نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 2 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

گفتگو پیرامون فمینیسم

Nevermore نوشته: لعنتی یک 10 خطی نوشتم به باد رفت.

نخست اینکه پاداش کس لیسان گرامی همواره سرکوفت و تو سری بوده نه سکس پارتی.استمناء هم استمناء ذهنی بود،همینکه دور هم بنشینید و یک آمار در پیتی هم بدهید و در باب سلطه ی مردان آه و ناله کنید بس است.
E411E411
نقل قول:چنان است که «مردان کافر به الهه‌ی مقدس» را در محیط مجازی، بی‌استثنا، دیر یا زود به نحوی مستقیم یا غیرمستقیم به محرومیت از دسترسی به کُس، یا به عبارت دیگری نابودی کامل ژنتیکی تهدید می‌کنند
استاد اعظم این رو فرمودند،فکر نمیکردم اینقدر زود بهش پشت کنید:)))
کلا اینقدر این دوستان آنتی فمنیست استدلال های متناقض ارائه میدند که برای جواب دادن بهشون باید پست هاشون رو برای همدیگه نقل قول بگیریم:))

از همین تریبون هم جهاد خسته گی! ناپذیر شما بر علیه فمنیسم رو تبریک میگم و ضمن عرض خواهی از غلط های بی جای زنان و آه و ناله بیخودشون،این جبهه رو هم به شما واگذار میکنم تا بعدا در فرصت مقتضی در جبهه ای دیگه و در باب قوانین در خدمت شما باشیم:))

To ravage, to slaughter, to usurp under false titles, they call empire; and where they make a desert, they call it peace
Tacitus-
پاسخ

نقل قول:استاد اعظم این رو فرمودند،فکر نمیکردم اینقدر زود بهش پشت کنید:)))
کلا اینقدر این دوستان آنتی فمنیست استدلال های متناقض ارائه میدند که برای جواب دادن بهشون باید پست هاشون رو برای همدیگه نقل قول بگیریم:))
پسر جان کی می خواهی یاد بگیری اول درست نوشته را بخوانی بعد اظهار نظر کنی؟
اینکه پاداش کس لیسان همواره توسری است فرق می کند با اینکه من خودم چه اندازه دختر گیر ام می آید.من صراحتا در تاپیک های دیگر اعلام کرده ام که دیگر جلب نظر زنان و رسیدن به سکس برایم ذره ای اهمیت ندارد.

نقل قول:از همین تریبون هم جهاد خسته گی! ناپذیر شما بر علیه فمنیسم رو تبریک میگم و ضمن عرض خواهی از غلط های بی جای زنان و آه و ناله بیخودشون،این جبهه رو هم به شما واگذار میکنم تا بعدا در فرصت مقتضی در جبهه ای دیگه و در باب قوانین در خدمت شما باشیم:))

کجا به این زودی؟تازه داشتیم فیض می بردیم از سخنان گهربارتان.E412
پاسخ

undead_knight نوشته: این آمار زندانی رفتن در یک سال نیست،این آمار زندانیان موجود بود که من به خاطر روحیه لطیف و مهربانم!:)) با آمار مردانی که امسال متاهل شدند مقایسه کردم مگرنه اگر با امار کل مردان متاهل مقایسش میکردم دیگه رمقی براش نمیموند:))
مهم نیست، به زندان رفتن دیگر در بدترین حالت روی می‌دهد و معمولا مردِ داستان حاضر می‌شود که هرچه دارد بدهد و با حمالی هم شده کار کند تا زندان نرود، ضمن اینکه این آمار کسانی که مدتی (چون یک سال و ....) را زندان بوده و بعد به شکلی آزاد شده‌اند، در بر نمی‌گیرد.

undead_knight نوشته: بعله "تمکین " که بدون نیاز به هیچ عینکی! بردگی جنسی محسوب میشه انگار در حوزه دید شما نیست ولی قانونی که هزارتا بند و تبصره برای رها کردن مرد داره میشه "مبتنی بر اصول برده داری" :))
خیر، مردی که کار می‌کند و خرجِ خانه و زن را می‌دهد و به خاطر نفقه ندادن محکوم می‌شود در عوض به او توی کتاب گفته‌اند که زنت باید از تو تمکین کند ولی این بار حقوقی ندارد، چرا که کسی نمی‌تواند ثابت کند که زن‌اش به او تمکین می‌کند یا نه، و یا اینکه این تمکین جنسی از سوی زن، همانقدر معتبر است که توان تامین جنسی از سوی مرد. قانونِ مهریه نیز هزار بند و تبصره ندارد، فردای عقد عروس خانم اگر راست کرد( معادلش برای زنان چه می‌شود؟!) که من مهریه‌ام را می‌خواهم شما باید به هر طریقی یا آن را بدهید، یا اینکه رضایت‌اش را جلب کنید.

undead_knight نوشته: والا من متاسفانه آمار اینهایی که گفتی رو نداشتم(که البته داشتنش و مقایسه آماریش احتمالا موجب تولید خنده و مزاح بیشتر میشد) ولی متاسفانه مثلا آمار زنانی رو هم ندارم که به خاطر آزار شوهرانشون از همین چیزهایی که قانون براشون معین کرده هم میگذرند.
E40d

undead_knight نوشته: کلا در این مواقع توانایی تشخیص ایهام و استعاره و کلا سایر صنایع ادبی! در دوستان از بین میره! :))
به هر دلیلی که اینکار انجام شده باشه به نفع مردان هست،نیست!؟حالا باز ناله و زاری بکنید:))
تازه برای شما خبر های بهتری هم داریم:
110 سکه هم برای مهریه زیاد است؟ - سایت خبری تحلیلی تابناك
خبرهایی که خودت میزاری را هم نمی‌خوانی؟!
نقل قول:* نمی‌توان اراده زوجین را در مهریه محدود کرد

او در پاسخ به این‌که چرا از ابتدای امر در دفترخانه‌های ثبت ازدواج جلوی مهریه‌های سنگین گرفته نمی‌شود می‌گوید: نمی‌توان اراده دو انسان بالغ (زوج و زوجه) را محدود کرد. این موضوع هم که گاهی عنوان می‌شود دفترخانه‌ها مهریه‌های پایین را ثبت کنند تنها یک موضوع سفارشی است و نمی‌توان آن را به شکل قانون درآورد. ابوترابی در ادامه می‌افزاید: از سوی دیگر این‌که گفته می‌شود مهریه را مثلا به 110 سکه کاهش دهیم باید گفت که برخی از بدهکاران مهریه در سطوح پایین جامعه همچون کارگرانی هستند که توانایی پرداخت حتی یک سکه را هم ندارند در نتیجه نمی‌توان هیچگونه محدودیتی در تعیین مهریه قایل شد و تنها در شکل اجرای حکم است که می‌توان اراده قانون را دخالت داد
اینکه می‌گویند می‌خواهند تعداد سکه‌های مهریه را کاهش دهند، همگی شعار است و هرگز جنبه‌ی عملی پیدا نکرده و همینطور که می‌بیند هم نخواهد کرد.


undead_knight نوشته: داریوش عزیز شغل ماله کشی شایسته شما نیست:))
این آمار قطعا ناقصه(من در آمارهای مربوط به کشورهای خارجی مقایسه هایی که توش قربانیان مرد هستند رو هم میارم،مثلا تجاوز) و به همین خاطر هم فقط به "خشونت فیزیکی بر علیه زنان" اشاره کردم،در مورد 70 درصدی بیش از 87/5 درصد از خشونت ها "فیزیکی" بوده،یعنی حدود 60 درصد.
در آمار دوم هم 15 درصد خشونت بر علیه زن فیزیکی به همراه خشونت روانی بوده،نه خشونت روانی به تنهایی.
حالاشما بند کردی به تعریف خشونت روانی که من اصلا در موردش حرفی نزدم؟!:))))
ماله‌کشی، هان؟!
اساسا پژوهش‌های اینچنینی را باید فارغ از اعتبار دانست، به چند دلیل. نخست آنکه تعریف خشونت در آنها ماهیتی کاملا یک‌بعدی دارد و این مشخصا نوعی وقیحانه از فریبِ مخاطب است که در آن قرار است با ارائه‌ی درصد بالایی از آمار زنانِ موردِ خشونت قرار گرفته، مخاطبِ متاثر از زن‌پرستی را تحت تاثیر قرار دهند، اما نگاهی کنید بر مصادیق خشونت در این آمار:
نقل قول: مانند دروغ گفتن، نفقه ندادن، به خواسته‌های زن بی‌توجه بودن، چشم‌چرانی، تعدد زوجات، انتقاد کردن به طور مداوم، جدا کردن زن از کودکانش، دوستان و فامیل، پرخاش کردن، وادار کردن زن به ترک خانه، تهمت زدن، وادار کردن زن به پوشش خاص بدون میل خود.
آقا 60 درصد چیست؟باور بکنید با این تفاسیر، 100 درصد از زنانِ ایران مورد خشونت بوده‌اند :)) این سناریو مدنظر داشته باشید:
مرد تاکسی‌ران (پس از یک روز پردود و روان‌گا) به خانه می‌آید
زن از او می‌خواهد که او را بگاید اما می‌گوید خسته است و امشب نمی‌تواند، زن ناراحت می‌شود و شب را با چشمان پراشک می‌خوابد؛ خب تبریک می‌گویم، شما با یکی از موارد خشونت علیه زنان آشنا شدید:)))
آن «دروغ گفتن» هم خیلی باحال است واقعا:)) می‌خواهید دزدی را هم جز مصادیق خشونت علیه زنان به حساب آورید؟! یعنی من فرضا اگر فردا بروم برای سیر کردن شکم زنم دزدی بکنم، هم مرتکب دزدی شده‌ام و هم خشونت علیه زنان:))
از همه باحالتر اما چشم‌چرانی است. آقا به جان هر چه فمنیست است که مادر احمدی‌نژاد هم وقتی بیرون می‌رود همش احساس می‌کند که تحت چشم‌چرانی‌ست!دلیلش را شاید این ترول باهوشِ ما نداند، ولی من که به خوبی می‌دانم!

آمارهای اینچنینی صرفا برای اهداف فمنیستی ساخته می‌شوند و مشخصا فاقد هرگونه اعتبار است. بعد تو چیزی می‌گویی که در این آمار من ندیدم و فقط یک جا دیدم که :
نقل قول:اما نتایج در یک نظرسنجی دیگر در کشورمان با عنوان همسرآزاری، حاکی از آن است که ۴۶درصد از پاسخگویان ادعا کرده‌اند که توسط شوهران‌شان مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند، ۲۴درصد آزار روحی، ۱۵درصد آزار روحی و جسمی، ۵ درصد آزار جسمی و ۲۰درصد از زنان پاسخگو اظهار داشتند که به یاد ندارند چند بار مورد آزار قرار گرفته‌اند! ۹درصد بیش از ۱۰بار، ۳درصد بین ۹ تا ۱۰بار، ۳درصد بین ۵ تا ۶بار، ۳درصد بین ۳ تا ۵ بار، ۲درصد بین ۱ تا ۲بار را گزارش کرده‌اند.

undead_knight نوشته: گیر من این بود که واژه گله گله برای آزار جسی زنان بسیار مناسب تره تا زندان رفتن مردان به خطر مهریه یا نفقه! :))
مناسب‌ترین‌اش برای مردانِ قربانی خشونت (که من تقریبا به یقین می‌گویم که هر مردی در ایران بارها و بارها خشونت را بطور واقعی تجربه کرده است)و پسربچه‌های قربانی آزار جنسی‌ست.

کسشر هم تعاونی؟!
پاسخ

undead_knight نوشته: البته همه اینها به نقل از مقام های حکومتی و در مواردی به نقل غیر مستقیم از بی بی سی هست،البته اگر مثل بعضی مخالفین جمهوری اسلامی میخواید به آیت الله بی بی سی،صفت فمنیست رو هم اضافه کنید ابایی نیست ولی فکر نمیکنم بشه گفت مقامات دولتی جمهوری اسلامی،حتی روشنفکرترینشون چندان فمنیست یا مایل به فمنیسم هستند! :))
در فمنیست بودنِ بی‌بی‌سی که کمترین شکی نیست، اما به جانِ هردوی ما، مقام‌های ایرانی،یعنی همان آیت‌الله‌ها نیز خیلی‌هایشان فمنیست هستند، این فیلم تبلیغاتی هاشمی رفسنجانی را با این نکته ببین که این کلا یک سناریوی کارگردانی‌شده است و آن زن یک بازیگر است:
[video=youtube;UiwoAsR2Pps]http://www.youtube.com/watch?v=UiwoAsR2Pps[/video]
از دقیقه‌ی 2:30 می‌توانی ببینی.

کسشر هم تعاونی؟!
پاسخ

به این میگویند بانو E00e :

9GAG - You are doing it right. It is 2014, not 1914.

[عکس: 37.jpg]

.Unexpected places give you unexpected returns
پاسخ

Dariush نوشته: در فمنیست بودنِ بی‌بی‌سی که کمترین شکی نیست، اما به جانِ هردوی ما، مقام‌های ایرانی،یعنی همان آیت‌الله‌ها نیز خیلی‌هایشان فمنیست هستند، این فیلم تبلیغاتی هاشمی رفسنجانی را با این نکته ببین که این کلا یک سناریوی کارگردانی‌شده است و آن زن یک بازیگر است:
[video=youtube;UiwoAsR2Pps]http://www.youtube.com/watch?v=UiwoAsR2Pps[/video]
از دقیقه‌ی 2:30 می‌توانی ببینی.
یا شما نمیدونی فمینست چیه یا باز هم نمیدونی فمنیست کیه! :))
اینکه دو یا چند گروه باورها یا رفتارهایی مشابه داشته باشند به این معنا نیست که دلایلشون برای اونها هم یکسانه.نمونه ای که بارها اینجا ارائه شده و دوستان باهاش مشکل دارند مقایسه مسلمانان و آنتی فمنیست ها هست،ولی ممکنه مسلمانان چیزی مشابه رو بگند که دلیل و هدف جداگانه ای ازش دارند بنابراین این یک مقایسه ناقصه.

To ravage, to slaughter, to usurp under false titles, they call empire; and where they make a desert, they call it peace
Tacitus-
پاسخ

undead_knight نوشته: ا شما نمیدونی فمینست چیه یا باز هم نمیدونی فمنیست کیه! :))
اینکه دو یا چند گروه باورها یا رفتارهایی مشابه داشته باشند به این معنا نیست که دلایلشون برای اونها هم یکسانه.نمونه ای که بارها اینجا ارائه شده و دوستان باهاش مشکل دارند مقایسه مسلمانان و آنتی فمنیست ها هست،ولی ممکنه مسلمانان چیزی مشابه رو بگند که دلیل و هدف جداگانه ای ازش دارند بنابراین این یک مقایسه ناقصه.
آهان، همین را می‌خواستم تا طعم این کولی‌بازی‌هایی که شما و هم‌کیشان‌تان برای پیوند زدنِ ما با زن‌ستیز‌ها، متحجرها، مسکولینست‌ها و مسلمانان و محمد می‌کنید را به شما بچشانم!

کسشر هم تعاونی؟!
پاسخ

به نگر میاید در UK ریشه‌یِ فمینیسم دارد کنده میشود.

زنان و مردان انگلیسی خواهان برابری میان دوجنس هستند, ولی خود را "فمینیست" نمی‌نامند:

[عکس: 57.jpg]


[عکس: 58.jpg]



Has become a dirty word?

نخست وزیر انگلیس (David Cameron) هم خود را "فمینیست" نمینامد:

In an interview last week, David Cameron refused to describe himself as a feminist, whilst simultaneously stating his belief that men and women should be treated equally. In a subsequent interview for Channel 4 News he clarified his position “if that means equal rights for women, then yes”. The confusion exposed ambiguities in the term, but also hinted at wider issues in the public perception of "feminism".
...


.Unexpected places give you unexpected returns
پاسخ

Mehrbod نوشته: به نگر میاید در UK ریشه‌یِ فمینیسم دارد کنده میشود.

زنان و مردان انگلیسی خواهان برابری میان دوجنس هستند, ولی خود را "فمینیست" نمی‌نامند:

[عکس: 57.jpg]


[عکس: 58.jpg]



Has become a dirty word?

نخست وزیر انگلیس (David Cameron) هم خود را "فمینیست" نمینامد:

In an interview last week, David Cameron refused to describe himself as a feminist, whilst simultaneously stating his belief that men and women should be treated equally. In a subsequent interview for Channel 4 News he clarified his position “if that means equal rights for women, then yes”. The confusion exposed ambiguities in the term, but also hinted at wider issues in the public perception of "feminism".
...

[عکس: 6.gif]
همونطور که بعضی از کاربرای همینجا گفتند اینکه کسی باورهای فمنیستی داشته باشه با اینکه خودش رو فمنیست بدونه متفاوته.
نقل قول:Feminism is a collection of movements and ideologies aimed at defining, establishing, and defending equal political, economic, and social rights for women
خب از کجا معلوم اون 81 درصد هم مثل سایر فمنیست های پلید زیر اسم "برابری" به دنبال برتری زنان نباشند؟!:)))

To ravage, to slaughter, to usurp under false titles, they call empire; and where they make a desert, they call it peace
Tacitus-
پاسخ

undead_knight نوشته: خب از کجا معلوم اون 81 درصد هم مثل سایر فمنیست های پلید زیر اسم "برابری" به دنبال برتری زنان نباشند؟!:)))


خب چون اگر دنبال نابرابری بودند خود اشان را زن‌گرا (≈femin+ist) مینامیدند, نه برابری‌خواه؟

.Unexpected places give you unexpected returns
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع / نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان