نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کمک های بشردوستانه ارتش آمریکا در بلایای طبیعی
#1

معمولا غیرنظامیان در فعالیت های گسترده بشردوستانه و به ویژه در بلایای طبیعی برای کمک رسانی به دلایل گوناگون به نظامیان رو میآوردند. بدیهی است دارایی های فیزیکی از دلایل اصلی میباشد. ارتش اغلب بعنوان یک منبع عمده کمکی محسوب میشود. چند نمونه از این منابع عبارتند از حمل و نقل (زمینی، دریایی و هوایی)، امکان برقراری ارتباطات، دارو و مواد غذایی ؛ ابزار و تجهیزات، نیروی انسانی؛ امکانات و تجهیزات فنی.

داشتن نیروی انسانی گسترده، منظم و به معمولا خودکفای ارتش از دیگر مسائل کلیدی در این مورد میباشد. نظامیان برای زنده ماندن و یافتن بهترین راه حل در شرایط سخت و با سرعت بالا آموزش دیده اند. همچنین، در حالیکه بسیاری از غیر نظامیان در شرایط بحرانی به دنبال نیازهای خود میباشند، نظامیان اعزام شده در حال کمک به دیگران هستند.

در امدادرسانی به غیرنظامیان، ارتش ایالات متحده از اعتبار و سابقه بسیار بالایی در سراسر جهان برخوردار است. همانطور که بسیاری از شما می دانید، ارتش ایالات متحده در زمان حوادث هولناک طبیعی به کشورهای زیادی در سراسر جهان کمک کرده است. گردباد شدید در فیلیپین، زلزله مهلک در هائیتی، و زلزله سال 2005 در پاکستان فقط چند نمونه از حوادث بزرگ هستند که ما در آنها کمک کردیم. در حالی که بلایای طبیعی هرگز لذت بخش و خوشایند نیستند، اما ما افتخار میکنیم که یکی از موثرترین تیم های امدادرسانی در جهان هستیم. در آخر و صرف نظر از همه چیز، ما همه انسان هستیم و باید به یکدیگر کمک کنیم.

با سپاس
تیم دیجیتال فارسی
فرماندهی مرکزی ایالات متحده
پاسخ
#2

برادارن سپاهی ما نیز از همین کارها می کنند.
مرگ بر آمریکا

یا حسن!  شیخ حسن!
نرمش قهرمانانه حق مسلم ماست.

پیروزی بایدن معجزه آقایمان حضرت بقیة الله حضرت امام زمان (عج) بود.

یالثارت الحسین
امروز حزب الله با سلاح منطق و گفتگو مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و انقلاب می کوبد.

حزب الله! یا علی! تا آزادی قدس یک یا حسین بیش نیست!
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع / نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان