دفترچه

نسخه‌ی کامل: مهران مدیری
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
تا جایی که میدونم این داستان تجاری نیست برای همین لینک دانلودش رو میذارم تا همتون ببینید :

http://www.megaupload.com/?d=J3Y4PLS0
فکر میکنم هر چیزی که باید بگم رو اینجا گفتم :

http://sonixax.wordpress.com/2011/01/06/...%84%D8%AE/
یک مزدور به تمام معنا و انسان فاسد به معنای حقیقی کلمه است مهران مدیری. همه کارهایش با سفارش دقیق جمهوری اسلامی انجام می شود.
این ماجرای قهوه تلخ هم که یک عوای زرگری راه انداخت برای این بود که پول خوبی به جیبش برود و کارش هم نتیجه داد و تا حالا چندین میلیارد به جیبش رفته.
موضوع اصلا شهرام همایون نیست. این مهران مدیری یک مزدور به تمام معناست ولی ایرانی تا روزی که سوابق انسانها را فراموش می کند و با یک دعوای زرگری از کسی حمایت می کند و در واقع سابقه تاریخی ندارد این بدبختی ادامه دارد.
از نظر من جدا از مسائل سیاسی این کلیپ یک کلیپ غیرخنده دار و مبتذل بود،اون از گفتن اینکه "مادرمو برای فروش آوردم" تا "پفیوز" که همون ک..کش خودمونه گرفته تا قهوه ای کردن کلماتی مثل آریایی و... کلا کار مهران مدیری از این نظر زشته که زمانی که کارمون اشاره ی مستقیم به یک شخص خاص داره و یه اتهام رو به اون شخص نسبت میده اخلاق حکم میکنه که کارمون مستند باشه نه پنجول به در و دیوار بکشیم که شخصی رو قهوه ای کنیم و خنده دار باشیم،نویسنده ی قهوه ی تلخ هم گفته اینو چهار سال پیش درست کردن و دنبال مجوز پخش گرفتن هم نرفتن و نمیدونن کی اینو پخش کرده،ولی قضاوت سیاسی در این مورد کردن که این کارو عمداً به نفع حکومت کرده یا نه یه کم کار سختیه،البته من هیچ یک از قسمت های قهوه ی تلخ رو ندیدم،انقدر فیلم های سینمایی شاهکار روی دستم برای دیدن مونده که وقت گذاشتن برای دیدن این لوده بازی ها...
نقل قول: حالا که نظر خواستین!!!


چند روزی است که بیشترین کار من جواب دادن به سوالات بروبچه ها تو فیسبوک شده درمورد ویدئوی کار جدید مهران مدیری.خیلی ها نظر من رو خواستارشدن که بهتر دیدم همینجا بنویسم.بعضی ها این کار رو یک اثر بی بدیل میونن وبرخی دیگر هم نظری دیگر دارن.من تمام این سالها راجع به مهران سکوت کردم والبته باز هم قصدم سکوت بود .اما تعداد نامه های دریافتی بحدی بود که ناچارم کمی بگپم!!!

http://kamranmalekmotiee.blogspot.com/20...-post.html
Nocturne نوشته: نویسنده ی قهوه ی تلخ هم گفته اینو چهار سال پیش درست کردن و دنبال مجوز پخش گرفتن هم نرفتن و نمیدونن کی اینو پخش کرده،ولی قضاوت سیاسی در این مورد کردن که این کارو عمداً به نفع حکومت کرده یا نه یه کم کار سختیه،

دوست عزیزم چهره بازیگران می تواند به خوبی نشان دهد که این کار تازه است یا برای گذشته است و اصولا در کارهای تصویری گه فیلم و چه سریال تنها دو تن دسترسی به اینها دارند. تهیه کننده و کارگردان. هیچکس دیگر از هیچ راهی نمی تواند به این فیلم دسترسی داشته باشد.
Nocturne نوشته: نویسنده ی قهوه ی تلخ هم گفته اینو چهار سال پیش درست کردن و دنبال مجوز پخش گرفتن هم نرفتن و نمیدونن کی اینو پخش کرده،

راستش رو بخواید دروغ گفته ، وگرنه 4 سال پیش نه اون آهنگهایی که توش استفاده شده وجود داشته و نه لارجر باکس و خیلی از این تلویزیون ها و ... توی یک مقاله توی ویکی پدیا تاریخ تولیدش رو نوشته 87 که من فکر میکنم جلو تر باشه ، تیمی که این چرندیات رو بازی کرده همه ی تیم قهوه ی تلخ هستند و طی 4 سال پیش دو تا سریال دیگه درست کرده که این افراد توش نیستند .
kheradgera نوشته: یک مزدور به تمام معنا و انسان فاسد به معنای حقیقی کلمه است مهران مدیری.
یک کم دیگه پیاز داغش رو زیاد تر کن قشنگ پخته بشه!

نقل قول:همه کارهایش با سفارش دقیق جمهوری اسلامی انجام می شود.

شما خودت در محلی که بهش سفارش میشد بودی و دیدی؟ کپی فاکتور سفارش ها دستته؟71

نقل قول:این ماجرای قهوه تلخ هم که یک عوای زرگری راه انداخت برای این بود که پول خوبی به جیبش برود و کارش هم نتیجه داد و تا حالا چندین میلیارد به جیبش رفته.

مگه بده آدم عقل تو کله اش باشه و بجای تلوزیون 24ساعته راه انداختن و گاز گرفتن و گدایی از مردم و جیب بری بره برنامه طنز بسازه و ملیاردر بشه؟
انگار شما با ملیاردر شدن این آقا مشکلی داری؟

نقل قول:ولی ایرانی تا روزی که سوابق انسانها را فراموش می کند و با یک دعوای زرگری از کسی حمایت می کند

سوابقش چی بوده؟

از کی حمایت کرده؟


نقل قول:در واقع سابقه تاریخی ندارد
مگه بنای تاریخیه که سابقه تاریخی داشته باشه؟

نقل قول:این بدبختی ادامه دارد
الان تمام بدبختی مملکت بخاطر اینه که مهران مدیری کارگردان موفقیه که فیلم طنز میسازه تا مردم رو بخندونه و بخاطر هوش و ابتکارش میلیاردر شده؟ و ما چون مثل اون نیستیم به همین خاطر به اون انگ جاسوس و مزدور بودن میزنیم؟
اگر مهران مدیری بجای اینکه پولدار بود و خونه و ویلا و ماشین مدل بالا داشت شب ها تو جوب میخوابید دیگه جاسوس نبود و آدم خوبی بود؟
sonixax نوشته: راستش رو بخواید دروغ گفته ، وگرنه 4 سال پیش نه اون آهنگهایی که توش استفاده شده وجود داشته و نه لارجر باکس و خیلی از این تلویزیون ها و ... توی یک مقاله توی ویکی پدیا تاریخ تولیدش رو نوشته 87 که من فکر میکنم جلو تر باشه ، تیمی که این چرندیات رو بازی کرده همه ی تیم قهوه ی تلخ هستند و طی 4 سال پیش دو تا سریال دیگه درست کرده که این افراد توش نیستند .

دقیقن. چهره بازیگرها خیلی پیتر از 4 سال پیش هست.
يه سوال براي من مطرح هست اينکه آيا يا بايد شخصي را دوس داشت يا بايد متنفر بود؟ آيا بايد در مورد هر شخصيت مشهوري قضاوتي وجود داشته باشد؟
چه لزومي دارد که حتما بدانيم گرايش مهران مديري چي هست و جز کدام دسته هست؟ آيا هدف اين هست که اگر فرضا جز دسته اي که ما دوس داريم نيست با خيال راحت فيلمهايش را بدزديم؟ (فرضا رايگان دانلود کنيم)
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9