند سوپاپ اطمینان .

Reactor نوشته: سریال قهوه تلخ که به گفته همه مردم روایت طنز حکومت جمهوری اسلامیست!

دقیقن هدف این بوده که مردم فکر کنند روایت جمهوری اسلامیه ، بعد آن چیزی که مردم فکر میکنند که لزومن درست نیست ، مردم ایران روزگاری معتقد بودند که خمینی برای نجاتشان آمده و در پی ایجاد کردن یک حکومت آزاد و مردمی است ،آیا درست فکر میکردند ؟
تازه محصولات و سریال هایی بوده اند که یک هزارم ساخته های مهران مدیری از این مدل تکه پرانی های گنگ نداشته اند و به هیچ عنوان هم نمیشد ازشون برداشت سیاسی کرد ولی توقیف شده اند - چه طور است که این یکی نشده ؟ آن هم در شرایطی که طبق گفته شما همه ی مردم ایران متوجه اش شدند ، یعنی ارشادی ها و صادر کنندگان مجوز ها تا این حد از مرحله پرتند ؟

Reactor نوشته: من فکر میکنم خیلی ها تو این سایت از جمله خود من طرفدار این آدم هستند که گوسفند خطاب کردن شما توهین به شخصیت اون هاست! اگر یک مقدار عفت کلام داشته باشید خیلی بهتر میشه راجع بهش بحث کرد.

همان طور که گفتم من قصد توهین نداشتم .
گوسفندوار رفتار کردن به این معنی نیست که مردم گوسفندند ! همان طور که وقتی میگویند شخصی دیوانه وار عاشق شخص دیگریست به این معنا نیست که وی دیوانه است !
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9