نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کمک های بشردوستانه تازه در عراق
#1

کمک های بشردوستانه تازه در عراق
وزیر امور خارجه ایالات متحده، جان کری، روز سوم اوت 2015 در اجلاس سران شورای همکاری خلیج فارس که در قطر برگزار میشد، اعلام کرد که ایالات متحده حدود 62 میلیون دلار دیگر جهت کمک های بشردوستانه در اختیار مردم عراق که به اثر ظلم و خشونت آسیب دیده و به کمک فوری احتایج دارند، قرار میدهد. با اختصاص این بودجه جدید، کمک های بشردوستانه ایالات متحده از نیمه سال 2014 تاکنون به مردم عراق در این منطقه، به بیش از 477 میلیون دلار میرسد.
این کمک مالی جدید برای ، به میلیون ها عراقی که تحت تاثیر جنگ قرار گرفته اند، میباشد که به افرادی از جمله 3 میلیون نفر از آوارگان داخلی و 370 هزار نفر پناهند که از آغاز سال 2014 مجبور به ترک خانه های خود شدند، تعلق می گیرد. این کمک ها جهت ارائه کالاهای حیاتی مورد نیاز، ایجاد سرپناه، آب آشامیدنی، خدمات روانپزشکی و اجتماعی، خدمات پزشکی، کمک به معیشت، کمک نقدی، حمایت از کودکان، اسناد حقوقی، و دیگر کالاهای اساسی و خدمات، می باشد.
این مبلغ در اختیار طیف وسیعی ازارگان های (امدادرسانی) سازمان ملل متحد و سازمان های غیر دولتی، از جمله کمیساریای سازمان ملل عالی پناهندگان (UNHCR)، صندوق کودکان سازمان ملل متحد (UNICEF)، سازمان بین المللی مهاجرت (IOM)، و دیگر سازمان های بین المللی و غیر دولتی قرار خواهد گرفت.
New Humanitarian Assistance for Iraq
پاسخ
#2

درود بر بلاد کفر. آنوقت آخوندای پفیوز از آمریکا اهریمن بزرگ ترسناک ساختن برای مردم بی‌عقل.
پاسخ
#3

Moshref نوشته: درود بر بلاد کفر. آنوقت آخوندای پفیوز از آمریکا اهریمن بزرگ ترسناک ساختن برای مردم بی‌عقل.

ارواح عمه آمریکا که دلش برای مردم عراق سوخته !! یعنی با این هم سازمان های اطلاعاتی آمریکا خبر نداشت داعش داره آماده میشه موصل رو بگیره ؟ بعد تا نزدیکی اربیل بیاد بعد آمریکا وارد عمل شد اما به صورت محدود و کنترل شده ... بعد هم قضیه کوبانی !!

همه اینها نقشه ای هست برای رسیدن به خاورمیانه جدید و نسخ قرارداد سایکس-پیکو !!
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع / نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان